Xu ailesinin iki babası ve kızı saraydan atıldığında, uzun süredir Xian Sarayı'na gelmeyen dördüncü Majesteleri Xiao Qingyu ile karşılaştılar. Yere atılan kişiye bakıldığında, Xiao Qingyan mutluydu.
Abisi her zaman iyi huylusuyla ünlü değil miydi? Nasıl oluyor da kardeşinin kendi evi dışında evden atılan köleleri de var?
"Dördüncü Majesteleri gördüm!"
"Bu iki kişi kraliyet kardeşimi nasıl güçendirdi? Nasıl atılabilir?" Birisi dışarı atıldı. Xiao Qingyu'nun ilk tepkisi doğal olarak bir asttı, ama içeri girdiğinde, bu iki kişinin giydiği kıyafetlerin hizmetçi olamayacağını mı gördü?
Wu ailesinin iki erkek kardeşinin açıklamasını beklemeden, biraz iyileşen Xu Yinghui hemen ayağa kalktı ve Xiao Qingyu Yingying'e eğildi: "Kızım Xu Yinghui Dördüncü Majesteleri gördü."
"Majesteleri, bu prensesin babası ve baldızı. Çünkü... prense çarptığı için prens tarafından atıldı." Nasıl açıklayacağımı bilmiyorum. Wu Ren ancak bunu söyleyebilir.
Hala bir görevleri var ve saraya gitmek zorundalar. Ailenin babası ve kızı ne olursa olsun ancak önce gidebilirler.
Wu ailesinin iki kardeşi ayrıldıktan sonra, Xiao Qingyu elindeki yelpazeyi uzattı ve Xu Yinghui'nin onu tutmasına ve ona yardım etmesine izin verdi.
"Bu kadar güzel bir bayan geçmişte nereye saklandı? Neden onu hiç görmedim?" Xiao Qingyu'nun görünüşü Xiao Qingyan'ınkine biraz benziyor. Sadece ağzının hafifçe yükseltilmiş köşeleri kardeşininkinden farklı. Bir daha az ciddi ve daha nazik.
On yaşında yakışıklı genç bir adam, hala Majesteleri Prens, Xu Yinghui ayağa kalktı ve ona yakın olan kişiye gülümseyerek baktı. Eşyaları elinde tutmaya devam etmesi ve bırakmaması gerginlik yüzünden mi bilmiyorum.
"Bayan, bu hayranı sevmiyor musunuz? Bu durumda, sana vereceğim. Xiao Qingyu iki kez denedi ama kendi eşyalarını geri çekemedi, bu yüzden sadece bıraktı.
"Şaşkınlık içinde ne yapıyorsun! Geri dönme!" Xu Yongnian bugün utanıyor ama burada hiç kalmak istemiyor. Buraya gelmeleri Xu Yinghui'nin teklifi olduğu için hesabı Xu Yinghui'nin kafasına koydu ve şimdi Xu Yinghui'ye karşı iyi bir öfkesi yok.
Xu Yinghui şu anda aşağılanmayı tamamen unuttu. Gözlerle dolu, az önce geçen dördüncü Majesteleri Xiao Qingyu. Elindeki katlanır vantilara bakan Xu Yinghui ne düşündüğünü bilmiyordu. Kızardı ve hatta gülümsedi.
Babasını sessizce takip eden Xu Yinghui, her zamankinden daha heyecanlıydı. Tanrı'nın ona her zaman iyi davrandığını biliyordu! Çocukluğundan beri, Xu Chang'an'ın küçük tohumundan daha iyiydi. Büyüdüğünde kafasına bastırması için hiçbir neden yok!
Humph! Peki ya adaçe kral? Peki ya Prenses Xian? Bilge kral sadece hayatındaki bilge kralı olabilir ve bilge prensesi ne zaman bitirecek bilmiyorum!
Ancak dördüncü makste farklıdır. Aynı zamanda eski kraliçenin oğlu, kraliyet ailesinin meşru en büyük oğlu ve Daxiao Hanedanlığı'nın en büyük oğludur. Şimdi... Belki de dördüncü prens o gün sadece prens değildi.
Xu Chang'an bahçesine geri döndükten sonra, doğrudan odaya gitti ve kafasındaki yaraya bakmak için bir ayna aldı. Sadece biraz kırmızı ve şişmişti ve cilt bile kırılmamıştı. Gece yatmadan önce uygulayın ve yarın sabah kalktığında şişlik azalmalıdır.
Az önce olanları düşünerek, nedenini bilmese de, Xu Chang'an Xiao Qingyan'a gerçekten minnettardı. Başkaları Xiao Qingyan'a yalvardığında yaralanmasının neden olduğunu bilseydi, kraliyet sarayında iyi görünmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...