"Büyük kardeş." Xu Chang'an, kapıdaki arabanın Xu ailesi tarafından bırakılmış olması gerektiğini umuyordu, ancak bunun Liu ailesinin bir çift ikiz çocuğu olan iki erkek ve kız kardeş olduğunu beklemiyordu.
"Wu Ren Wu Yi, git ve Zhuangzi'deki tüm insanları ara. Sana söyleyecek bir şeyim var." Bu iki kişiye daha bakmak istemiyorum. Xu Chang'an onlarla hiç konuşmaya niyeti yok. Her yıl yaz sonunda iki erkek ve kız kardeş Xu Yongnian yerine atalarına ibadet etmek için memleketlerine geri dönecekler. Aynı zamanda geri dönme zamanları ama bu köye neden geldiler bilmiyorum.
"Xu Chang'an! Sağırsın! Kız kardeşimin seni seslendiğini duymadım!" Xu Chang'an'ın kibirli tavrına bakıldığında, Liu'nun oğlu Xu Shande çok kızgındı. İkisi başkente yeni dönmüştü. Xu ailesi son zamanlarda çok fazla sorun yaşadı ve kimse iki erkek ve kız kardeşe Xu ailesinin yakın zamanda değiştiğini bildirmemişti. Eskisi kadar vicdansızdı ve her zaman Xu Chang'an'ı sanki ailede bir hizmetçiymiş gibi azarladı ve istediği zaman azarlayabilirdi.
Xu ailesinin en büyük kızı Xu Yinghui, dışarıdan gelenin hediyesi nedeniyle Xu Chang'an'ın en büyük erkek kardeşini aradı. Xu Chang'an'ın ona dikkat etmediğini nasıl düşünmezdi? Hafta içi evde olsaydı, Xu Chang'an'ın iyi yüzünü sevmezdi. Ancak, yabancıların önünde Xu Yinghui, Xu Chang'an'ın yüzünü kaybettiğini hissetti ve bunun utandığını mı yoksa sinirli olup olmadığını bilmiyordu. Kızgın, sanki büyük bir şikayete maruz kalmış gibi. Xu Shande kız kardeşini her zaman sevmiştir. Kız kardeşinin mağdur görünüşüne baktığında, Xu Chang'an'ın etrafındaki insanları umursamadı. Xu Chang'an'a bir ders vermek için ilerlemeye doğrudan hazırdı. Ayağını çevirdiği ve henüz Xu Chang'an'ın tarafına ulaşmadığı için, sadece önünde bir figür olduğunu ve yüzünde sıcak bir ağrı olduğunu hissetti. Gerçekten tokatlandı mı?
"Dizginsiz! Ayrıca prensesin adını doğrudan söyleyebilir misin? Wu Yi'nin öfkesi erkek kardeşininkinden biraz daha ateşli. Ayrıca, Xu ailesini hiç sevmiyor, bu yüzden kalbinde vicdan azabı yok. Xu Chang'an'ın zaten yaptığını söylemesini beklemiyor.
Xu Yinghui, Wuyi'nin ağzındaki prenses kelimesinden korkarken, Xu Shande dövülmüş ve kafası karışmış gibi görünüyordu? Prenses? Xu'nun evindeki herkes tarafından zorbalığa uğrayabilecek küçük küçük piç ne zaman bir prenses oldu?
Yüzlerinde sürpriz dışında hiçbir ifade olmayan iki erkek ve kız kardeşe bakan Xu Chang'an doğrudan ayrıldı. O ve onların kardeşleri yoktu ve ne söylerlerse söylesinler gereksizdi.
"Kardeşim, eve git, çabuk eve gidelim!" Şok olduktan sonra, Xu Chang'an'ın arkasındaki iki kişinin kıyafetlerine bakan Xu Yinghui, gerçekten büyük bir belada olabileceklerini biliyordu. Küçük tohum gerçekten dönmüş gibiydi. Şimdi tek yol eve gitmek ve babasının bunu düşünmesine izin vermek.
"Usta, senin sorunun ne?" Az önce, ustanın adımı belli ki acele ediyordu, ama aniden durdu. Wu Ren sadece adımı durdurdu, ama Wu Yi doğrudan sordu.
"Unut gitsin, doğruca eve dönelim." Aniden o hizmetçilerle rekabet etme planımı kaybettim. Xu Chang'an bu astlardan çok acı çekti, ancak son tahlilde, bu zorluklar hala Xu Yongnian yüzündendi. O kişi cezalandırıldığı sürece, onun için yeterli olurdu.
Ve... bu insanlar şimdi zor zamanlar geçiriyor, değil mi?
Xu Chang'an, bu köyden ayrıldığı ve bilge prensesi olduğu günden beri, korkarım buradaki insanların iyi bir uyku çekmesinin zor olacağını biliyordu.
O gün sokakta Kral Jing ile tanıştı ve biraz yaralandı. Xu Chang'an buna hiç dikkat etmedi, ancak şanslı olduğunu hissetti. Çünkü yıllar önce genç Savaş Tanrısı'nı görmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...