Prenses cezalıydı, ancak Nanxi ödüllendirildi ve prens ayrıca gelecekte Nanxi'nin bahçesindeki her şeyin prensesin standartlarına göre yapılması gerektiğini söyledi. Her evde, yüksekte tutan ve duvardaki çimlere basan samimi hizmetçileri olan köleler olacaktır.
Xiao Qingyan'ın çeşitli şeyleri ve hizmet eden hizmetçilerin gelmesinden kısa bir süre sonra, Nanxi'nin Tongxin Bahçesi canlı hale geldi. Sadece evdeki iki cariye değil, her zaman şeffaf bir insan gibi olan Ziyan Ziyu da vefat etti.
"Rahibe Nanxi de gelecekte bahçemizde dolaşmalı. Hepimiz prense hizmet eden insanlarız ve gelecekte kız kardeş olacağız." Qinxin aslında Nanxi'yi küçümser, ama o sadece bir çiftçinin kızı. Neden onlarla birlikte prense hizmet ediyorsun?! Ama şimdi Xiao Qingyan, Nan Xi hakkında iyi bir fikirde ve Qin Xin'in gösteriş yapmak için gelmesi gerekiyor.
Min Jun'un en çok alışkın olduğu şey Qin Xin'in zarif görünümüydü. Son zamanlarda Qin Xin ile daha az teması vardı ve insanların bir kondunerate olduklarını hissetmelerini istemiyordu, bu yüzden Qin Xin'e ağzının köşelerinde bir gülümseme vermedi, ama ağzı alaycılıkla doluydu.
"Cariye An'ın sözleri gerçekten çok güzel. Dün, dikkat etmek için prensese koştu ve bugün Nanjia'ya gitti ve kız kardeşine derinden aşıktı. Gerçekten her iki tarafı da gücendirmedi. Ne kadar hassas bir insan." Min Bo, Qin Xin'in dün söylediklerini doğal olarak anladı, peki ya buna ne dersin? Nanxi tekrar tercih edilse bile, o sadece çaresiz bir yetim kız. Çocukluğundan beri böyle şeyler görüyor! Hangi adam şehvetli değil? Bu Nanxi bir goblin gibi görünüyor ve şimdilik prensi büyüleyebilmeli, ama bir kadın ne kadar güzel olursa olsun taze bir güce sahip olacak. Tazelik geçtiğinde, prens bir daha onun için bu kadar üzülmeyecek. O zaman, çaresiz ve düşük bir arka plandan gelen yalnız bir kız ona ne gibi tehdit oluşturabilir?
Ama bu Xu Chang'an farklı!
Min Yu'nun Xu Chang'an'ın elinde çektiği acıyı düşündüğünde dişleri kaşındı. Ayrıca, Xu Chang'an ve ana odadaki en önemli kimliği, gözlerinde bir diken vardı. Doğal olarak, başka biri olmak imkansızdı.
"Ablamın sözleri ilginç. Prenses yasak. Onu cariye olarak ziyaret etmek bizim dus'umuz. Rahibe Nan'a gelince, hepimiz kız kardeşiz. Rahibe Nan iyi hissetmiyor, bu yüzden gelip bir göz atacak. Bundan sonra herkes aynı çatı altında yaşayacak. Doğal olarak kibarlar. Ne istersen yapmak istiyorsan, sermayen olup olmadığını görmek zorundasın. Şimdi insanların yüzüne bağlı bir insan ve burada kendiyle dalga geçmeye cesaret ediyor!
"Güçlü bir ağzın var. Seni yenemem diyemem ama ya bu kadar zekiysen? Kim hala aptal? Eğer samimiysen, başkalarına söyleyebilirsin!" Min Yu'nun ağzındaki diğer kişi doğal olarak Nanxi. İki misafir, birbirinize hiçbir şey söylemediniz ama Tongxinyuan'ın efendisi tek kelime etmedi.
Ziyan ve Ziyu'nun iki odası kraliyet sarayında adeta şeffaf insanlar haline geldi.Bugün buraya gelmeleri beklenmedik bir şey.
Her iki taraftaki cariyelere sonsuz bir şekilde tartışan Nanxi'nin kızı lark, kalbinde gizlice gülümsedi. Peki ya cariye? Kendi kızın için bir pozisyon kazanmak zorunda değilsin ve sistemi umursamıyorsun bile.
Kızının bir adı olmasa da, bu an meselesi ve sonra bu insanlara dikkat etmeyecek.
"İki cariye, kızım kendini iyi hissetmiyor. Korkarım ki, ileride bir ileri kavga ederseniz kızın başını ağrıtır. Siz ikiniz..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...