SİZ ŞAKA MISINIZ?

2.8K 174 29
                                    

Başlık çok ilgi çekici. Biliyorum. Evet...

Ama ciddiyim. 500 bin ne? Sen kim nasıl niye 500.000 yani?

Tabi ki de okuyan kişi sayısı bu değil ama yine de tam 2 yıl önce bu yola başladığımda sonu hakkında asla böyle bir tahminde bulunamazdım. Bu kadar insana ulaşmayı hayal edemezdim. Benim için en fazla 100 sıkı okur yeterdi.

Yani diyorum ki çok şaşkın ve sevinçliyim. Kitabı bitirdiğim günden bu yana okunma sayısı ikiye katlanmış. Bu benim için gayet güzel bir başarıdır. Ve bu başarıyı tek başıma elde edemezdim.

Teşekkür ediyorum.

Şimdi gelelim asıl söylemek istediklerime...

Bu sene lise son oluşumdan kaynaklı olarak Wattpad dünyasını askıya almak zorunda kaldım. Zaten uzun süredir yeni bir kitaba başlayamadığım gibi buna ayıracak vakit de bulamadım. Şöyle ki; bir sene daha aranızda yokum. Ama belki bir gün yeniden bu sahalara döndüğümde daha iyisi için çalışabilirim.

Bir önceki notumda yeni kurgu lafı etmiştim. Aslında aklımda çok şey var ama bir türlü yapamıyorum. Çünkü bir tecrübe edindim ve ne kadar zor olduğunu gördüm. Belki de tekrar cesaret edemiyorumdur.

Demem o ki ben gitmiyorum, ara veriyorum. Bu süre zarfında tüm bağlarımızı koparmayalım. Unutulmayalım. Ve geri döndüğümde o harika kitle ile yeniden doğalım.

Sizi seven cadınız, Buse.

CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin