29

6 1 0
                                    

Xu Chang'an duş alıp kıyafetlerini değiştirdikten sonra aceleyle Xiao Qingyan'ın evine gitti. Gittiğinde Xiao Qingzhan hala oradaydı ama ayrılmak üzereydi.

''Kayınbirader, bu aralar kraliyet kardeşine bakmak zorundayım. Hareket etmesine izin verme. Aaa bu arada üç gün içinde saray ziyafetine gitme. Sıkıntılı ve yorucu. Kraliyet abi güzel dinlensin. Xu Chang'an'ın Xiao Qingzhan'ın ciddi açıklaması hakkında tamamen kafası karışmıştı. Xiao Qingzhan neden aniden ona imparatorluk baldızı dedi ve üç gün sonra saray ziyafetine ne oldu?

"Qing sergisi birkaç gün içinde kuzey savaş alanına gitmeye başlayacak. Üç gün sonra saray ziyafeti baba tarafından üçüncü kardeş için özel olarak düzenlendi. Ona erken dönüş diliyorum." Xiao Qingyan belinden ve karnından yaralandı. Neyse ki, yaralanma ciddi değildi. Sadece on gün buçuk ay dinlenmeye ihtiyacı vardı, ama aynı zamanda sağ bacağını da yaraladı ve hareket etmek için biraz rahatsızdı, bu yüzden Xiao Qingzhan kraliyet sarayında kalmasına izin verdi. Xu Chang'an'ın kafasının karışması gerektiğini bilen Xiao Qingyan, başkalarına açıkladı ve Xu Chang'an'dan akşam yemeği hazırlamasını istedi. Biraz acıkmıştı.

"İnsanlar için hazır. Prens bir dakika bekleyecek. Seni teşvik edeceğim."

Xiao Qingyan yaralandı. Xu Chang'an akşam yemeğinin eskisi gibi olamayacağını düşündü. Yu Doctor'dan özel bir tarif açmasını istedi. Kraliyet sarayı daha önce hazırlamadı, bu yüzden akşam yemeği biraz geç kaldı.

Odadan çıkan Xu Chang'an aslında kızın mutfağa gitmesini istedi, ancak sormadan önce kız ona başka bir şey bildirdi.

"Onları geri gönder ve yarın geri gelmelerine izin ver. Prens bugün iyi dinlenmeli." Xiao Qingyan'ın cariyeleri dışarıda bekliyor ve Xiao Qingyan'ı görmek için içeri girmek istiyorlar, ama Min Bo daha önce bir ders almıştı. Şimdi prenses hiçbir şey söylemiyor ve içeri girmeye cesaret edemiyorlar, bu yüzden sadece dışarıda bekleyebilirler.

"Evet, şimdi gidiyorum."

Kızın sözleri yüzünden, Xu Chang'an bir şekilde Nanxi adındaki kadını düşündü. Xiao Qingyan'ın kadın üzerinde iyi bir izlenimi olduğunu hissetti. Evdeki kadın Xiao Qingyan bundan hoşlanmadı. Normal bir yetişkin adamdı, doğal olarak fizyolojik ihtiyaçları vardı ve kadını eve ne zaman alacağını bilmiyordu.

"Prenses, akşam yemeği hazır."

"Neden öylesin? Bu aralar benden iyi dinlenmemi istemedin mi? Neden işe çıktın? Chunyu'nun yüzündeki yara henüz iyileşmedi. Xu Chang'an bahçedeki küçük kız için açıkça ayarlandı. Bahar yağmuru ve kış karı neden şimdi geldi?

"Prenses, iyiyim ve vücudumdaki yaralar ağrımıyor. Köle senin kızın ve doğal olarak sana hizmet etmek istiyor. Prenses, prens kendini iyi hissetmiyor ve tüm yiyecekler odaya mı getirildi? Boşuna dövüldü ve birkaç gün boyunca kilitlendi. Chunyu kalbinde şikayet yoktu, ama genç efendisi için haksızlığa uğradı. İnsanlar köpeği dövmenin sahibine bağlı olduğunu söyledi! Cariye Min, onlara bir şeyler yapmaya cesaret etti, ancak genç efendiye aldırış etmedi. Genç efendinin güvenebileceği bir anne ailesi olsaydı ve bir kızı olsaydı, o Min Min bunu yapmaya nasıl cesaret edebilirdi?!

Bir keresinde bir ders aldıktan sonra, Chunyu ve diğerleri kraliyet sarayının kurallarına dikkat etmeye cesaret edemediler. Sadece kalplerinde genç efendiyi düşünmeye cesaret ettiler ve sadece genç efendilerine prensesi çağırabildiler.

"Hepsini içeri al. Yere koyduktan sonra dinlenmek için eve geri dön. Daha sonra temizlik yapmak için burada başka kızlar olacak."

"Evet."

Akşam yemeği Xu Chang'an'ın kendisi tarafından servis edildi. Akşam yemeğini kullandıktan sonra Xu Chang'an, Xiao Qingyan'a soran önceki şeyi hatırladı. Hala kraliyet kuralları konusunda bilgili bir bayana sahip olması gerektiğini hissetti.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin