45. Bölüm |M|

412 44 92
                                    


Chaeyeon deminden beri odanın içinde dolanıyordu. San ve Sang'ı ikna etme görevini üstlenmişti.

Hazır yaz havalarına adımlamışken tatile çıkmak istemişlerdi ancak tek başlarına giderlerse alacakları tepkiyi şimdiden bilemeyip riske atmak istemedikleri için toplu bir plan yaparak durumu daha da kolaylaştırmayı seçmişlerdi. En fazla ayrı takılırlardı.

"Biz gelmesek de olur idare ederiz istersen?" San ayakta gergince dolanan kuzenine sordu.

"Hayır gerek yok." Chaeyeon yerine oturdu. "Ayrıca Dohyun da şu an kardeşlerini ikna etmeye çalışıyordur."

"Onlar da mı gelecek?" Sang hemen yaslandığı yerden bedenini doğrulturken San'a bakmıştı, ikizi de kaşını kaldırmış ona bakıyordu.

"Evet. Siz iyi anlaştığınız için onları da çağıralım dedim arada sırada biz ayrı takılabiliriz çünkü." diyerek açıkladı Chaeyeon daha sonra birbirlerine bakan ikizlere döndü. "Bir sorun olmaz herhalde?"

Sang tekrardan geriye yaslanırken bakışlarını ikizinden çekip kuzenine yönlendirdi. "Olmaz." derken bile sesindeki imayı San havada kapmıştı. Göz devirdi. Gitmek için can attığını anlamıştı.

"Biz zaten sizinle durmayız. Ayrı takılırız. Yemeklerde falan bir araya geliriz isterseniz."

"Fark etmez." dedi San da.

"Sang sevdi sanki bu durumu ama sen neden böylesin San?"

Chaeyeon konuşur konuşmaz Sang hemen yaslandığı yerden doğrulup San'a döndü tekrardan, ne yapıyorsun dercesine bakışlar atıyordu. Aslında Sang'ın gerçekten sakin bir yere gidip kafa toparlama işlemine girişmesi lazımdı özellikle bunu yanında Wooho varken yapması için bir şansı varsa kullanmazsa üzülecekti.

San ikizinin bakışlarını görünce tekrardan kuzenine döndü. "Yoo, bence de bir sorun yok."

"O zaman hallediyorum her şeyi." Chaeyeon'un neşeli sesi duyuldu ama neşesi uzun sürmedi çünkü bakışları Sang'a dönmüştü. Asıl olayı unuttuğunu fark etti. "Amcam senin durumunla ilgili bir sıkıntı çıkarmaz değil mi?"

"Benim durumumla ilgili bir şey kalmadı ki. Gayet iyiyim, ataklarım falan da gelmiyor." Sang rahatlıkla konuşmuştu. Ondaki rahatlık diğer ikiliye de güven verirken genç kız son bir kez emin olmak için ona uzunca baktı.

"Öyleyse oteli ayarlıyorum ve tatile çıkıyoruz."

***

Jung ikizleri abisiyle birlikte kalacaktı. Choi ikizleri ayrı bir odada kalacaktı. Chaeyeon da tek kişilik odada kalacaktı. Aslında bu planı yaparken genç kız babasına her şeyi açıklayıp böyle bir yol bulabildiği için onun yanında oda seçmek zorunda kalmıştı.

İkizler bavulları sürüklerken abileri ise Chaeyeon'a yardım etmek için yanlarından ayrıldığı sırada San ve Sang'la yalnız kaldıkları anda Wooho'nun bavuluna bir tane tekme atmasıyla bavulu ilerlemeye başladığı an Sang hemen yakaladı. Sinirle soluyan çocuğa bakarken en sonunda Wooho patlamıştı.

"Bu ne ya?" dedi birden. "Bari birlikte kalabilseydik. O kadar yol geldik ayrıca hepimiz çift olarak geldik."

"Chaeyeon öyle ayarlamış." dedi Sang alt tondan konuşarak bavulunu sessizce ona doğru geri ittirmesiyle Wooho ayağıyla tekrardan durdurdu sinirini ondan çıkarıyordu sanki.

twins |woosan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin