İkizlerin abisi görüştüğü kişiyi onlarla tanıştırmak için dışarda bir mekana getirmişti. Aslında Wooho her şeyi geç öğrendiği için kızacak diye korkmuşlardı ama hiç de öyle bir tepki vermemişti hatta onun adına sevindiği için bu tür detaylara kafa yormamıştı.Kızla mekana geldiklerinde abisiyle ne kadar uyumlu olduklarını fark etmişlerdi. Kendileriyle sanki uzun zamandır tanışıyormuş gibi davrandıkları için ikizler de rahat hissetmişti.
Abisi buraya geldikten bir süre sonra tanışmışlardı tam da Wooho'nun kötü olduğu dönemlere denk geldiği için kendilerine odaklanmak istememişler. Aynı zamanda kızın da ailesinde başka durumlar varmış bu yüzden kendisi de bahsedememiş.
"Benim de tanıdığım ikizler var aynı sizin gibi."
Kızın sözü üzerine ikizler birbirine dönüp bakmıştı ama daha sonra akıllara gelen düşünceyi yok artık diyerek bir sürü ikizler olabileceğini düşünerek birbirlerine bakıp gülmüşlerdi sadece.
Yemek yedikleri mekandan çıkarak ikizleri eve bırakıp oradan da sevgilisini eve bırakacaktı abileri. Evin önüne geldiklerinde San'ı görmüştü Wooyoung. Arabadan inince onu mu karşılasa abisine mi veda etse bilemediği için şaşırdı çünkü San da onun inişini gördü.
"Haber vermedin geleceğini." dedi Wooyoung ona yaklaşırken.
"San hyung tek mi geldin?" Wooho arabadan inerken bir nevi bağırmıştı çünkü Sang'ı göremediği için merak da etmişti.
Arabadan bir kişi daha indi.
"San?"
"Chaeyeon?"
"Siz tanışıyor muydunuz?" demişti kız ikizlerle San'ı kastederek. Yüzü gülüyordu şaşkınlıktan.
Wooyoug "Asıl siz tanışıyor muydunuz?" demişti San'a dönüp sessizce. Az önceki şüphelendiği durum gerçek miydi acaba? Bir yandan da Wooho'ya bakmıştı o da olayı anladığı için şaşkındı.
"Amcamın kızı oluyor. Kuzenim." dedi San kızla sarılırken açıklamıştı hemen.
"Ne?" Wooyoung'la Wooho aynı tepkiyi verdi çünkü ikisini de ilgilendiriyordu bu durum.
"Sang nerede?" dedi Chaeyeon.
"Evet, Sang nerede?" dedi Wooho dönüp. "Yani Sang hyung nerede?" diye ekledi yaş farkından dolayı.
"Sang biraz yorgun hissettiği için evde kaldı. Hastaneden sonra buranın temposunu kaldıramamış sanırım." dedi San. Kızın endişeyle ikizlere bakmasını fark edince de gülümsedi. "Merak etme biliyorlar."
Kız rahatlarken ikizlerin abisi de arabadan inip onun yanına gelmişti. "Ne oluyor burada?"
"Sizinkiler bizimkilerle arkadaş çıktı. Bahsettiğim ikiz tanıdıklarım var demiştim ya işte birisi San." Kız açıklama yapıp heyecanla San'ı gösterdi.
İkizlerin abisi San'ı baştan aşağı süzdü. San eğilip selam vermişti büyüğüne ama abisi sadece kafasını sallıyordu onu incelerken. Wooyoung kaşlarını çattı, olayı anladığı için gülmemek için zor durdu.
"İyi," Abisi eliyle San'ı baştan aşağı işaret etti. "Gözüküyorsun."
Wooho da olayı anladığı için arkasına bakmıştı Wooyoung'la aynı tepkiyi verdikleri için de abileri hemen anlayıp boğazını temizleyince ikisi de eski hallerini aldı.
San göğsünü kabartarak "Teşekkürler." dedi.
Abileri iç çekti. San'ın vücudunu kıskanmıştı. Her seferinde spora başlayıp üşengeçlikten bırakırdı ve ne zaman onun gibi birini görse böyle kıskanç tepkiler verirdi. Wooyoung bunu çok iyi bildiği için şimdiden San'ın sırtını sıvazladı bu daha başlangıç der gibi.