39

5 0 0
                                    

Açıkçası, daha önce panikle doluydu, ama bu sırada aniden sakinleşti. Xu Chang'an az önce duyduğu şeyin onun yanılsaması olup olmadığını anlamadı.

"Ben... Prens'e Dongxue'nin sevgisi için teşekkür ediyorum. Sonuçta, ben ve Dongxue efendi ve hizmetçiyiz. Umarım prens gelecekte ona iyi davranır." Titreyerek ayakta duran Xu Chang'an, Xiao Qingyan'a nazikçe geri çekildi ve sonra bahar yağmuruyla birlikte aşağı indi.

Genç efendisiyle evden çıktığında, Chunyu şoktan tepki gösterdi ve genç efendisine adaletsizlik hissetmeye başladı.

"Bunu Dongxue'de nasıl yapabilir! Ateşi nasıl böyle yakabilirsin! Üstelik genç efendi... Hayır! Prenses, sen prensessin. Prens bu gece Dongxue'de şanslı olacak olsa bile, onu yan odaya götürmelisin. Sen prensessin. Onlara nasıl yer açabilirsin? Ayrıca, ona yer açtın. Uyumaya cesareti var mı? Hayatını kaybetmekten korkma!"

"Hey, kız, bu kadar büyük bir havayla ne yapıyorsun? Dong Xue'nin dediği gibi, herkesin kendi özlemleri vardır. Kendimize bakabilir miyiz, bakamaz mıyız? Kış karı iyi olduğu sürece çok şey yapmak istiyorum. Etrafta uyuyamıyorum ve nerede uyursam uyuyayım aynı.

Yan odaya gidelim.

"Genç efendi, buna katlanma. Üzgün olduğunu biliyorum." Bunu söyleyerek, Chunyu tekrar ağladı. Gerçekten üzgündü, dövülmekten daha üzgündü! Dong Xue... Birlikte büyüyen kız kardeşler. Genç efendiye iyi ödeme yapmak kabul edildi, ama nasıl...

"Vay canına..." Xiao Qingyan olmadan Chunyu, doğrudan ağlamaktan ve sanki duramıyormuş gibi giderek daha fazla ağlamaktan kendini alamadı.

"Peki, ağlama. Belki Dongxue'nun kendi planları vardır? Ya da zorluklarla ilgili bir şey. Birlikte büyüdüğün zaman, onu en iyi tanıyan kişi olmalısın. Onun hakkında çok kötü düşünme, yoksa rahatsız olacak olan sensin. Şok olmasına rağmen, sakinleştikten sonra, Xu Chang'an her zaman bu konuda bir sorun olduğunu hissetti. Ayrıca Dong Xue'nin karakterini biraz anladı ve kalbinde ne planladığını bilmiyordu. Nasıl istekli olabilirdi...

"Unut gitsin, şimdi o gün beklenenden çok daha iyi, değil mi? Bu kadar ne yapmak istiyorsun? Biraz erken dinlen. Zhuangzi'de o gün, Xu Chang'an hayatında sadece kızgınlıkla ölebileceğini düşündü. Şimdi annesinin nefreti tövbe edildi ve öfkesi azaldı. Bütün bunlar Xiao Qingyan'ın evliliğine emanet edildi. Bu durumda, memnun olmalı.

Ama Dong Xue... Bu kız kalbinde ne düşünüyor?

Chunyu dinlenmek için odasına geri dönsün ve Xu Chang'an da uyumaya hazırdı. Neyse ki, o gün kolaylık sağlamak için bu odaya bir yatak da koydu. Aksi takdirde, bugün tek başına uyumak istiyorsa... o yatak odasının dışındaki kulak odasında uyurken, nasıl yapılacağını bilmiyordu.

'Öksürük, öksürük, öksürük... öksürük... Bu gece on beş ayın tam gecesi. Gelecekte daha kaç tane böyle ay gecesi olacak bilmiyorum. Ben...

"Bu arada, korkarım Xiao Qingyan son zamanlarda kendini görmek istemiyor. Onunla konuşmak ve dışarı çıkmasına izin vermek ister misin?" Aniden, Fengzhou'daki dış evini düşündü. Xu Chang'an, büyükbabasının evini bulabilir, büyükbabasını tanıyabilir ve annesinin kemiklerini alıp eve gitmelerine izin verirse, gelecekte gerçekten endişelenmeyeceğini düşündü.

Başlangıçta, kalbimde depresyonda hissettim. Hala tamamlanması gereken bir şey olduğunu düşünen Xu Chang, rahattı ve tekrar beklenti enerjisine sahipti. Boğaz rahatsız ve etrafında kız yok. Chunyu'yu rahatsız etmek istemiyor. Kız şimdi rahatsız olmalı. Onu kızdırmaya gidersen, bu gece uyumak istemeyecek.

Ayağa kalktı ve biraz ilaç ısıtmak için mutfağa gitmeye hazırlandı. Ana avlunun kapısına vardığında, Xu Chang'an kapalı kapıya baktı ve kayıptı. İçeri girip girmemesi gerektiğini bilmiyordu. Kalbime yerleşemedim. Kısa bir sakinlik döneminden sonra kalbim gittikçe daha fazla endişelendi. Dong Xue, Xu'nun evine girdiğinde, hala altı ya da yedi yaşında bir kızdı. Efendileri ve hizmetçileri bunca yıldır birlikteydi. Dong Xue'nin karakteri hakkında herkesten daha iyi biliyordu. Efendinin yatağına tırmanmak isteyen bir kız olamazdı.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin