Nasıl geri döndüğünü bilmiyordu. Xu Chang'an sadece Xiao Qingyan'ın az önce söylediği gibi aklıyla doluydu. Nerede kaldığını gördükten sonra kendini sakinleşmeye zorladı.
Şimdi kendini suçlama ve üzülme zamanı değil. Xiao Qingyan sakinleşip bu konunun ortaya çıkmasına izin verebilmesi için mammys'in nasıl çıkmasına izin vereceğini düşünmeli.
"Neden bu kadar kızgın?" Kuralların nesi var? Kuralların hepsi insanlar tarafından belirlenir. Kurallar ne olursa olsun, usta büyük olanın büyük, küçük olanın büyük olduğunu söyledi. Dünkü olay da küçük bir mesele olabilir, ama Xiao Qingyan neden bu kadar kızdı?
"Bana daha da küçümseyecek." Xu Chang'an bu sözleri kimseye söylemek istemedi ama pişman olmadı. Xiao Qingyan'ın katı kalpli bir insan olmadığını biliyordu. Bu sözleri duyduktan sonra asla kayıtsız kalmayacaktı.
Sakinleştikten sonra, Xu Chang'an birinden Anne Yang'a yiyecek göndermesini istedi ve Wu kardeşleri ata binme pratiği yapmaya devam etmesi için aradı. Günler doğruysa, Xiao Qingyan'ın bahsettiği birkaç gün sonbahar avı olacak. Binicilik ve atış konusunda ne kadar aşina olursa o kadar iyi, böylece kendisi ve Xiao Qingyan için iyi olacak.
"Prenses, kraliyet sarayının arka bahçesinde bir de dövüş sanatları uygulama alanı var. Banliyöler kadar geniş olmasa da, birlikte çekim yapmak için yeterli."
"Reay? O zaman bugün oraya gidelim. Bu arada yayı nasıl kullanacağımı öğret bana.
Xu Chang'an geri döndükten sonra çok az gecikme yaşadı. Xu ailesinin babası ve kızı ana avluya götürüldüğünde, Wu kardeşlerle birlikte arka bahçeye çoktan gitmişti.
Kraliyet sarayının ön bahçesinden bahsedilecek pek bir şey yok ve arka bahçe alanı da çok geniş. Arka bahçe olarak adlandırılsa da, çok sayıda ıssız avlu, büyük ve küçük bahçe açık alanları vb.
Xiao Qingyan orduya hiç katılmamış olsa da, sarayda özel dövüş sanatları eğitim mekanları ve silah cephanelikleri var. Ne de olsa Xu Chang'an bir adamdı. Bir dizi her türlü silahı görünce gözleri parlıyordu. O anda, önünde her türlü silahın kahramanca duruşunu sallayan, kalbindeki sıkıntıları geçici olarak bir kenara bırakan uzun boylu adamla doluydu.
"Prenses, önce ata binme alıştırması yapalım ve aşina olduğumuzda ata binme ve atış alıştırması yapalım. Uzun silaha gelince, bu acil değil. Gelecekte zaman ayırabilirsiniz. Tabii ki, Wu kardeşler binicilik ve atış alıştırması yapmanın amacını biliyorlar. Prensesin silahlara olan merakını ve heyecanını gören Wu kardeşler oldukça mutluydu.Sonuçta efendi büyük bir adamdı ve bazı erkeklikler bir erkeğin kızınınkinden daha iyiydi.
Xu Chang'an, Chunyu'nun diğer bahçeler hakkında ateş atmasına izin vermese de, buradaki diğerleri zaman zaman buna dikkat etti. Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın çalışma makanından çıkar çıkmaz, biri haberi eğlenceyi izlemeye hazır olan Min Yun'a yaydı. Bu şekilde, kapıya götürülen Xu ailesinin babası ve kızı, Xu Chang'an ile tanışmadı, ancak oyunu izlemeye gelen Min Yu ve partisiyle tanıştı.
"Ne tür insanlarsın? Sarayın arka bahçesine gelmeye nasıl cüret edersin?" Sadece Xu Yinghui iyi olsaydı, Xu Yongnian da takip etti ve Xiao Qingyan tarafından kişisel olarak buraya gönderildi. Kraliyet sarayının arka bahçesinde yabancı bir adam olduğunu gören Min Yu, doğal olarak öfkesini kaybetmek istedi. Bu kişinin kim olduğunu bilmediği için değil, ama yüzünü kaybetmek üzereydi!
Sonuçta, prensesin babası. Biyolojik babası başkaları tarafından utanıyor ve prenses iyi görünmüyor.
"Cariye, Lord Xu'nun burada beklemesine izin vermek prensin anlamıdır." Zhu Quan hala burada. Prens ondan birini getirmesini istedi ama onu getirdikten sonra nasıl olacağını söylemedi. Sonuçta, bu iki kişinin kimlikleri sıra dışı ve insanları buraya atamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...