33 - Herkes Tarafından Terk Ediliyorum

12.3K 735 84
                                    

Calanthe İSİMLİ KULLANICININ HAZIRLAMIŞ OLDUĞU BİR KAPAK TASARIMI VAR. EĞER BEĞENİRSENİZ DEĞİŞTİRECEĞİM LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN FİKRİNİZİ BELİRTİN!!! :))

YOUTUBE VİDEOSUNDA DA ÇOĞUNUZUN AŞİNA OLDUĞU BİR MÜZİK VAR :))) ÖYLESİNE PAYLAŞTIM BÖLÜMLE BAĞDAŞTIRMAYIN! :D

Aslı elini savurup çakıyı Karmen'in beline sapladı. Karmen'in acı dolu haykırışı kulaklarımı ele geçirdi. Hafifçe bükülüp elini yarasının üzerine götürdü. Aslı ikinci darbeye gerek duymadı, onu öldürmek istemiyordu. Karmen hafifçe doğrulup Aslı'ya daha sonra da hepimize tek tek bakarak konuştu.

''Bunu size ödeteceğim.'' Karmen kanayan beline koyduğu elini kaldırıp havada salladı. Sonrasında da gırtlaktan gelen bir ''Ha!'' sesiyle arkasında kırmızı bir sis bırakarak gözden kayboldu.

Diyecek tek bir şeyim vardı: OHA!

''Aman tanrım, yavru ceylan vahşi bir jaguara dönüştü!'' Toprak'tan gelen tepkiyle birlikte -ciddi ifadeli Aslı dahil- hepimiz gülmüştük. Deniz oturduğu yerden kalkmaya çalıştı ama başarılı olamayıp tekrar yatağa düştü. Ağzından fısıltı şeklinde bir küfür çıktı ama benim dışımda duyan olmamıştı.

''Sen az önce ne yaptın Aslı!?'' Toprak hala şoku atlatamamıştı. Ellerini iki yanağına yerleştirmiş derisini aşağı doğru gerdirmişti. Onun haline bir yandan gülerken diğer yandan da dehşet dolu bir ifadeyle Aslı'ya bakıyordum. Bu iki duyguyu aynı anda yaşamak gerçekten ilginçti.

''Diyecek bir şey bulamıyorum.'' dedim sonunda. Deniz ellerini yavaş yavaş çırpıp alkışlamaya başladı, Aslı da elini suratına koyup kahkaha atmaya.

''Seninle gurur duyuyorum yavru ceylanım!'' Toprak bağırarak Aslı'ya arkadan yaklaştı ve ellerini kızın beline doladı. Omzuna koyduğu çenesi hafifçe büzüştü. Aslı da memnun memnun gülümseyip başını Toprak'ın başına yasladı.

''Bu fikir senden çıktı değil mi?'' diye parmağımı Deniz'e yönelttim. Ellerini iki yana açıp alt dudağını öne çıkardı. Otuz iki diş sırıtıp yanına gittim ve kollarımı boynuna doladım. O da ellerini belime doladı ve sonra sağa doğru çekip sırtımı yatakla buluşturdu. Kollarını iki yanıma koyup destek aldı.

''Sen ne kadar da cesurmuşsun öyle.'' dedi mırılıtıya benzer bir ses tonuyla. Biraz utangaç bir gülümseme yolladım. Gözlerimi onun gözlerinden kurtarıp zihnine fısıldadım. Senin için her şeyi yaparım...

''Öhöm öhöm!'' dedi Toprak yumruk yaptığı elini ağzına götürerek. ''Biz de buradayız yahu.''

''Sen neden benim düşüncelerimi dinliyorsun?'' diye şakadan bir sinirle ona çıkıştım. Ellerini teslim olmuş gibi havaya kaldırdı. Aslı da hafifçe Toprak'ın kafasına vurup bana destek çıktı. Bu sefer Aslı'nın zihnine fısıldadım: Yaşasın Feminizm!Aslı belli belirsiz gülümsedi.

''Keşke ben de şunu yapabilseydim.'' dedi içini çekerek. Bir süre herkes sessizce ona bakınca açıklama gereği duyarak devam etti. ''Şu zihinde konuşma meselesi yani.''

''İnan bana her zaman o kadar güzel olmuyor.'' dedim az önceki duruma gönderme yaparak. Bir anda moralleri sıfıra indirmeyi suratları sündürmeyi başarmıştım. Kendimi içtenlikle tebrik ettim.

Ben de tebrik ederim.

İç ses! Seni o kadar çok özledim ki! Ne zamandır yoktun, hoşgeldin.

Sana daha önce de söylemiştim cadı. Seninle konuşmamam senin yanında olmadığım anlamına gelmez.

İç ses kafamı karıştırmada üstüne yok! Neyse şimdi gerçek hayata dönmeliyim, görüşürüz.

CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin