Xu Chang'an'ın aslında Kral Jing'in annesi üzerinde iyi bir izlenimi yok. Bugün Prenses Zhou onun adına konuşacak, ki bu onun beklentisinin ötesinde. Büyük asil kadın grubundan ayrıldıktan sonra, Xu Changxin sonunda altılı bir rahatlama soludu.
Onlarla konuşmak gerçekten çok yorucu. Zıplaman için bir çukur kazacağım.
"İmparatorluk baldızı."
Xu Chang'an bugün Xiao Qingyu'yu görmedi. Xiao Qingzhan az önce ona yardım etse de, onunla konuşmak için öne çıkmadı. Az önce ona başını sallayan ikinci prens bu sırada onu takip etti.
"Chang'an İkinci Majesteleri ile tanıştı." Xu Chang'an ikinci prens Xiao Qingnian'ı ilk kez görüyor. İster Xiao Qingyu ister Xiao Qingzhan olsun, Xu Chang'an her zaman Xiao Qingyan ile iki benzerlik görebilir, ancak ikinci prensin görünüş ve mizaç bakımından onlarla hiçbir benzerliği yoktur.
İkinci prensin ve halefin görünüşü on-on.Diğer üç prensin kaşları biraz imparatorunkine benziyor ve dar ve şiddetli,ikinci prensin ise bir çift yuvarlak kayısı gözü var.Enfes yüzüyle son derece güzel ama kraliyet oğlunun sahip olması gereken biraz daha az görkemli.
"Kraliyet baldızı neden en büyük erkek kardeşle gitmedi? İmparatorun baldızı bilmiyor. En büyük abi üçüncü kardeş gibi savaşmaya orduya liderlik etmemiş olsa da sadece kardeşlerimizin en büyük kardeşi edebiyat ve dövüş sanatçısı. İster binicilik olsun, ister dövüş sanatları olsun, üçüncü kardeş bile rakibi değil. Xiao Qingnian'ın güzel olarak nitelendirilebilecek bir yüzü var. Yüzü iyi olmadığında bile yüzünün sinir bozucu olduğunu hissetmeyecektir. Xu Chang'an'ın ona fazla dikkat etmeyeceğini bilen Xiao Qingnian, plana göre annesini bulduktan sonra kendisi için ayarladığı kişiyi bulacaktı. Ayrılmak üzere olduğunu bilmiyordu ama Xu Chang'an cevap verdi.
"Binicilikte ve atışta iyi değilim ve binicilikte de iyi değilim. Son zamanlarda öğrenmeye başladım. Dahil olmak istemiyorum... Prensi dahil etmek istemiyorum." Xu Chang'an başını hafifçe aşağıda tuttu ve kasıtlı olarak Xiao Qingnian'ın yüzüne bakmadı. Xiao Qingnian'ın yüzü çok güzeldi ama kendini iyi hissetmiyordu. Bu kişiden pek hoşlanmadı.
"Ah, bu kadar. Yani... kraliyet baldızı iyi pratik yapmalı!" Sürme ve atışta iyi değil mi? Elindeki uzun kırbacı kaldırdı ve yanındaki Xu Chang'an'ın atına şiddetle attı! Aniden korkmuş at, uzun bir tıslamayla çılgınca koştu.
Xiao Qingnian, kısa ve çirkin tayın deli gibi kaçan tayına bakarak ve ardından elindeki uzun kırbaca baktığında doğrudan güldü. Xiao Qingyan için sorun çıkarmak istemiyor musun? O zaman o zahmet haline gelsin.
"Ah! Dur, dur!" Son zamanlarda, birçok transt yüzünden, Xu Chang'an hiç iyi sürme alıştırması yapmadı ve geçmişte, pratik yaparken hiç çılgınca koşmadı! Kalbi boğazında kalmış gibiydi. Xu Chang'an sadece ilk atına neredeyse düşme deneyimini öğrenebildi. Atın karnını bacaklarıyla sertçe sıkıştırdı, sağ eliyle dizginleri sıkıca kavradı ve vücudunu stabilize etmek için elinden gelenin en iyisini yaptı.
"İyi at, kes şunu, kes şunu!" Xu Chang'an daha fazla dayanamadı. Bacakları artık güçlü değildi ve sağ eli de dizginlerden etkilenmişti. Yol boyunca avlanmak için yola çıkanlarla buluşacağını ve sonra kendini kurtarabileceklerini düşündü. Beklenmedik bir şekilde, yarısını tamamen görmedi.
"Harika, harika!" Altımdaki atın yavaş yavaşladığını ve vücudumun yavaş yavaş kaldırılabileceğini hissettim. Her zaman uzanmak zorunda değildim. Bacaklarımı yavaşça bırakmaya çalıştım ve vücudum stabilize oldu.
"Haha, öğrendim, öğrendim!" Beklenmedik bir şekilde, talihsizlikle kutsandı. Xu Chang o kadar heyecanlıydı ki, neredeyse ölesiye korktuğu gerçeğini tamamen bir kenara bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...