Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın iki cariyesiyle nasıl başa çıkılacağı konusunda endişeliydi, ancak Xiao Qingyan, Xu Chang'an'ın meselesi nedeniyle görevden alınıyordu.
"Majesteleri, Xu Chang'an şimdi prenses olsa bile, ama evlat dindarlığı önce gelir. Büyükannesi ağır hasta, ama babası tarafından gönderilen hizmetçileri görmeyi reddediyor ve yaşlı büyükannesini ziyaret etmek için asla eve gitmiyor. Bu boşuna! Xu Chang'an, bilge kralın cariyesi olarak, davranışlarının kısıtlılığını bilmiyordu, ama onu ikna etti. Bu kraliyet ailesini utandırmak için!" Bu sırada, Xiao Qingyan, kişinin kimin nezaket, evlatlık ve dindarlıkla dolu olduğunu tam olarak anlamadı. Ama hiçbir şeyi yoktu. Kapısına tek başına gönderdi, böylece mükemmel hale getirecekti.
Yukarıdaki kitap, Prenses Xian Wangxian'ı Törenler Bakanlığı'nın sadece dördüncü sınıf bir yetkilisi olmakla suçluyor. Bu kişiye benzer resmi pozisyon dışında, bu büyük mahkemede onu tanıyan pek çok insan yok. İmparatorun bu adam hakkında hiçbir izlenimi yok.Söyledikleri sadece birkaç kelime için dünya tarafından işaret edilebilir, ama şimdi imparatoru görevden almak istiyor. İmparator onu ne kadar sevserse sevsin oğlunu sevse bile, savma olamaz.Sadece bilge kralın listelemesine izin verebilir ve bu konunun doğru olup olmadığını açıklayabilir.
"Babanın sözleriyle, yetişkinin az önce söylediği doğrudur. Ancak prenses, Xu Yongnian'ın saraya birini gönderdiğini bilmiyordu. Kral tarafından durduruldu ve prensesin Xu ailesine dönmesine izin vermemeye karar veren de kraldı. Xiao Qingyan sadece bundan kaçınmamakla kalmadı, aynı zamanda şu anda herkesi suçladı, aynı zamanda prensesini temiz bıraktı.
Herkes en büyük prensin evliliğinin hiçbir şekilde istediği şey olmadığını bilir, ama şimdi yeni evli iki kişinin açıkça iyi bir ilişkisi var gibi görünüyor. Aksi takdirde, Majesteleri Kral, prensesini nasıl bu kadar çok savunabilirdi?
Bilge kral ve bilge prenses arasındaki ilişkinin nasıl olduğunu tahmin etmek için sadece bir andı. Xiao Qingyan'ın onayı nedeniyle, birçok saraylı diz çöktü ve bir emir istedi, böylece imparator, görgü kurallarından bağımsız olarak kibirli ve kibirli olan bilge kralı cezalandırmalıdır.
"Lütfen imparatora adaçayı kralı cezalandırmasını emret!"
"Lütfen imparatora adaçayı kralı cezalandırmasını emret!"
İmparator yüksek ejderha sandalyesine oturdu ve saraylıların isteklerine bir şey söylemedi, ancak sakin bir yüzle adaçayı krala baktı.
Babasının gözünde, Xiao Qingyan kaçmadı ya da kaçmadı, ancak babasına başını salladı ve gülümsedi ve sonra yavaşça onu bildiren kişiye yürüdü.
"Adın ne, lütfen?" Xiao Qingyan uzun ve uzun, bir kralın üniforması ve bir vücut sallanıyor. Tonu sıradan olmasına rağmen, yerde diz çökmüş insanlar, Majesteleri'nin şu anda adaçanın agresif aura ile dolu olduğunu hissediyor, bu da onu korkak ve bilinçsizce başını gömüyor!
Ama önümdeki bilge kralı düşündüğümde, imparatorun başlangıçta kabul ettiği tahtın varisi olmadım ve uzun zamandır efendimin rakibi olmadım. Hala inatla dedim ki: "Ast yetkili, Taichang Tapınağı'nın bir klasiğidir."
"Taichang Tapınağı... Lord Xu'nun meslektaşı. Lord Chang, az önce oynadığın şey Lord Xu'dan duyulmuş olmalı. Bu durumda, Lord Xu, Lord Chang'a başka bir şey söyledi mi? Örneğin, cariye meşru oğlu şımartıp hakaret ettiyse, küçük bir teyze prenses olduğunu iddia etmeye ve kendine anne demeye cesaret etti! Hiç prensesin üzerinde hoşgörülü, yumruk ve ayak gibi şeyler duydunuz mu? Xiao Qingyan, Chang Jinian'ın üzerinde duruyordu, ama bu sırada arkasını döndü ve doğruca salona gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...