"Prenses ne dedi? Doğrudan mı söyledi?" Nanxi yatakta uzandı ve vücudunda herhangi bir rahatsızlık göremedi, ama yüzü hala biraz solgundu.
"Kız, prenses sadece bahçesinde bir şey olduğunu söyledi. Seni sonra görmeye geleceğim." Efendisinin yüzündeki ifadeye dikkatlice bakan kız, prensesin bu kraliyet sarayında efendi olduğunu biliyordu, ama şimdi kendisi için, önündeki kişi efendiydi.
"Kızım, bence prensesin yapacak bir şeyi yok. Sadece seni görmek istemiyor. Prenses olmalı çünkü prens kalbindeki kızı tercih ediyor ve kalbindeki kıza kızıyor, bu yüzden bahaneler uydurmuyor. Dikkatlice düşündükten sonra kız yine de öyle dedi. Kendi kızının kızgın görünmediğini görünce, cesaretle, "Kızım, saraya yeni geldin, ama prensin bir karısı ve bir cariye ile evlenmesine rağmen, prensesin arka bahçesinin hiçbirinin prens tarafından güvence altına alınmadığını bilmiyorsun.
Yeni evli iki cariyeye hizmet vereli ne kadar oldu bilmiyorum. Yeni evli iki cariyeye gelince, prensle kuşatılmadılar bile. Prensese gelince... Prens çoğu zaman prensesle kalsa da, prensin sadece orada uyuduğunu ve prensesle hiçbir ilgisi olmadığını duydum. Kraliyet sarayındaki insanlar kraliyet saraylarına arka evdeki insanlara soğuk davranmaya alışkın görünüyorlar. Şimdi bir kız için çok endişeleniyorlar. Aynı zamanda Nanxi hakkında biraz daha vicdanları olduğuna şaşırıyorlar. Doğal olarak, onlara hizmet etme konusunda dikkatli olmalılar.
"Seni küçük kız, bunu sana sormadım. Neden bana bundan bahsediyorsun? Sadece birdenbire kendimi biraz rahatsız hissediyorum. Prenses gelmiyor. Eve kimi rapor edip bana doktor tutayım? Nanxi'nin yüzü gerçekten biraz solgundu, ama sözleri acelesi yoktu, ama ne kadar rahatsız edici olduğunu göremiyordu.
Küçük kız aslında efendisinin önünde kendini göstermek istiyordu. Şimdi efendisini böyle görünce aniden fırsatın geldiğini hissetti, bu yüzden Nanxi'yi birkaç kelimeyle yatakta rahatlattı ve doğrudan dışarı çıktı.
Xiao Qingyan, yaralandığı bahanesiyle son zamanlarda mahkemeye gitmedi. Dışarıdaki argümanı duyarak, önündeki şeyleri bir kenara koydu ve Zhu Quan'ın neler olduğunu görmek için etrafına gitmesine izin verdi.
Zhu Quan dışarı çıkar çıkmaz, ağzını açmadan önce, küçük kız sanki bir kurtarıcı görmüş gibi doğrudan Zhu Quan'a diz çöktü.
"Bay Zhu, lütfen hizmetçimin prensi görmeye gitmesine izin verin. Bayan Nanxi aniden kendini iyi hissetmedi ve prensese gitti. Prenses orada değildi. Kız şimdi çok rahatsız. Lütfen git ve bir bak!" Küçük kız diz çöktüğünde yüzü hala iyiydi. Konuşmayı bitirdiğinde başını eğecekti ve yüzü gözyaşlarıyla doluydu.
Zhu Quan başlangıçta yardım etmek istiyordu ama bu kızı böyle görünce birdenbire biraz sıkıldı.Babası ona yüzünün Haziran'daki günlerden daha hızlı olduğunu söyledi.Bu insanların çoğu görünüş ve numaralar olarak farklıydı.Dikkatli olmak zorundaydılar.
"Tamam, tamam, ne için ağlıyorsun? Bu sarayda sadece iki efendi var. Prens ve prenses iyi. Kime ağlıyorsun? Zhu Quan biraz sabırsızdı, ama kalbinde endişeliydi. Prens, Nanxi adlı kız için gerçekten çok endişeli görünüyordu. Ya prenses daha sonra kızarsa?
"Bayan Nan kendini iyi hissetmediğine göre, neden doktora gidip bunu yapmak için prense gelmiyorsun? Prensin işle meşgul olduğunu bilmiyor musun? Hiç kimse prensi ertelemeyi göze alamaz. Önce Nan kızını korumaya git. Doktor, birinden seni davet etmek için dışarı çıkmasını isteyeceğim. Birazdan orada olmalı. Zhu Quan, Zhu'nun kahyasının tek oğludur ve Zhu'nun kahyası da Xiao Qingyan'ın annesi tarafından gönderilen kişidir. Zhu Quan, Xiao Qingyan'ı takip ettiğinden beri Xiao Qingyan'ı pohpohpohlamak isteyen herkesin nesnesi haline geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasíaAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...