Xu Chang'an az önce ne olduğunu ve imparatorun Xiao Qingyan'ı neden cezalandırdığını bilmiyor. Ona göre, bu mesele Xiao Qingyan'ın kafası için bir şey olamaz, değil mi?
"Burada diz çökmek zorunda değilsin. Önce tek başına dön." Xiao Qingyan'ın sırtı sıcak bir ağrı içindeydi. Babası tarafından on kez kırbaçlanmıştı, ama babasının neden kızgın olduğunu ve kendine söyledikleriyle ne demek istediğini bilmiyordu.
Genel durumu görmezden gelmek ve ilerleme kaydetmemek ne anlama geliyor? Kafasını kırmak istediğinde babasının ne demek istediğini bilmiyordu.
Az önce babasıyla yaptığı konuşmayı düşündükten sonra, Xiao Qingyan'ın kendisi de şaşkın hissetti. Babasının Min Jun için olduğunu düşünerek saraya geldi, ancak babası tek kelime etmedi, ancak evliliğinden bahsetmek için inisiyatif aldı.
Prenses nasıl? Ona karşı herhangi bir kızgınlığınız var mı? Ayrıca... Baba aslında taht hakkındaki fikrini sordu, sanki... Baba Kral Jing'in güçlü tavsiyesini dinledikten sonra kızdı. Kalbindeki kişi Xiao Qingnian mı?
Xiao Qingyan'ın zihni sadece imparatorla olan konuşmayla doluydu. Xu Chang'an suçluluktan bir kenara diz çökmüştü ve ikisi de tek kelime etmedi.
Xiao Qingyu neredeyse bir saat sonra geldi. Söylediği ilk şey Xu Chang'an'dı.
"Xu Chang'an! Yapacak bir şeyin yoksa prensesin olamaz mısın? Neden seni rahatsız edecek bir kadın bulmak istiyorsun? Bir kadından daha mı kıskanıyorsun? Seni uyarıyorum! Senin için olma. Erdemli prenses gerçekten adaçayı sarayının efendisi. Kardeşimin seni er ya da geç terk edeceğini söyleyeyim. Odasında neler olup bittiğini göstermesen iyi olur!" Xiao Qingyan'ın bir kaza geçirdiğini duyan Xiao Qingyu aceleyle oraya gitti. Saraya girdikten sonra doğal olarak saray halkına neler olup bittiğini sordu. Cariyenin ailesinin şikayet etmeye geldiğini duyan Xiao Qingyu, sezgisel olarak bu konunun arka bahçede biraz sorun olduğunu hissetti. Bu, kadının kıskançlığından kaynaklanmalı ve sonra erkek kardeşinin dahil olmasına izin vermeli.
Xiao Qingyu'nun karakteri Xu Chang'an bunu aşağı yukarı duymuş ve onu umursamıyor. Sadece dördüncü Majestelerin yanlış anladığını ve fazla konuşmadığını söyledi. Bunun yerine, Xiao Qingyu onun yanında, "Düşündüğün şey bu değil. Buraya katılma ve çabucak eve dönme." Xiao Qingyan, kardeşinin duygularını bildiğinden beri hayatının artık kötü olmadığını hissetti. O pozisyon için entrikaya ihtiyacı yok. Zengin ve boş bir insan olmak da iyidir, en azından anne tatmin olmalı.
"Kardeş! Ondan gerçekten hoşlanmıyorsun, değil mi? O bir adam!" Xiao Qingyu kızgın değildi. Xu Chang'an'dan kalbinin derinliklerinden tiksiniyordu ve onun için küçük bir yüz saklamayacaktı. Her neyse, kardeşi gerçekten onunla aklına gelse bile, onun için kendine hiçbir şey yapmazdı, kardeşinin ondan gerçekten hoşlanacağına inanmadığından bahsetmiyorum bile!
Xu Chang'an gergindi çünkü Xiao Qingyu'nun sözleri onu tedirgin etti. Yanındaki kişiye suçlu bir kalple baktı ve şimdiki gibi olduğunu ve ifadesinde hiçbir değişiklik olmadığını ve kalbinde ne olduğunu söyleyemediğini gördü. Xu Chang'an kalbinin dibini görmezden geldi ve Xiao Qingyan'ın yanı sıra Xiao Qingyu'ı görmezden geldi.
"Hmm! Seni önemseyemeyecek kadar tembelim!" Aslında, kardeşinin Ölümsüzler Salonu'nda cezalandırıldığını öğrendikten sonra, Xiao Qingyu'nun kalbi yarı yarıya gitmişti. Kardeşleri ne yaparsa yapsın, babası ne kadar kızgın olursa olsun, babası bu Ölümsüz Salon'da annesini hala düşünebildiği sürece, onlara gerçekten yapmayacağını biliyordu.
Xiao Qingyu geldi ve aceleyle gitti. Xu Chang'an, Xiao Qingyan'a bir şey söylemek istedi, ama hiçbir şey söylemedi. Özür dilemek dışında, ne söyleyeceğini bilmiyordu, ama Xiao Qingyan özür dilediğini duymak istememeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...