Xu Chang'an uyandığında, akşam yemeği için kraliyet sarayına geldiğinde, onu uyandıran hala Anne Yang'dı. Ayağa kalktı ve Xiao Qingyan'ı uzun süre bekledi ama kimse gelmedi. Yemek neredeyse soğuk olduğunda ve Xu Chang'an ondan tekrar ısınmasını istediğinde, Xiao Qingyan'ın tarafı prensin yemek yemeye gelmeyeceğini söylemeye geldi.
Xiao Qingyan gelmedi. Xu Chang'an yemeğin tekrar ısıtılması gerekmediğini hissetti, bu yüzden doğrudan yedi.
Geçmişte, Zhuangzi'deyken, birkaç kişi birlikte yemek yerdi. İlk başta, Anne Yang bir şey yapmayı reddetti, ancak daha sonra, Xu Chang'an'ın yemeği onlardan çok farklı değildi. Aşağıdaki insanlardan sonra bile, Anne Yang reddetmedi ve birlikte yendiklerinde genç efendiye iyi bir yemek bırakabilirdi.
Akşam yemeğinden sonra Xu Chang'an bir göz atmak için dışarı çıkmak istedi. Korkarım uzun süre burada yaşamak zorunda kalacaktı. Kraliyet sarayının ortamına aşina olmak da uygun.
Xiao Qingyan aslen bugün imparator tarafından Büyük Xiao Hanedanlığı'nın en sevilen ve en asil prensiydi. Doğal olarak, konağı geniş bir alanı işgal etti. Xu Chang'an sadece kraliyet sarayının kapısına girdiğini ve kraliyet sarayının ana avlusuna gitmek için çok zaman harcamak zorunda kaldığını hatırladı. Dahası, kraliyet sarayının ana avlusunun önünde kraliyet sarayının ön ve arka salonu da var, ancak Xu Chang'an'ın bu yerleri umursaması gerekmiyor, çünkü kraliyet sarayında başka bir nominal usta olsa bile, o yerlere gidemez. Xiao Qingyan'ın dışişleri bakanlarıyla tanıştığı ve iş ilişkilerini yürüttüğü yer.
Günümüzde dünyası sadece kraliyet sarayının arka bahçesidir.
Kraliyet sarayının hizmetçisi Zhu soyadıydı. Kraliçenin annesinin ailesi olan Zhu ailesinde doğdu. Doğal olarak Xiao Qingyan'a sadıktı ve Xiao Qingyan'ın da ona daha fazla saygısı vardı. Sarayın ana avlusundan çıkar çıkmaz Xu Chang'an, kahya Zhu ve partisiyle tanıştı. İnsanlar Xu Chang'an'ı selamladıktan sonra, temizlikçi Zhu ağzını açtı ve Xu Chang'an, hizmetçinin arkasındaki uzun insan dizisinin aslında Xiao Qingyan tarafından kendini vermesi için emredildiğini biliyordu.
"Prenses, prens bana ileride dışarı çıktığında saray muhafızlarını takip etmen gerektiğini ve sana hizmet eden hizmetçilerin eksik olmadığını söyledi. Sen adaçayı sarayın prensesisin ve sarayın yüzüsün. Kurallarını kaybedemezsin." Hizmetçi Zhu, Xiao Qingyan'ın orijinal sözlerini söyledi. Prensin hala prensesi önemsediğini anlayamadı. Neden sert söyledi ve prensese söylemesine izin verdi?
Xiao Qingyan'ın düzenlemesinin yaralanmasıyla ilgili olması gerektiğini bilen Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın söylediklerinin makul olduğunu da hissetti, bu yüzden fazla bir şey istemedi ve kişiyi doğrudan kabul etti.
Korumalar kraliyet sarayının iç avlusunda kalamadılar. Xu Chang'an ikisini geri aldı ve resmi olarak onlara bir hediye vermelerine izin verdi. Resmi bir hediye verildikten sonra ön bahçeye gittiler. Gönderilen on kız, neye uygun olduklarını görmek için Chunyu ve Dongxue tarafından ayarlandı.
Geceleri Xiao Qingyan hala gelmedi. Xiao Qingyan'ın geldiği her zamanki zamana göre çeyrek saat daha bekledi. Xiao Qingyan hala gelmedikten sonra, Xu Chang'an banyo yaptı ve iç odadaki büyük yatakta uyudu. Günlerce, bu kadar geniş ve rahat bir yatakta uyumamış olan Xiao Qingyan, onun tarafından korkmamıştı. Xu Chang'an iyi bir gece uykusu çekti.
Ertesi sabah erkenden, Xu Chang'an iki muhafızı Chunyu ve Anne Yang ile dışarı çıktı ve bugün kahya tarafından onun için hazırlanan araba açıkçası dünden çok daha lükstü.
Bıçaklı iki uzun ve güçlü koruma, önünde uzun bir ata bindi. Sürücünün birinin yolu kapatması konusunda endişelenmesine gerek yoktu. Kraliyet saray tarzı bir araba kullanıyordu. Bu, imparatorun eteğindeki başkent olsa bile, bugünün imparatoru dışında, arabada oturan hiç kimse dolambaçlı yoldan gitmelerine ve geri çekilmelerine izin vermeye yetkili değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...