Xu Chang'an, kahya Zhu'nun kendisine gelip Zhu Quan için Chunyu'ya evlenme teklif edeceğini beklemiyordu. Kahya Zhu'nun bu meseleyi yapmak istemeyeceğinden endişeliydi. Chunyu onun kızı olmasına rağmen, Zhu Quan Xiao Qingyan'ın hizmetçisiydi ve ikisi bir evlilik yapmak istiyorsa, doğruydu, ama... şimdi kraliyet sarayında garipti ve onun yanındaydı. Doğal olarak, bazı insanlar kıza tepeden bakacak. Uşak Zhu şahsen gelecek...
Xiao Qingyan ona bir şey söyledi mi?
"Prenses, yaşlı kölenin sadece bir çocuğu var. Şimdi evlilik çağı. Yaşlı köle Bayan Chunyu'yu birkaç kez gördü. Karakterinin ve görünüşünün köpeğinkiyle aynı olduğunu düşünüyor. Umarım prenses tamamlanmış olur. Yaşlı köle, prensesin Bayan Chunyu'ya değer verdiğini biliyordu. Prenses, ikisi marn'ı aldığında, yaşlı kölenin tüm ailesinin Bayan Chunyu'yu tedavi etmeyeceği için rahatladı.
"Kahya ne dedi? Evlendikten sonra, Chunyu'nun size evlat olma zamanı. Hizmetçi tarafından söylenecek olan, ben de son zamanlarda Chunyu'yu arıyordum. Zhu Quan'ını beğendim. Bunu sana hangi gün anlatacağımı düşünüyordum ama kapıma gelmeni beklemiyordum. Valla bu evlilik konusunda hevesli değilim anlaşılan. Bu durumda işlerini daha erken yapalım. Belki seneye bu zamanlarda bir torunun olabilir. Xu Chang'an, Xiao Qingyan'a ek olarak, Zhu Quan'ın bu konudan babasına bahsetmiş olması gerektiğini anladı. Hizmetçi, oğlunun sözlerinden bahsetmedi, bu da Chunyu'nun itibarı içindi. İkisi yarın sabah birbirlerini görecekler, ancak bunun Chunyu için iyi olmadığını söyleyemedi, bu yüzden sadece Chunyu'nun iyi olduğunu düşündüğünü ve insanların gelini olmasını istediğini söyledi. .
Bunu zaten kendileri için düşündüler ve Xu Chang'an yüz yüze gelmek istemedi, bu yüzden doğrudan onun da kastettiğini söyledi. Prensesin sözlerini dinledikten sonra hizmetçi gerçekten çok mutlu oldu. Prensesin sözlerine gülümseyerek cevap verdi ve gitti.
Şimdi Ekim. Chunyu Yeni Yıldan önce evlenecek ve Xu Chang'an'ın yapacak daha çok işi var.
Birkaç gün önce, evdeki insanlar için kışlık giysiler yapacağını söyledi, ancak sonra Xiao Qingyan tarafından cezalandırıldı. Bunu hiç yapmamıştı. Meşgul olacağını gören Xu Chang'an, önce bunu yapmaya hazırdı.
Xu Chang'an'ın hizmetçilerin kıyafetleri kahyaya teslim edilmeye hazır. Xiao Qingyan'ın cariyeleri, bez almak için depoya gitmelerine ve evdeki nakışçı kadının onlar için yapmasına izin vermeye hazır.
"Prenses, Tongxinyuan'da nasıl ayarlıyorsun?" Bu Nanxi pretom'un kendisi kraliyet sarayının konuğu olarak değil mi? Kraliyet sarayının misafiri olduğunuz için, kendi yemeğinizi, giyeceklerinizi, barınmanızı ve ulaşımınızı kendiniz ayarlarsanız genç efendilerini rahatsız etmenize gerek yok!
"Orada... Büyükbaba Wang'ın düzenlemeleri olmalı. Mezunda değiliz... Unut gitsin. Depodan daha iyi iki tane seçip Nanxi kızlarına gönderebilirsin." Xu Chang'an insanların yanlış yere gitmesini istemiyor. Birisi tarafından seçildiği için Nanxi'yi yalnız bırakamaz. Gönderdiğini beğenip beğenmediğine gelince, onunla ilgilenemez.
"Prenses, Fang Ana prens tarafından saraya geri gönderildi. Ne zaman döneceğini bilmiyorum. Hala hazır mı?" Bu bahar yağmurundan bahsetmişken, sinirlendim. Anne Fang o zaman genç efendisi için konuştuğu için değil mi? Anne Fang yanılmadı, ama prens aslında kişiyi geri gönderdi!
"Hazır ol. Annenin geri gelmesi ihtimaline karşı kullanabilirsin." Başlangıçta, bir kahyanın yanımda olmasını istedim, ama insanların bana sözlerimi ve eylemlerimi hatırlatmasını istedim, ama bu olaydan sonra Xu Chang'an da anladı. Bu kraliyet sarayında Xiao Qingyan kuraldır. Mutluysa bir şey söylemekte haklıdır. Mutlu değilse kurallara uymak ve görevine uymak boşunadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasíaAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...