11

8 0 0
                                    

Kraliyet sarayına döndükten sonra, Xu Chang'an nadiren tedbirini bir kenara bıraktı ve Yang Ana ve kız grubunu sarayın bahçesinde çay ve çiçek içmeye götürdü. Bahçedeki sonbahar krizantemine bakan Xu Chang'an, aniden Sonbahar Ortası Festivali'nin geldiğini fark etti. Sonbahar Ortası Festivali gününde, insanlar genellikle ona büyük önem veriyor. Doğal olarak, saray aynı. O zaman bir saray ziyafeti olmalı.

"Genç efendi, neden iç çekiyorsun? Bugün güzel bir nefes almadık mı?" Bugün bahar yağmuru çok mutluydu.Giderken kötü şeyler yapmayı unutmadı.Genç efendisi arabaya bindikten sonra bunun hakkında konuşmayı unutmadı.Yaşlı adam gerçekten önyargılıydı.Eşine nasıl bırakılabilirdi?

Xu ailesinin karısı üç yıl önce vefat etti ve Xu Yongnian hiç evlenmedi. Xu ailesi şimdi nereden geldi?

Derin kökleri olan insanlar bu söylentiyi umursamayabilir, ancak Xu ailesi asla umursamayacak!

"Sorun değil. Sadece... kendimi korkutuyorum." Xu Chang'an aptal değil. Şimdi imparatorun tüm prensleri büyüdü ve veliaht prens için savaş giderek daha şiddetli hale geldi. Xiao Qingyan artık tahta başarılı olmak için nitelikli olmasa da, sonuçta en büyük prens. Başkalarının gözünde, kalbinde her zaman büyük bir sorun olmuştur.

Şimdi onlar bir. Herhangi bir hata yaparsa, hepsi Xiao Qingyan'ın suçudur. Dikkatli olmak zorunda, ama karışamaz.

"Genç efendi, saçma sapan düşünme. Artık efendi artık bizi kontrol edemiyor. Liu eve gittiğinde ona nasıl şikayet ederse etsin bize yardım edemezler. Neyden korkuyorsun?

"Her şeyi biliyorsun." Chunyu'ya çok fazla açıklama yapmak istemedi, bu yüzden Xu Chang'an düşündü.

Liu'yu düşünen Xu Chang'an doğrudan alay etti. Liu siyah ve beyazı alt üst etmek için yağ ve sirke eklemediği sürece, babası bugün eve gittiğinde üzülecekti.

Xu Chang'an'ın bilmediği şey, Xu Yongnian'ın sıkıntılı olduğuydu. Liu öfkeyle, azarlayarak eve gittiğinde ve Xu Yongnian'a bugünü anlattığında, Xu Yongnian o kadar kızgındı ki konuşamıyordu bile. Xu Yongnian öfkeyle dolu Liu Shi'yi işaret etti ama ağzında hiçbir şey söyleyemedi. Sonunda bir ağız dolusu kan tükürdü ve doğrudan bayıldı.

Xu Yongnian bayılır bayılmaz, Liu tamamen panikledi. Gökyüzü çökmek üzereymiş gibi karanlık bir şekilde ağladı. Xu Yongnian'ın yatağının önünde diz çökmüş, Xu Yongnian'ın elini tuttu ve ağlarken Xu Chang'an'ı azarlamaya devam etti.

"Kuzen, beni sevsen bile kendine de iyi bakmalısın. O küçük canavar yüzünden kendine nasıl kızabilirsin!" Liu gerçekten üzgün ve korkuyor. Gerçekten yaşlı Liu'nun doğrudan öleceğini umuyor, ancak Xu Yongnian bir kaza geçiremez. Yaşlı Liu onu ne kadar severse sevsin, bu şimdi sadece bir sürüklenti. Xu Yongnian onun oğlu ve kızı.

Xu Yongnian yavaşça uyandıktan sonra, Liu'nun hayaletinin ağladığını ve kurtun kulağında Xu Chang'an'ı uluyarak ve azarladığını duydu. Xu Yongnian Liu Shi'ye baktı, sonra gözlerini kapadı ve sert bir şekilde tokatladı!

"Aptal kadın! Beni öldüreceksin! "Beni öldürüyor!" Xu Yongnian önyargılı olduğunu ve eylemlerinin zaten görgü kurallarını aştığını biliyordu, ancak bunların hepsi aile işleriydi. Dünya bilmediği sürece, Yang ailesini doğrudan öldürecek ve meşru oğlu doğrudan ortadan kaldıracaktı. Başka kimse bir şey söyleyemezdi, ama bu aptal kadın pek çok insanın ve hatta saray muhafızlarının önünde çok aptaldı, doğrudan Görgü kurallarını görmezden gelmekle ilgili bir şey söyledim!

Liu'nun kafası doğrudan karışmıştı. Neyi yanlış yaptığını bilmiyordu. Kuzeni onu neden dövdü?

"Bu aptal kadını benim için odunluğa koy! Prenses Xian'ın büyükannesinin ciddi şekilde hasta olduğunu ve torununu çok özlediğini söyleyerek hemen Xianwang Konağı'na birini gönderdi. Yarın büyükannesini ziyaret etmek için Xu'nun malikanesine dönmesini istedi. Xu Yongnian Şahsen Sage Sarayı'na gitmek istedi, ama bunu düşünmek daha iyi. Oraya giderse herhangi bir sonuç olmayabilir. Annesinin hastalığı nedeniyle küçük canavarının geri gelmesine izin vermek daha iyi.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin