Xu Chang'an'ın annesi Fengzhou'daki Yang ailesinden geldi ve nesillerdir bilimsel bir aileydi ve yerel bölgede oldukça ünlüdür. O yıllarda, Xu'nun annesi yanlışlıkla Xu Yongnian ile tanıştı ve ailedeki muhalefete rağmen Xu Yongnian ile evlenmekte ısrar etti. Kızı, ailede yapabileceği hiçbir şey olmadığı konusunda ısrar etti. Ancak Yang ailesi evlilikten memnun değildi. Hatta kızı evlendikten sonra eve döndüğü gün eve girmeyi reddetti ve sonra temastan koptu.
Belki de ailenin fikriydi. Xu'nun annesi evlendiğinde, annesi onun için zengin bir çeyiz hazırladı. Sıradan aileden bahsetmiyorum bile, zengin ve asil bir aileyle evli bile. çeyiz de görmek için yeterliydi, bu da Xu'nun annesinin yiyecek ve giyecek konusunda endişelenmeden zengin bir hayat yaşamasını sağlayabilirdi.
Annesinin çeyiz listesine bakan Xu Chang'an, üzerinde geri dönmeyeceği bazı şeyler olduğunu biliyordu, ama yine de üzerinde bir şeyler vardı ve Xu ailesi için hiçbir şey bırakmayacaktı.
"Anne, babamla konuşacak bir şeyim var. Onu gelmeye davet edebilirsin." Genel olarak konuşursak, oğlunun babasıyla tartışacak bir şeyi varsa, şahsen gitmesi gerekiyor. Ama Xu Chang'an yok. Sadece annesinin yaşadığı yerde annesine ait olan babasının eşyalarına bakmak istiyor. Babasının ne kadar acımasız olabileceğini bilmek istiyor.
Xu Chang'an'ın talimatları için, Anne Yang genellikle sebebini sormaz. Her neyse, usta emrettiğinde bunu yapacaktır.
Kısa süre sonra, Anne Yang Xu Yongnian ile geldi. Xu Yongnian'ın yüzü gerçekten biraz çirkindi. Xu Chang'an sormadı, ama doğrudan dedi ki, "Baba, en büyük prensle düğün tarihi yaklaşıyor. Seninle çeyizim hakkında konuşmak için buraya gelmeni istedim."
Erkekler veya kadınlar ne olursa olsun, evlendikleri sürece, aile kimsenin yanılamayacağı çeyizi ödemelidir.
"Olması gereken bu." Xu Chang'an çeyizden bahsetmeseydi, Xu'nun babası kafası karışmış gibi davranmak isterdi. Her neyse, oğlunun kaderi yoldan çekilmekti, bu yüzden ona biraz çeyiz vermek iyi olurdu.
"Baba, bunu kastediyorum. Babamın maaşının çok olmadığını ve ailenin büyük bir nüfusu ve büyük bir harcaması olduğunu biliyorum. Evlenecek olmama rağmen, aynı zamanda Xu'nun ailesinin bir üyesiyim ve ailemdeki insanları da düşünmek istiyorum. Pekala, babamın bana isteyeceği gibi bir şeyler hazırlaması sorun değil. Benim çeyizim annemin payı olacak. Xu'nun annesinin sadece bir oğlu var ve Xu'nun annesinin çeyizi Xu Chang'an'ı hafife alınıyor. Evli bir kadının çeyizi, kocanın ailesi tarafından elden çıkarılma hakkına sahip değildir. Ölmeden önce kendisi bakmış ve ölümden sonra kendi çocuklarına bırakmıştır. Çocuğu yoksa, annesinin ailesi gelir ve geri döner.
Xu Chang'an'ın sözleri düştüğünde, Xu'nun babasının karanlık ve sakin bir yüzü vardı. Kelimelerin başında hala hüzün bir şekilde mutluydu. Bu çocuğun bunda çok iyi olduğunu düşündü. Bu siyah kalpli çocuğun Xu ailesine baktığını ve büyük bir kafa almayı beklediğini kim bilebilirdi!
"Hayır, düşünme!" Yang'ın çeyizinin desteği olmadan, sadece kendi maaşına güvenerek Xu ailesini nasıl destekleyebilir!
"Baba bununla ne demek istiyor? Annem vefat etti. Annem bana çeyizi vermezse Xu ailesine bırakayım mı? Büyük Xiao Hanedanımızın böyle bir kuralı yoktu. Kalbinde alay etti. Xu Chang'an iyi babası için yüzünü kurtarmaya hazır değildi. Xu Yongnian'ın hala ayakta durmasına rağmen, Xu Chang'an tek başına oturdu, kolundan çeyiz alıntısını çıkardı, açtı ve Xu Yongnian'a verdi ve ondan gidip üzerindeki şeyleri çabucak girmesini istedi.
"İçinde para istemiyorum. Sadece babama ve büyükanneme saygı duymak istiyorum. Üzerindeki antika hat, resimler ve takıların yanı sıra Zhuangzi Tiansan da bir dükkan var ve lütfen babamdan benim için hazırlamasını isteyin. Bu çeyiz listesini kraliyet ailesine teslim etmem gerekiyor. Bu Yang'ın çeyizi. Tek oğlu evli. Bunları elinden almak mantıklı ve Xu Chang'an'ın evliliği hala bir kraliyet adamı. Xu Yongnian üzerindeki şeyleri çıkarmaya ve vermemeye cesaret ederse, çeyizini sayan kraliyet halkı aynı fikirde olmayacak. O zaman, ölen karısının çeyizinin sorumluluğunu özel olarak işgal edecek. Xu Yongnian onu taşımayı göze alamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...