10

8 0 0
                                    

Yüzündeki sıcak ağrı geldi ve vücudu doğrudan düştü. Liu Shi dövüldüğünü fark etti ve Chunyu'daki ölü kız tarafından dövüldü!

Xu Yongnian'ı takip ettiğinden beri, Liu böyle bir şikayete maruz kalmadı. Buna inanamıyor bile. Her zaman hiçbir şey söylemeyen çocuk, insanların onu dövmesine izin vermeye cesaret eder ve Xu ailesinin kölesi onu gerçekten dövdü mü?!

"Xu Chang'an! Seni küçük orospu, bana nasıl vurabilirsin? Kuru yemek yiyor musun? Benim için yapma, bana sert vur, az önce küçük adamın ağzını yırt ve elini kır! Ve o kokuşmuş çocuk ve yaşlı kadın!" Liu bugün bu kadar çok insanı dışarı çıkardığı için isteksiz ve mutluydu, aksi takdirde onlar tarafından öldürülecekti!

Liu aptal, ama herkes onun kadar aptal değil. Xu Chang'an zaten erdemli bir prenses. Başka kim bilmiyor? Liu'nun karısının arkasındaki kız Liu'nun dövüldüğünü gördü ve bunu gerçekten yapmaya cesaret edemedi. Sadece utanmış görünebilir ve ustanın sakinleşmesi için diz çökebilirdi. Liu'ya açık ve gizlice Xu Chang'an'ın şu anki kimliğinin dövülemeyeceğini, aksi takdirde sorun yaratacağını söyledi.

"Prenses? Ne prenses ama! Bu çok saçma! O bir adam, peki bilge kral onu gerçekten bir prenses olarak görecek mi? Ayrıca ben onun annesiyim. Annenin oğluna bir ders vermesi doğal, imparator bile söyleyemez!" Liu, Xu Chang'an'ın dövülse bile onun için ayağa kalkmayacağını umuyordu. Ayrıca genç bir Xu Chang'an olmaya karar verdi. Onu filial dindarlık kelimesiyle ezebileceğini hissetti. Hiçbir şey bulamadı! Ustanın, oğul evlat olunca mahkemenin daha fazla kuralı olduğunu söylediğini duydu. Unfilial olmayan insanlar işe alınmıyor. Köylerinde de aynı gibi görünüyor. İnanmıyor. Usta ile, küçük bir piç olan Xu Chang'an onu nasıl yapabilir?

"Hala kendim yapmamı istiyor musun? İçeride ve dışarıda köpek mamasını yiyin. Bugün geri dönüp hepinizi fırına satacağım!" On yıldan fazla sorunsuz bir yaşamdan sonra, Liu sadece gün boyu Xu ailesinin dünyasıyla yüzleşiyor. Sözde cahiller korkusuz. Ne söylediğinin yanlış olduğunu gerçekten bilmiyor ve sözleri arkasındaki hizmetçiyi gerçekten korkuttu! Eğer bir şey yapmazlarsa, Liu gerçekten onları fırına satmak istiyor, o zaman onu dinlemek daha iyi. En fazla, prenses tarafından dövülüyorlar. Şanslıysan, yapacak bir şey olmayabilir. Sonuçta, genç efendi çocukluğundan beri bir korkak ve gerçekten hiçbir şey öğrenemeyebilir.

Liu'nun getirdiği adam aceleyle yukarı kaldı ve esnaf panikledi ve aceleyle onu durdurmak için öne çıktı. Ancak, yaşlandığında, Liu'nun yanında güçlü bir kadın tarafından yere itildi! Yang Anne ona yardım etmek için acelesi olduğunu görünce, bacağının kıvrımından sertçe tekmelendi ve doğrudan yere diz çöktü.

Bahar yağmuru, o insanlar ortaya çıktıkça yüksek sesle ağladı! Hiçbir şey yapmadı, bu yüzden Xu Chang'an'ı kollarında tuttu. Önündeyken, genç efendi en azından biraz daha az yaralanma yaşayabilirdi.

Xu Chang'an da birkaç kez acı çekti. Bahar yağmurunu uzaklaştırmak istedi, ama kızın oldukça güçlü olduğunu beklemiyordu, bu yüzden sadece birini arayabilirdi!

"Dışarıdaki insanlar, içeri gel!" Buzhuang'daki küçük oturma odası oldukça geniş, ancak çok var. Şimdi hala çatışmalar var ve doğal olarak dağınık. Dışarıdaki adamlar insanları içeri çekmek için içeride biraz hareket duyuyorlar ve geri kalanı mağazadaki misafirleri dışarı çıkıp başka bir gün gelip bakmalarına izin vermeleri için ayarlıyor. Misafirler kalmaya devam ederse, mağazanın itibarını etkileyecektir.

Konuklar yavaşça dışarı davet edildi. Kapıdaki gardiyanlar bunun anormal olduğunu gördü ve doğal olarak kontrol etmek için içeri girmek zorunda kaldılar. Görevleri prensesin güvenliğini korumaktı. Prensese bir şey olursa, bu onların görevden çıkması olurdu ve cezalandırılacaklardı!

Xiao Er, koruma gibi giyinmiş bir adamın kapısına baktı ve korku içinde yere diz çöktü. Kraliyet hizmetçisinin kıyafetleri bu. Bu büyük asilzade kim?

"Prensesim nerede?"

"Prenses..."

"Tereddüt ederek ne yapıyorsun? Acele et ve yola çık. Prenses Xian nerede?

Xiao Er o kadar korkmuştu ki başını gürlemeye cesaret edemedi. Titredikten ve içeride iki kelime söyledikten sonra korkudan yere düştü, çünkü o prensi yeni görmüştü, ah, hayır, dövülmüş gibi görünen bilgenin prensesiydi!

Liu kendi kendini yetiştirmekten gurur duyuyordu. Halkının iki uzun boylu adam tarafından birer birer alınıp dışarı atıldığını gördü. Kısa sürede, on kişilik insanlar bir tepe gibi dışarı atıldı ve bir araya getirildi. Sadece kim olduklarını sormak için ağzını açmak istedi. Hafif ve birlikteydi Atıldı!

"Sen... çok cesursun! Bana böyle davranmaya nasıl düret edersin, bana böyle davran!" Liu insan yığınına atılmadı, yanındaki açık alana düştü. Uzuvlarından gelen acı ona bir vibbell ile bile söyledi, ama söyledikleri hala çok ölü ya da canlıydı.

Xu Chang'an, Liu'nun on yıldan fazla bir süredir başkentte yaşadığını beklemiyordu. Neden hala bu kadar cahildi? Kraliyet korumasının üniformasını bile bilmiyordu. Gerçekten kendi yolunu aradı.

"Son general seni kurtarmak için buraya gelecek ve prenses seni affedecek!" Liu ailesinin insanlarını iki veya üç kişide çözdükten sonra, iki koruma Xu Chang'an gibi hızla suçunu kabul eder.

Xu Chang'an şu anda gerçekten korkmuştu, ama dışarıda kaldı ve onlar kolay görüşlü değillerdi. Onları nasıl suçlayabilirdi?

"Dikkatsizdim. Bayan Xu'nun öfkesinin bu kadar sıcak olacağını hiç düşünmemiştim ve o çok ateşliydi. Etrafında çok fazla insan vardı. Kalk." Xu Changxin aniden bir fikir düşündü. Liu'nun bugün yaşadığı beladan sonra, annesinin şikayet gününün çok uzakta olmayabileceğini hissetti.

"Bayan Xu, lütfen geri dönün ve babanıza oğlunuzun hesaba nasıl bakacağını öğrenmemiş olmasına rağmen, saraydaki hesabı kontrol edebilecek insan sıkıntısı olmadığını söyleyin. Gelecekte, annenin adı altındaki Tiansan dükkanının babası için endişelenmesine gerek kalmayacak." Az önce, bahar yağmuru Xu Chang'an'ı korudu, ancak herhangi bir yaralanma yaşamadı, ancak saçları birkaç kez çekilmiş gibiydi ve şimdi kafa derisi biraz ağrıyor.

Xu Chang'an'ın kimliği hakkında endişelenen kişi şimdi o kadar korkmuştu ki yüzü o kadar solgundu ki Liu nedenini bilmiyordu ve yine de teori hakkında düşünmek istedi, ama Xu Chang'an arkasını döndü ve gitti.

"Katip, bugün biraz hastayım. Evime erken dönmek istiyorum. Lütfen yarın evime gel. Seninle konuşacak bir şeyim var."

"Merak etme, yaşlı köle yarın sabah erken gidecek." Yang'ın esnafı, Yang'ın annesinin ailesinin bir üyesidir. Şimdi tapu hala Yang ailesinin elindedir. Xu Chang'an'ın kimliği ne olursa olsun, Xu Chang'an'ın önünde de bir köle olduğunu iddia eder.

Xu Chang'an bugünkü gelişin amacını açıkladı ve ayrılmaya hazırdı. Sadece kapıya yürüdüğünde eğlenceyi izleyen bir sürü insan olduğunu gördü. Bazıları şimdiydi ve bazıları eğlenceyi izlemek için geçiyor olmalıydı.

Bugünkü olayın kesinlikle gizli olduğunu bilen Xu Chang'an başını gömdü ve sığ bir gülümseme gösterdi. Beklenmedik bir şekilde, işler o kadar sorunsuz gitti ki Xu ailesinin intikamı yakında geliyordu.

Yazarın söyleyecek bir şeyi var: Bugün buradayım. Karnım ve belim ağrıyor... Şimdi sadece düz uzanıp vücudu ayağa kalkmak istiyorum.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin