Xu Chang'an beklediği gibi iyi uyudu. Ertesi gün uyandığında, zaten parlaktı. Xiao Qingyan burada olmadığı sürece, insanların hizmet etmesine ve kalkmasına izin verme alışkanlığı yoktur. Giyindikten sonra, dışarıdaki kızın içeri girmesine ve yıkamak için sıcak suya hazırlanmasına izin vermek için doğdu. Geçmişte iki küçük kız gülümsüyordu ama bugün ne olduğunu bilmiyorum? Başlarını tek tek dikkatlice gömdüler. Dün gece sarhoş oldukları için onları cezalandırdılar mı?
"Prenses, sen... Daha sonra gidip onları görsen iyi olur. Sadece kilitlendiler mi yoksa dövüldüler mi bilmiyorum." İki küçük kız bir süredir kraliyet sarayının ana avlusundalar. Doğal olarak, prenseslerinin Anne Yang ve Chunyu Dongxue'ye çok değer verdiğini biliyorlar. Prensesin görünüşüne bakıldığında, dün gece ne olduğunu hatırlamamalı, bu yüzden ona sadece hızlı bir şekilde hatırlatabilir.
"Senin sorunun ne, anne?" Xu Chang'an'ın hafızası hala onları içmeye bırakmak için ona bırakılıyor. Ondan sonra ne olduğunu hatırlayamıyor. Xiao Qingyan dün gece gerçekten geldi mi?!
"Prenses, hatırlamıyor musun? Dün gece..." İki kız bana dün geceyi ayrıntılı olarak anlattı. Dinledikten sonra, Xu Chang'an kalbinden pişman oldu! Hepsi onun suçu! Anne konusunda ısrar etmeseydi ve onunla birlikte olsalardı, bunların hiçbiri olmazdı.
"Anne, nerede kilitliler?" Bu kraliyet sarayı için, Xu Chang'an iki küçük kıza aşina değildi. Temizlemek ve saçlarını biraz toparlamak için zamanı yoktu. Xu Chang'an birinden onu oraya götürmesini istedi.
Mamylerin kendi yerlerine kilitlenmeleri gerektiğini düşündüm ama kız tarafından hastaneden çıkarıldılar. Kapıdan taburcu olur olmaz Xu Chang'an sinirlendi! Başka bir yere nasıl kilitlenebilirsin? Bu tür şeyler büyük veya küçük olabilir. Onları nasıl cezalandıracağınız Xiao Qingyan'ın nasıl karar verdiğine bağlıdır.
Kraliyet sarayının astlarının veya en alt astlarının kaldığı kraliyet sarayının arka bahçesine endişeyle koştum. Yolda, Xu Chang'an gitmeyi planladı. Önce anneleri görmeye gitti, onlardan yiyecek bir şeyler göndermelerini istedi ve sonra onunla yalvarmak için Xiao Qingyan'a gitti. Yakında serbest bırakılacaklarına inanıyorum.
Ama Chang'an oraya vardığında, oradaki gardiyanlar onu içeri almadı!
Bu adaçayı sarayına geldiğimden beri her şey dikkatli olsa da her şey her zaman pürüzsüzdü. Xiao Qingyan onun için hiç üzülmedi. Sıradaki insanlar ona çok saygı duydu. Xu Chang'an durdurulacağını beklemiyordu?
Kapıcı ile çok fazla teori olmadan ve zorluk çekmeden, Xu Chang'an arkasını döndü ve doğrudan ayrıldı ve Xiao Qingyan'ın çalışma makanına gitti. Xiao Qingyan'ın emri olduğu için, git ve doğrudan ona yalvar.
Xu Chang'an, Ana Yang'ın dışarı çıkmasına izin verebilmesi için Xiao Qingyan'a çabucak yalvarmak istedi. Xiao Qingyan'ın şu anda hala mahkemede olduğunu unuttu. Prensesinin yönüne bakan iki kız ona hatırlattı ve Xu Chang'an'ın geri tuttuğu huzursuzluk sonunda ortaya çıktı.
"Hepsi benim suçum, hepsi benim suçum!" Kendine iki kez birkaç baş döndürücü kafa verdi. Xu Chang'an gerçekten kendini suçladı. Dün rehavetsiz kalmamalıydı. Uzun zamandır bunu fark etmemiş miydi? Kraliyet sarayında dikkatli olmalıydı. Dün gece nasıl mutlu olabilirdi ve hiçbir şeyi umursamadı!
"Prenses! Dün akşamdan kalma yaşadın ve şimdi kendini iyi hissetmiyor olmalısın. Önce geri dönsen iyi olur. İyi dinlen. Hizmetçiler için biraz yemek hazırlayıp göndereceğim. Prens geri döndüğünde, ona yalvarabilirsin.
"Yapabileceğim tek şey bu. Hadi gidip geri dönelim." Xu Chang'an çok korkmuştu. Xiao Qingyan'ın ondan hoşlanmadığını biliyordu. Belki bir gün hata yapmasını bekliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...