30

3 1 0
                                    

Dediği gibi, ertesi gün Xu Chang'an, Anne Yang'ı daha önce yaşadıkları köye götürdü. Daha önce içeride birçok insan tarafından zorbalığa uğradığı için, Xu Chang'an bu insanları doğrudan dışarı çıkardı ve ayrıca Zhuangzi'ye bakmak ve Yang Ana'ya bakmak için bazı insanlar seçti.

"Genç efendi, o sinir bozucu insanlar olmadan, bu Zhuangzi çok daha hoş ve güzel görünüyor." Şimdi sonbaharın sonları ve manzaranın ne kadar güzel olduğu önemli değil, ancak bu çiftliğin dışında geniş iyi tarlalar var. Çiftliğin etrafında çok sayıda yeşil ağaç var. Köy ahşap evlerle dolu. Patikalar yuvarlak sütlü beyaz nehir taşlarıyla döşeli. Yolun yanında özgürce büyüyen her türlü kır çiçeği ve yabani ot var. Kraliyet sarayının zengin bir salonu yok. İmparator, rustik evler ve ortam insanları huzurlu ve rahat hissettiriyor.

"Eh, annem de burayı sevmeli." Annesinden bahsetmişken, Xu Chang'an'ın aniden bir fikri oldu. Atalarınızı tanıyabilirseniz, annenizin mezarı Fengzhou'daki Yang ailesine geri dönebilir. Her gün ölürseniz, annenize ibadet edecek kimse için endişelenmenize gerek yoktur.

Xiao Qingyan ile evlenmeden önce, Xu Chang'an ölen annesine ibadet etmek için başkalarına güveneceğini hiç düşünmemişti, ama şimdi bunu düşünmek zorunda. Çünkü artık erdemli bir prenses olmasa bile Xu Chang'an olamayacaktır. Çocuksuz ve kızsız bir hayat için yalnız olmaya mahkumdur. Senin için önemli değil, ama annenin mezarı gözetimsiz bırakılırsa ve annenin kemikleri vahşi doğada uzun süre maruz kalırsa, büyük bir dostsuz dindarlık olur! O zaman, dokuz yayın altında kendini rahat hissetmeyecek.

"Geri dönelim. Siz ikiniz evde iyisiniz. Gelin ve Anneyi daha sık görün." Xu Chang'an bahçesindeki ev işlerini yavaşça başka bir kıza devretmişti. Şimdi ilkbahar yağmuru ve kış karında sert bir iş yapmasına pek ihtiyacı yok. Sadece kendi önemsemelerinden sorumlu. İki kızın başka bir yere bakmasına ve bütün gün geri dönmemesine izin vermesi gerektiğini düşündü. Ömür boyu süren olayları hakkında nasıl düşünebilirler.

"Evet, genç efendi."

"Genç efendi, şimdi çok kızgın olmalısın. Şimdi her Zhuangzi'nin hesaba girme zamanı. Önceki yıllarda Xu ailesi mutluydu. Bu yıl, bu yıl bir oğul edinemediler. Bunu hak ediyorlar!" Genç efendinin Xu Yongnian'a baba-oğul sevgisi olmadığını ve Chunyu'nun tabu olması gerekmediğini bilmek. Ne istersen söyleyebilirsin!

Ve sözleri gerçekten Xu Chang'an'ın kalbine ulaştı. Xu ailesinin şimdi gümüş için kavga ettiğini düşündüğü sürece, Xu Chang'an gün boyu mutlu olabilirdi.

Xu Chang'an'ın beklediği gibi, Xu ailesi neredeyse her gün kavga etti ve küfretti ve tüm aile huzur içindeydi.

Xu Yongnian cezalandırıldı ve düşünüldü, ancak imparator bir zaman sınırı vermedi, yani imparator ağzını açmadığı sürece, asla mahkemeye gidip işe dönme fırsatına sahip olmayacaktı. Böyle bir şey söylemeseydi, gelecek kurtarılmayacak ve Xu ailesinin tek gelir kaynağı kesilecekti.

"Uzun yıllardır seni lezzetli yemeklerle besliyorum. Ne istersem alabilirim. Senin için her yıl ne kadar altın ve gümüş koyduğumu bilmiyorum. Özel paran olmadığına inanmıyorum! Şimdiye kadar, hala küçük paranızı örtüyor ve tüm aileyi görmezden geliyor musunuz? Çabuk bana ver!" Xu Yongnian da umutsuzdu. Ailedeki köleler ve hizmetçiler satılmıştı ve hiçbir şeyi olmayan tüm teyzeler onun tarafından satıldı, ama ailede hala fazla para yoktu. Burada devam ederse, tüm aile açlıktan ölecek!

Liu şimdi hizmetçinin odasında yaşıyor, sadece hizmet etmekle kalmıyor, aynı zamanda başkalarına da hizmet ediyor. Neyi yanlış yaptığını ve neden bu kadar büyük bir felakete maruz kalacağını bilmese de, elindeki özel paranın tek düşüncesi olduğunu biliyor.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin