Xu Chang'an'ın uykusu her zaman çok iyiydi, bu yüzden ertesi gün uyandığında ve Xiao Qingyan'ın kollarında uyuduğunu fark ettiğinde, çözemedi. Xiao Qingyan'ın vücudu kendisinden daha sıcak olduğu için mi? Uykuya daldıktan sonra ısı kaynağıyla hareket ettim.
Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın yüzüne dikkatlice bakmaya asla cesaret edemedi. Sadece Xiao Qingyan'ın çok yakışıklı olduğunu biliyordu, sadece yüzünü değil. Xiao Qingyan'ın tüm kişisi sevdiği ve büyümek istediği şeydi. Uzun bacakları, güçlü bir vücudu ve bakır bir duvar gibi geniş omuzları var. Sadece böyle bir kişinin uzun bir silahın yiğit ve kahramanca duruşunu hayal etmek Xu Chang'an'ı uzun süre heyecanlandırabilir. Ama heyecanlandıktan sonra bu çok yazık. Vücudu çok hayal kırıklığı yaratıyor ve günlük lojistikle egzersiz yaparsa düzelir mi bilmiyorum.
"Ah."
"Ne? Senden hoşlanmıyor muyum?" Xiao Qingyan kendini iyi hissetmiyordu ve erken uyandı. Xu Chang'an'ın ona sürekli baktığını fark etti, bu yüzden hiçbir şey söylemedi. Adamın uzun süre ona baktıktan sonra iç çektiğini nereden bilebilirdi?!
Xiao Qingyan'ın uyandığını asla hayal etmedi ve aynı zamanda ona açıkça baktığını da biliyordu. Xu Chang'an korkuyla arkasını döndü ve çabucak açıkladı, "Hayır! Hayır. Ben... Sadece Majestelerimden çok farklı olduğumu düşündüm. Majesteleri'ni düşünmedim... Güzel görünmüyor. Majesteleri çok güzel görünüyor, Dördüncü Mastelerinden daha iyi görünüyor. Görünüşünden memnun olmadığınızı hissettiğinize göre, görünüşü için onu övebilir misiniz? Ve... Ve yalan söylemiyor. Xiao Qingyan zaten çok yakışıklı.
Xiao Qingyan, Xu Chang'an'ın sözlerini anlamadı, ama yine de onu memnun etti. En azından Xu Chang'an'ın ağzındaki ses çok iyi, bu kulağa yalan gibi gelmiyor, ama... Kendisiyle kıyaslanamaması ne anlama geliyor?
'Majesteleri, daha önce yanlışlıkla çok büyülü bir ilacın olduğu bir tıbbi kitap okudum. İnsanlar yaralanıp yaraya uygulanırsa, acı hissetmezler. Ama eşleştirmesi biraz zaman almalı ve üç gün çok kısa. Tıp kitabı sadece bir kalıntı ve üzerindeki el yazısı da çok belirsiz. Xu Chang'an, önceki hanedanlığın bıraktığı kitap olması gerektiğini düşündü, bu yüzden böyle oldu.
Büyük Xiao Hanedanlığı yüzlerce yıldır kurulmuştur ve önceki hanedanlık yavaş yavaş dünyanın konuları tarafından unutulmuştur ve dünyada sadece bazı hikayeler dolaşıyor. Xu Chang'an önceki hanedan hakkında böyle bir efsane duymuştur.
Bir önceki hanedanda sihirli bir doktor olduğu söyleniyor.Tıbbi becerilerde çok iyiydi ve insanların tüm vücut duyularını felç edebilecek bir ilaç geliştirdi. Aldığı sürece vücudu açılsa bile acı hissetmezdi. Ne yazık ki, sihirli doktorun varisi yok gibi görünüyor. Şimdi Huang Quan'ı tüm hayatı boyunca onunla birlikte gömdü.
"Gerek yok, bu sadece küçük bir yaralanma." Xiao Qingyan, Xu Chang'an'ın neden bahsettiğini biliyordu. İlaç formülü olarak bir sa şişmesi olmalıydı, ama ilaç formülünün önceki hanedanla birlikte ateşe gömülmüş olması üzücüydü.
Xu Chang'an'ın bu şeyi nasıl bileceğini düşünmeden, Xiao Qingyan'ın kalbinde hiçbir umudu yoktu, bu yüzden gelişigüzel bir şekilde geçti.
Xu Chang'an kalktıktan sonra Xiao Qingyan ile kahvaltı yaptı, Yang Ana ve diğerlerini görmeye gitti ve sonra Wu Renwuyi ile ata binme pratiği yapmaya gitti.
Sonunda, avlanma gününde, Min Min ve Qin Xin, Xiao Qingyan ve diğerleri yola çıkmak üzereyken bu yılki sonbahar avının geldiğini bile biliyorlardı.
"Majesteleri, neden cariyemi daha önce bilgilendirmiyorsunuz? Şimdi ayrılmak üzere olduğuma göre, henüz bir şey hazırlamadım!" 'Her yıl sadece mahkemenin önemli bakanları değil, mahkemedeki erkekler, hatta bayanlar ve hanımlar bile sonbahar avına katılabilir. Min Bo'nun kendisi on iki yaşından beri her yıl buna katılıyor. Bu yıl geride kalacağını kim düşünebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...