Xiao Qingyue her geldiğinde, doğrudan kraliyet sarayının ön salonuna veya Xiao Qingyan'ın çalışma masanına gider ve asla kraliyet sarayının arka bahçesine gitmez. Prensesin gelip Nanxi'deki Tongxin Bahçesi'nden ayrıldığını duyan Xiao Qingyan, ön salona doğru yürüdü. Yol gösteren kızın ona hatırlattığını düşünmedi.
"Majesteleri, Majesteleri prensesin bahçesine gitti."
"Ne?" Bu kokuşmuş kız! Ana avluya koşarak gitti, ancak oraya gittiğinde prensesinin bahçesinde olmadığını gördü. Aksine, erkek kıyafetleri giymiş Xiao Qingyue, oradaki küçük kızla flört ediyordu.
"Kaç yaşındasın? Nasıl böyle giyinebilirsin? Kayınvalidenizin evini bulamamaktan korkmuyor musunuz? Yanındaki kızın aşağı inmesine izin vermek için elini sallayarak ve yanındaki Xiao Qingyue'ye bakarak, Xiao Qingyan hala kalbinde iç çekti. Bir göz derisinde, Qingyue evlilik çağına ulaştı.
Xiao Qingyue çocukluğundan beri erkek gibi giyinmeyi seviyordu. O zamanlar küçük kız gençti ve birkaç erkek kardeş onu sadece güzelliği sevecek ve giyinecek kadar yaşlı olarak görüyordu, ama şimdi neredeyse on sekiz yaşında, hala eskisi gibi ve bu kişiliğin değiştirilip değiştirilemeyeceğini bilmiyorum.
Kapıdan girer girmez hasar gördü. Xiao Qingyue rahat değildi. Bunun yerine, kardeşinin sözlerini takip etti ve geri döndü: "En iyisini bulamıyorum, böylece babam bütün gün benimle evlenmeyi düşünmeyecek. Kaç kez evlenmek istemediğimi söyledim? Babam sadece inanmıyor. Geri dönmek zorunda olmasaydım, ömrümün geri kalanında dağda yaşamak isterdim.
Xiao Qingyue'nin konuşması tamamen sahte değildi. Xiao Qingyan ona bu imkansız soruyu anlatmak istemedi, bu yüzden bugün ne yaptığını sordu.
"Ne yapmalı? Sorunun ne abi gelip seni ve enişte görmek istiyorum bir sebebi olmalı Xiao Qingyue biraz hasarlı ve üzgün bir bakış attı ve ayrıca Xiao Qingyan'a yüzünü buruşturdu.
İkisi aynı anne olmasa da, Xiao Qingyue çocukluğundan beri ona çok yakın. Xiao Qingyan da bu yaşındaki kız kardeşe biraz göz yumuyor. Xiao Qingyue'nin sözlerini dinlerken hala biraz endişeli. Qingyue'nin bu yıllarda herhangi bir insanla ya da bir şeyle karşılaşıp karşılaşmadığını bilmiyor, yoksa neden haklı? Evlenmek çok iğrenç.
Genel olarak, kızı on dört veya beş yaşına geldiğinde, kalbindeki müstakbel kocasını özlemeye başlar.
"Emperyal baldızın bir erkek. Ona imparatorluk baldızı dediğinde kesinlikle hoşlanmıyor. Gelecekte ona imparatorluk baldızı deme. Sadece ona Kardeş Chang'an de. Onu bulmak için benimle çıkalım.
"Ah." Xiao Qingyan'ı ağzıyla somurtarak takip ettikten sonra Xiao Qingyue şaşırdı. Kraliyet erkek kardeşi ve kraliyet baldızının kötü bir ilişkisi olduğunu söyledi, ama kraliyet erkek kardeşinin kraliyet baldızına çok iyi olduğunu neden hissetti? Ayrıca bir adamın benlik saygısını fark edebilir ve böyle önemsiz bir konuya dikkat edebilirdi.
İkili dışarı çıktıklarında Xu Chang'an ile tanışmadılar, ancak kraliyet sarayının kahyasıyla tanıştılar. Hizmetçi, Xiao Qingyan ile bugün prensesle tartışılan konudan bahsetti.
"Gelecekte, bu kadar küçük bir konuda prenses liderliği ele alsın. Bunu bana bildirmek zorunda değilsin." Xu Chang'an, Xian'ın prensesidir. Adaçayı kralının evindeki her şey kendi işidir, bu yüzden müdahale etmek zorunda değilsiniz.
Ancak bu adam güpegündüz nereye gitti?
"Siz çocuklar, prensesin hafta içi nereye gitmeyi sevdiğini hiç fark ettiniz mi?" Etrafındaki kızlara sorduktan sonra, Xiao Qingyue bu kızların bilmemesi gerektiğini düşündü. Xu Chang'an sadece iki kızını genellikle gittiği her yere götürmeyi severdi. Diğer insanlara yakın değildi ve doğal olarak onları yanına almazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...