33

5 0 0
                                    

Xu Chang'an ertesi gün uyandığında, Xiao Qingyan yanında gitmişti, bu yüzden dün gece rüya gördüğünü hafife aldı.

O günden beri, Xu Chang'an ve Min Bo, her gün merhaba demek için gelmek zorunda olmadıklarını ve Min Bo'nun gerçekten bir daha gelmediğini söylediler. Qin Xin bile saat üç ya da beşte buraya bir kez geldi. Ama bugün, Xu Chang'an kalkıp kız ona yıkamaya hizmet ettiğinde, iki cariyenin zaten dışarıda beklediği söylendi.

Xu Chang'an arka bahçedeki kadınlarla uğraşmada gerçekten iyi değil. Gelip ona sözleri için söylemek istememeleri gerektiğini biliyor. Bu durumda, herkesin bahçesinde kalması iyi değil mi? Yeni kalktığı ve Mammy Fang etrafta olmadığı için, Xu Chang'an sadece onları şahsen görmek için dışarı çıkabildi.

İki kadın ve bir grup hizmetçi Xu Chang'an'dan iyi söylemesini istedikten sonra, Xu Chang'an ağzını açmak zorunda değildi ve niyetlerini açıklamak için inisiyatif aldılar.

"Prenses kız kardeşlerimizin prense hizmet etmesini istemediğine göre, neden başlangıçta bize bir yatak kasası hazırlama sözü veriyormuş gibi yaptı? Artık bu günler geçtiğine göre, prens hala her gün prensesle kalıyor. Prenses o gün üzerimizde baştan savma değil mi? Min Bo bu aralar soğuk davranılmaya dayanamadı. Prensin evcil hayvanı ve çocukları güvenmeden bir ömür boyu böyle küçük bir avluya kilitlenmek istemedi. Eğer durum buysa, doğrudan ölmek daha iyi olurdu.

Min Yu bugün Qin Xin ile buraya gelmesine rağmen, Qin Xin yine de gelip prensesten bir açıklama istemek istedi. Çok uzun süredir sarayda evliler. Prense hizmet etmedikleri için değil ve prensin yüzünü bile göremiyorlar.

Bahsettiklerinde, Xu Chang'an gerçekten böyle bir şeyi hatırladı, ama kitabı teslim etmişti? Xiao Qingyan görmedi mi?

"Dedim ki... Hizmetçilerin listesini gerçekten prense verdim, ama saray prensin sarayıdır. Kimse prensin iradesini ayarlayamaz. Bahçenize gitmek istemiyorsanız gelip beni suçlamanız faydası yok. Prense gerçekten hizmet etmek istiyorsanız, onu memnun etmek için kendi yolunu bulun." Aslında Xu Chang, gelecekte Xiao Qingyan'ı bulmak için ona değil, başka bir avluya gelmeleri gerektiğini düşündü.

Xu Chang'an'ın sözleri, Qin Xin'in ağzına ulaşan ve onları geri yutan sözlerini yaptı. Min Yu'nun yanındaki açıkça Qin Xin'in hoşgörüsüne sahip değildi. Xu Chang'an'ın kızgın yüzü tarafından doğrudan karartıldı ve biraz küçümseyerek, "Prenses'in sözleri gerçekten saçma! Prensin seni büyük bir adam olarak sevmesi imkansız mı? Prenses kız kardeşlerimizin uyumasını ayarlamıyor, öyleyse neden bu smom yüzlü sözleri söylemek zorundasın!"

"Kalkın! Prensesle böyle konuşan senin gibi bir cariye var mı?!" Anne Fang, Xu Chang'an'ın diyetini yapmak ve yaşamak zorunda değil, ama yine de günde iki kez Xu Chang'an'a geliyor. Tavsiye vermesi gerekmese bile, bir süre başkalarıyla kalacak.

Prens, tüm saray tarafından bilinen saraydan normal Mamy'yi davet etti. Doğal olarak, ikisi de Qin Xin'in Anne Fang'ın kapıdan girdiğini ve düzenli bir şekilde başını eğdiğini gördüğünü biliyordu, ancak Min Bo biraz küçümseyiciydi. Peki ya saray? Henüz bir köle değil!

"Anne, senin sorunun ne, kız kardeşim konuşuyor mu?"

"Abla! Anne, Min'in tarafını umursama. O açık sözlü ve hiçbir şeyin kasıtlı olmadığını söylüyor. Qin Xin endişeliydi ve Min Bo'yu çabucak azarladı ve Mammy Fang'dan özür diledi.

"Siz çocuklar... tartışmayı bırakın!" Xu Chang'an başlangıçta onları gördüğünde sinirlendiğini söylemek istedi, çünkü buraya her geldiklerinde, bir Xiao Qingyan'ın bir silah ve bir sopayla sözleriyle çevriliydiler. Böyle bir güne gerçekten sinirlendi.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin