38

4 0 0
                                    

Qinxin'in gitmek istediği yer, prensesin avlusu olan kraliyet sarayının ana avlusudur.

Prensesin cezalı olduğunu biliyordu ama yine de gitmek istiyordu. En azından prensese onu görmek için prens tarafından cezalandırılma riskini aldığını bildirmek istedi.

Min Yu'nun prensesi ve prensin cezasını kırdığını hala hatırlıyorum. Qin, prensin Nanxi adlı kızı sevse bile ne olacağını kalbinde düşündü. Prens o kızı bu kadar sevse de öfkesini dışa atmanın yolu sadece prensesi yasak ayaklardan cezalandırmaktır. Prenses majestelerinizin bir hediyesidir. Prens tatmin olmasa bile prensesi ortadan kaldıramaz!

O kadın ne? Prens tarafından ne kadar sevilirse sevilsin, bu kadar zekice oynasa bile prensesin derisine zarar veremez. Kraliyet sarayında şöhret her şeyden daha önemli.

"Cariye, geri dön. Prens bana kimsenin prensesi göremeyeceğini söyledi. Kalbin prensese iletilecek. Lütfen önce geri dön. Chunyu biraz kızgındı, ama Qinxin de genç efendiyi görmeye gelmek için düşünceliydi. Sadece sabırlı olabilir ve insanları önce geri dönmeye ikna edebilirdi.

"Bayan Chunyu, prensese iyi bak."

"Teşekkür ederim, İmparatoriçe, biliyorum." Kişiyi gönderdikten sonra Chunyu genç efendisine gitmedi, Dongxue'yi bulmak için koştu. Dong Xue neler olduğunu bilmiyordu. Dün Yang Ana'dan döndüğünden beri suskun kaldı ve ne düşündüğünü bilmiyor.

"Prens geçmişte genç efendiye kızmadı, ama her zaman akşam dinlenmek için geri geldi. Dün, prens genç efendiyi cezalandırdı ve gece geri dönmedi. Prens daha önce böyle olmazdı." Cariye kapıdan girmeden önce, Dong Xue böyle bir gün olacağından endişe ediyordu. Cariye kapıdan girdikten sonra prens onlardan hoşlanmadı. Dong Xue sonunda genç efendi ve prensin daha fazla geçinmesine izin vermeyi ve küçük bir ilişki geliştirmeyi düşünerek rahatladı. Bu şekilde, gelecekte sevdiği bir kadın olsa bile, genç efendiye biraz daha iyi olabilir, ama şimdi... ...Hala kendini düşünmek için çok saf.

Chunyu, Dong Xue'nin ne dediğini nasıl anlayamadı? Sadece düşünmek istemedi ve o o kadar korkmadı.

"Dong Xue, prens dün gece geri gelmemiş olsa da Nanxi'ye gitmedi. Zhu Quan bana prensin dün gece çalışma makanında kaldığını söyledi." Dün gece, Xu Chang'an'ın biraz ateşi vardı ve gecenin bir yarısı kötü bir şekilde öksürdü. İkisi genç efendi için yulaf lapası yapıyorlardı. Genç efendi hastayken bunu içmeyi severdi.

"Prensten Zhu Quan'dan bazı haberler alabilmen için iyi bir şey. Daha sonra genç efendiye yulaf lapası gönderdiğinizde, genç efendiye bahsedin ve onu rahatlatın.

"Şey, biliyorum."

"Doğru! Chunyu, sana bir şey sorayım. Zhu Quan'ın senin hakkında bazı düşünceleri var mı? İkisi en çok birlikte. Özel olarak, Dong Xue genellikle Zhu Quan'ın adını Chunyu'nun ağzında duyabilir. Zhu Quan'ın Zhu'nun kahyasının tek oğlu olduğunu biliyordu. O ve Chunyu sadece babası veya annesi olmayan yetimlerdi. Chunyu gerçekten Zhu Quan ile evlenebilirse, o zaman bu evlilik Chunyu ve genç efendi için iyiydi.

Xu Chang'an daha önce iki kişiye dikkat edeceğini söylemiş olsa da, sonuçta Chunyu hala kabineden ayrılmamış bir kızdı ve onu takip eden usta da bir erkekti. Doğal olarak, hafta içi böyle bir şey hakkında konuşmazdı, bu yüzden Dong Xue bu konudan bahsettiğinde, kaçınılmaz olarak kızardı.

Kış karı bahar yağmurunu inkar etmedi ve kalbimde çok mutluydum. Prens, kahya Zhu'ya oldukça güvenir ve Zhu Quan, kahyanın göbeğidir. Zhu Quan'ın Chunyu hakkında gerçekten düşünceleri varsa, Chunyu evli olsa bile, genç efendiye çok yardımcı olabilir.

"Hey! Ben sana dedim ki koca bir kız bu tür şeyler söz konusu olduğunda nasıl kızarıp nefes alamazsın? Sen bir kızın ailesi misin? Chunyu utanmıştı, ancak bu konuyu sormak için inisiyatif alan Dong Xue iyi görünüyordu ve ne düşündüğünü bilmiyordu.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin