3

12 0 0
                                    

Prensin düğünü hala imparator tarafından veriliyordu. Düğün doğal olarak çok canlıydı, ancak bütün bir gün koşuşturmacadan sonra, ıssız düğün odasına bakarak, Xu Chang'an rahatlayıp rahatlamayacağını bilmiyordu.

Garip bir adamla yüzleşmemek doğaldır, ancak kendinden bu kadar iğrenirse, korkarım gelecekte zor olacak.

"Genç efendi, Majesteleri... Lütfen bir şeyler yiyin ve erken dinlenin." Chunyu yüreğinde üzgündü. Genç efendi prens ve cariye olmasına rağmen karısına kızmıştı ama sonuçta genç efendi bir eşle evlenmesi ve çocuk sahibi olması gereken bir adam. Şimdi evlendikten sonra başka bir erkeğin yüzüne bakmak zorunda. Anlaşılan prensin gerçekten iyi bir güney rüzgarı yok. Genç usta gelecekte ne yapmalı?

"Biraz daha bekleyelim. Majesteleri gelip genç efendinin uykuya dalması durumunda kırılır." Anne Yang, Xu Chang'an'ın annesine hizmet eden yaşlı bir adamdı. Dünyayı hiç görmemişti. Kraliyet kurallarının daha büyük olduğunu biliyordu. Doğal olarak çok dikkatliydi ve cinsel hataların Xu Chang'an'ı etkileyeceğinden korkuyordu.

"Anne, benim için biraz yemek hazırla. Git ve dinlen. Bütün gün yorgundun." En büyük prensin kesinlikle gelmeyeceğini bilerek beklemek zorunda değiller. Sözler çözülür çözülmez, Xu Chang'an ilk kez hepsinin bu prensin malikanesinde olduğunu hatırladı. Korkarım mutfağın nerede olduğunu bilmiyorlar, peki nasıl yiyecek alabilirler? Masadaki çay ve atıştırmalıklara bakarak, karnını da sarabileceğini düşünerek doğrudan hizmetçisini gönderdi ve masaya oturdu.

Xiao Qingyan kapıyı itip içeri girdiğinde, Xu Chang'an bir parça kek alıp ağzına koyuyordu. Kapı zilini duyan Xu Chang'an'ın ilk tepkisi Xiao Qingyan'ın geri gelmesiydi. Panik yapmadı. Pastayı eline bıraktı ve ayağa kalktı. Xiao Qingyan'a yavaşça baktı ve sonra insanlara sordu: "Ekselanslarını gördüm."

Xiao Qingyan önündeki sakin adama, doğru karısına baktı, ancak kızgınlığı ve şikayetleri ortaya çıkamadı. Nasıl cehennem deyeceğini soran kişiyi doğrudan görmezden gelerek, yorganlarla kaplı düğün yatağına yürüdü, huzur kıyafetleriyle uzandı, gözlerini kapattı ve yine hiçbir şey söylemedi.

Henüz kış değil, ama sonbaharın sonu ve akşamları serinlik dolu. Xu Chang'an prensten memnun olmayacağını biliyordu ve biraz hüsrana uğramadı. Yataktaki kişi gözlerini kapatmış olmasına rağmen, odadan çıkıp dış odaya gitmeden önce yataktaki kişiye saygıyla eğildi.

İçerideki kişi aslen Xiao Hanedanlığı'nın en asil prensiydi. Biyolojik annesi bugün çocukluk sevgilisinin kraliçesiydi. Hem imparatorun en büyük oğlu hem de en büyük oğluydu. Xiao hanedanının gelecekteki doğru imparatoru olduğu söyleniyor, ama şimdi tahttan en uzak kişi oldu.

Xiao Hanedanlığı, ülkenin başlangıcından bu yana nesilden nesile miras kalan bir kurala sahiptir, yani prens kraliçe olmalıdır. Artık Xiao Qingyan bir erkekle evlendiğine göre, artık kendi meşru oğlu olmayacak ve doğal olarak tahta çıkma şansı yok.

Xu Chang'an usulca iç çekti ve gözlerini kapattı. Kendi kaderi hala başkalarının elindeydi ve başkaları için üzülecek cesareti yoktu.

Xu Chang'an, babası tarafından sevilmediğini biliyordu. Çocukluğundan beri temkinliydi. Annesi üç yıl önce vefat ettiğinden beri, dünyanın sıcaklığını ve soğukluğunu tattı. Sadece kan akrabaları acımasızca yüzlerini çevirdiler. Zhuangzi'deki yaşlı hizmetçi bile zaman zaman onu aldı. Mammy'nin koruması ve ilkbahar, kış ve yaz için olmasaydı, bu üç yıl hayatta kalamazdı. Kendisiyle karşılaştırıldığında, Xiao Qingyan o kadar şanslı ki acımasına gerek yok.

Oda tamamen sessiz olduğunda, zaten uykuya dalmış olan Xiao Qingyan, bir çift yıldız açtı ve odadan dışarı baktı. Adam da dürüsttü ve itaatkar bir şekilde ayrılmanın gözlerini rahatsız etmeyeceğini biliyordu. Birbirini tanımadan kalmaya cesaret ettiyse, yakışıklı görünmeli!

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin