14

12 1 0
                                    

Xiao Qingyan'ın iki cariyesi gittikten sonra, Xu Chang'an iki korumasını binicilik alıştırması yapmak için çağırırken, saraydaki Xiao Qingyan, imparator tarafından sebepsiz yere Changsheng Salonu'na çağrıldı.

Uzun Ömür Salonu, imparatorun tahtına adanmış bir saraydır. Burada imparator tarafından çağrıldı, ancak imparatorun kendisi hiç ortaya çıkmadı. Xiao Qingyan, babasının yapmak istediklerini gerçekten telafi edemedi.

İmparator hiç ortaya çıkmadı ve Xiao Qingyan izinsiz gidemez. Sadece annesinin manevi pozisyonuna gidebilir ve orada her zaman diz çökebilir. Annesiyle ağzında fısıldadığı şey aynı zamanda hafızasındaki çocukluk şeyidir.

İmparatorun Taiji Salonunda, parlak sarı bir cübbeli imparator, önünde bir anıt yığını için endişeliydi. Bu yılın Xiao Hanedanlığı için felaketten kurtulmuş bir yıl olduğu söylenebilir. Yılın başında kuzeyde savaşın başlamasından bu yana, ulusal hazine sıkılaşmaya başladı, ancak Yangtze Nehri'nin güneyinde bir kuraklıkla da karşılaştı ve gıda üretimi bunların başına yaklaşık 30 azaldı. Savaş gelecek yıl devam ederse, halkın günleri...

"Majesteleri, Majesteleri Bilge Kral hala Changsheng Salonu'nda ve şimdi Kraliçe Huiren'in önünde diz çöküyor."

"Bilge kral dün cariyeye bırakıldı ve bu sadece ikinci gün. Gelir gelmez Changsheng Salonu'na gidebilir ve bilge kralın eve dönmesine izin verebilirsiniz." Bilge kral gerçekten sarayda kalmasını kendine emretti ve imparator bu konuyu unutmadı. O sadece... Sadece bu oğul şimdi onu biraz hayal kırıklığına uğrattı.

"Bu arada, bilge kralın her iki tarafındaki cariyelerin babaları mahkemenin önemli bakanlarıdır. Daha sonra şahsen bilge kralın malikanesine gidebilirsiniz. İki cariye için bir ödülüm var. Bilge kralı eve geri gönderebilir ve kararnameyi ilan edebilirsiniz."

"Köle emre uyar."

Xiao Qingyan'ın imparator tarafından bırakıldığı, ancak sebepsiz yere Ölümsüz Salon'da asıldığı gerçeği kısa sürede halefe yayıldı. Şimdi başka şeyler için endişeleniyor ve bu küçük şeyi umursayacak zamanı yok.

"Baba, Majesteleri ile ne demek istiyorsun? Bilge krala bir adamın karısı verdi, ama aynı zamanda Shangshu'nun hizmetçisinin kızını çocuğa cariye olarak verdi. İki yetişkin zaten babalarına dönmüş olsalar da, şimdi kızları bilgenin cariyesi oldu. Sizce... hala ikinci prense adanacaklar mı? Daha sonra, bundan çok daha fazla endişeliydi. İkinci prensi henüz taca ulaşmamış olmasına rağmen, Xiao Qingyan 16'sında mahkemeye gitmişti. Şimdi ikinci prens on dokuz yaşındaydı, ancak taç giymediği, hatta mahkemeye gitmediği gerekçesiyle imparator tarafından göze çarpmayan bir köşeye gönderildi.

"Anne, neden endişeleniyorsun? Artık sol ve sağ bilgeler tahta çıkmaya hak kazanamadılar ve şimdi korkmak yeterli değil. Şimdi İmparatoriçe bilge kral için değil, bu haremde size karşı olan Zhou Guifei ve savaşta sürekli başarılar elde eden Jingwang için endişelenmeli. İmparator Xiao Qingyan'a bir erkek eş verdiğinden beri, Dük Lin uzun zamandır Xiao Qingyan'ı ciddi bir şekilde terk etti. Şimdi en çok endişelendiği şey Kral Jing. Şimdi mahkeme iki fraksiyona ayrıldı, Kral Jing'i destekleyen generaller ailesi ve ikinci prensi kendisiyle destekleyen asil aile. Hanedanın ortasındaki Qingliu fraksiyonuna gelince... Humph! Destekledikleri bilge kral, imparator tarafından iğrendi ve şimdi hepsi bir çimen duvarı gibi sallanıyor! Humph!

"Ama her zaman Majestelerinin kararının biraz garip olduğunu düşünüyorum. Bu tamamen izsiz." İmparatorun en büyük prensi yetiştirmesi tamamen gelecekteki imparatorun kraliyet eğitim modelidir. Bu aynı zamanda çoğu insanın Xiao Qingyan'ın daha önce veliaht prens olduğunu düşünmesinin de nedenidir. Ancak, imparatorun ani kararı sadece mahkemedeki insanları değil, aynı zamanda kraliçenin de sebebini tamamen bulamadı. Doğal olarak, kalbinde mutluydu, ama yine de Biraz endişeli.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin