1

53 1 0
                                    

"Genç usta, hazırlanma zamanı. Ustanın gönderdiği araba zaten kapıda bekliyor." Chunyu'nun gözleri kırmızıydı. Dün gece kaç kez ağladım bilmiyorum ama genç efendimin şu anki görünümüne baktığımda üzülmekten kendimi alamadım.

"Anne, çocuk dostsuz, çocuk dostsuz."

Düğün gecesi, altın listenin başlığı ne zaman.

Annemin ömrü boyunca kendisinden beklediği buydu.

Ancak Xu Chang'an, annesinin dileğinin hayatında onun için yerine getirilemeyeceğini biliyordu. Ama sonunda son üç yıldaki en büyük dileğini gerçekleştirme şansı var.

"Bahar yağmuru, hadi gidelim." Arkasını dönüp, hiç tereddüt etmeden yüzündeki eksik bakışı bir kenara koydu. Xu Chang'an, geri dönmeden insanları almak için Xu ailesinin arabasına bindi.

Annesi üç yıl önce öldükten sonra, annesi evlatlık dindarlığı olduğu için babası onu mevcut köye gönderdi. Çocukların anneleri için evlat dindarlığını korumaları doğaldır, ancak babasının onu neden gönderdiğini sadece Xu Chang'an bilir.

Annenin tüm yıl boyunca kalıcı yatağı, sağlıksızlığından değil, zayıf ama uzun ilaçlar almak için gizlice ayarlandığı ve ani ölümünün kendi başına daha da yorulduğu için! Çünkü o yıl bilimsel sınava girecektim ve ilk iki sınavda birinci sıradaydım! Kadının oğlu hala genç. Eşi benzeri görülmemiş üçüncü yuan ve Büyük Xiao Hanedanlığı'nda üçüncü sıra olan bir düşüşte lisede olacağından korkuyor. Ne büyük bir ihtişam. O ve oğlu bir daha dönmeyecek! Bu nedenle, zalim kadın basitçe annesinin hayatına izin verdi, böylece evlat dindarlığını sürdürdü ve bilimsel inceleme fırsatını kaçırdı.

"Öksürük, öksürük!" Meselenin üzerinden üç yıl geçti, her düşündüğümde Xu Chang'an hala huzur içinde hissedecek. Dünyada nasıl bu kadar zehirli bir kadın olabilir ve nasıl bu kadar önyargılı bir baba olabilir?

Annem uzun yıllardır acı çekiyor ve babam doğal olarak beyin değil, ama yardımcı! Hoşgörüsü olmadan, annesi, karısı olarak kısmi bir avluda yaşıyordu ve meşru oğul olarak, kısmi bir öğrencinin ikinci genç efendisini düşünüyordu!

Daha da fazla, daha da fazla! Annesinin ölüm sebebini bulduğunda kadının yüzü mahvoldu. Babasının adalet için annesinin intikamını almamayı, ancak onu korumaya devam etmeyi ve kendinden vazgeçmeyi seçtiği şey. Dahası, gizlice kendini evden kovdu ve annesinin mezarı koruduğu gerekçesiyle küçük bir köye kilitledi.

Babam da adaçayı kitabını okuyarak büyüdü. Neden cariyesini ne kadar bozduğunu anlamıyor? Xu ailesine zafer getirebilir. Başkentteki yüksek kapı ailesi tarafından görülebilir. Cariye olamaz!

"Öksürük!" Şimdi sonbaharın geçleri ve havalar soğuyor. Xu Chang'an'ın rüzgarı uzun zamandır soğuktu ama iyi olmadı. Her sabah ya da heyecanlandığında öksürüyor.

"Dur, dur! Genç efendim kötü bir şekilde öksürdü. Durdu ve dinlendi ve genç efendime biraz su içtirdi. Xu Chang'an kötü bir şekilde öksürdü. Bahar yağmuru dayanamadı. Doğal olarak, hızlı bir şekilde birinden arabayı durdurmasını istedi. Şoför biraz utandı. Usta zaman verdi. Gecikirse azarlanırlardı.

Sürücü bir ikilem içindeydi. Xu Chang'an perdeyi kaldırdı ve doğrudan sürücüye "Ciddi bir şey değil. Devam et" dedi.

Sürücü talimatları dinledi ve doğal olarak yolda aceleyle koştu. Arabadaki bahar yağmuru biraz mutsuzdu ve şikayet etti, "Genç efendi, neden şimdi onları barındırmak istiyorsun? Şimdi sana bir şey yapmaya cesaret edemiyorlar!"

O gün, imparatorun evlilik fermanı Xu ailesine geldi, ancak Xu Chang'an Xu'nun evinde değildi. Bir grup insan Zhuangzi'yi muhteşem bir şekilde takip etti. Genç efendi evlilik fermanını aldıktan sonra, genç efendi ve kadın yeşilden korktu. Şimdi genç efendiyi geri arıyorlar ve genç efendiyi memnun etmek istiyor olmalı.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin