Chunyu ve Dongxue aynı odada uyudular. Chunyu'nun çok mu derin uyuduğunu yoksa Dongxue'nin çok dikkatli olup olmadığını bilmiyorum. Dongxue dün gece geri döndüğünde, Chunyu bilmiyordu. Bahar yağmuru bu sabah uyandı ve Dong Xue'nun zihninde yatağın yanında oturduğunu gördü. Sabah erkenden mi giyindi? Hayır, daha çok bütün gece uyumamak gibi. Dudakları biraz kuru. Gözleri biraz mavi ve siyah ve yüzü bitkinle dolu.
"Dong Xue, sen... um, ne? Prensin yatağına tırmandım. Odamda ne yapıyorsun? Dün gece prense mutlu bir şekilde hizmet etmedin mi? Prens sana isim vermedi ve sana ayrı bir bahçe vermedi? Kış karının görünümüne bakıldığında, Chunyu'nun kalbi acıyor, ama dün gece olanları düşündüğünde, kalp ağrısı yok, sadece öfke dolu.
"Bahar yağmuru, ben... unut gitsin, ne düşünürsen." Chunyu uyanmıştı. Dışarıdaki gökyüzüne bakan Dongxue, Chunyu ile konuşmayı bıraktı. Ayağa kalktı ve dışarı çıktı. Ancak, iki adım atar atmaz Chunyu tarafından durduruldu.
"Aptal! Nereye gidiyorsun?"
"Genç efendiye hizmet edip kalkacağım."
"Gerek yok! Genç efendinin kızı sen değilsin. Genç efendimin sana hizmet etmene ihtiyacı yok. Teyzen olsan iyi olur! Genç efendiye hizmet etmek istiyorsan, iki odayla gel!" Chunyu heyecanlı görünüyordu. Dong Xue'yu rahatsız etmesine rağmen, kendisi çok daha iyi değildi. İnatçı olmasına ve ağlamamasına rağmen, gözyaşlarını iki eliyle silmeye devam etti.
Bu onunla birlikte büyüyen kış karı! Birlikte büyüdüler. Başlangıçta iyi şans ya da kötü şans ne olursa olsun genç efendiye eşlik edeceklerini söylediler ama şimdi nasıl böyle olabilirler? O kısır sözlerin Dongxue'ye söylediği şey olduğunu hiç düşünmemişti.
Çok üzgün olduğumu düşünen genç efendi ne kadar üzgün olduğunu bilmiyordu. Chunyu burada vakit kaybetmek istemiyordu. Çabucak kalktı ve genç efendiye eşlik etmeye hazırlandı.
Chunyu hızla ayağa kalktı, gelişigüzel bir şekilde kendini temizledi ve aceleyle yan odaya gitti, ama oraya gittikten sonra boştu. Genç efendinin kalktığını sanıyordum ve hala kendini suçluyordu. Genç efendinin dün gece uyuyamayacağını ve bugün kesinlikle erken kalkacağını biliyordu, ama uyuyakaldı!
Doğal olarak, Chunyu fazla uyumadı. Hatta erken kalktı, bu yüzden genç efendisini yan odada bulamadı. Kraliyet sarayının ana avlusundan önce ve sonra içeri ve dışarı baktı. Genç efendisinin hala gölgesi olmadıktan sonra şaşkına döndü.
"Her zaman değil..." Bu imkansız! Belli ki dün gece genç efendiyi yan odaya gönderdim ve prens de Dong Xue'den ayrıldı. Genç efendi ana evde nasıl olabilirdi?
"Rahibe Chunyu, içeri girip prensese hizmet etme ve kalkma zamanı, değil mi?"
"...Hadi gidelim." Bence kalbimde imkansız ama şimdi, o odadaki bahar yağmuru dışında, genç efendi nerede olacak bilmiyorum.
Xu Chang'an erken uyandı. Dün gece bir süre uyumadı. Şafakta Xiao Qingyan'ı uyandıracağı korkusuyla o kadar çok öksürdü ki. Kalkıp dışarı çıkmak istedi ama yine de Xiao Qingyan'ı uyandırdığını bilmiyordu. Azarlanacağımı düşündüm, ama azarlanmadım. Xiao Qingyan aslında ayağa kalktı ve kendine bir bardak su verdi ve bardağın suyunu içti. Xu Chang'an tekrar uyuyakaldı, ama Xiao Qingyan kalktı ve doğrudan gitti.
Dün gece bütün gece uyumadı. Xu Chang'an, Xiao Qingyan kalktıktan kısa bir süre sonra kalktı. Dongxue'yi görmek için endişeliydi ve dün gece geri döndükten sonra Chunyu'nun kızının onu utandırıp utandırmadığını bilmiyordu.
Chunyu içeri girdiğinde, Xu Chang'an kıyafetlerini çoktan değiştirmişti. Genç efendisinin gerçekten burada olduğunu ve dün gece burada dinlendiğini görünce, Chunyu bunu çözemedi, ama fazla düşünemedi. Doğrudan gülümsedi ve genç efendisine aceleyle geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...