Xu Chang'an erken ayrıldı ve kraliyet sarayına döndüğünde çok geç değildi. Sarayın kapısına ilk girdiğinde yanlış bir şey bulamamıştı. Ön salondan geçip birkaç avluyu geçtiğinde sonunda yanlış bir şey buldu. Saraydaki insanlar neden bir şey hakkında konuşuyorlardı?
Sen gittikten sonra kraliyet sarayında bir şey mi oldu?
"Gidelim ve prensi görelim." Herkes yanıldı. Xu Chang'an sadece Xiao Qingyan'a ne olduğunu düşünebiliyordu. Xiao Qingyan'ı görmek için bahçesine geri dönmek istedi, ama yanındaki kızın ona prensin ana avluda olmadığını söylemesini beklemiyordu.
"Prensin hala yaraları var. Çalışmada hangi işle uğraşıyorsun?"
"Prenses, prens çalışma alanında değil, ama... kızın yerinde." Kız biraz utanıyor.Kızın adını bilmiyor.Belki de prensi o kadar tedirgin ediyor ki prens beğenmiş olmalı ama prenses de efendi.
"Ne kız?" Her nasılsa, kız kızdan bahsettiğinde, Xu Chang'an'ın aklına gelen şey Nanxi adlı kızdı.
Tabii ki, gerçek Xu Chang'an'ın düşündüğü gibi.
Xu Chang'an'ın bugün saraydan ayrıldığından kısa bir süre sonra, sarayın korumasının yaralı ve bilinçsiz bir kızı geri getirdiği ortaya çıktı. Doğal olarak, sarayın hizmetçisi, sivil bir kadının sarayın koruması tarafından nasıl dikkatlice saraya geri getirilebileceğini bilmiyordu. Xu Chang'an, komada olan Xiao Qingyan'ı gördüğünde de biliyordu.
O gün, Xiao Qingyan kızın gitmesine izin verdi, ancak eve döndükten sonra, insanların her gün ilaç toplamak için dağa çıkan Nanxi'yi gizlice takip etmesine izin verdi. Bugün, Nanxi dağda bir kaza geçirdi, bu yüzden gizlice koruyan koruma insanları ancak hızlı bir şekilde geri alabildi.
"Majesteleri... Majesteleri, hala bir yaranız var. Önce geri dönüp dinlenseniz iyi olur. Burada insanların ona iyi bakmasına izin vereceğim. Prens endişeleniyorsa burada tek başıma kalabilirim. Xiao Qingyan sonunda uygun bir insan buldu mu? Aslında bu da iyi. Xiao Qingyan'ın sevdiği biri olduğunda, o büyük bahçede tek başına yaşayabilir ve bırakın dikkatli bir şekilde uyumaya gerek yoktur. Ayrıca, gelecekte bir gün, sevdiği kişinin prensesi olmasını isterse, özgür bir yerel zengin adam olmak için evden çıkacaktır.
"Onu korumak zorunda değilsin!"
"..." O zaman kendin koruyabilirsin. Yorgun olduğunda unut! Xiao Qingyan'ı nerede kırdığımı hiç bilmiyorum. Konuşur konuşmaz böyle koştu. Xiao Qingyan ile konuşmaya cesaret edemedi. Xu Chang'an itaatkar olmayı ve gitmesine izin vermeden gitmeyi seçti! Burada acı çekmenin nadir olduğunu düşünüyor?
Xiao Qingyan'ın seçtiği avlu, Xu Chang'an'ın ana avlusundan biraz uzaktaydı. Xu Chang'an dışarı çıktıktan sonra, aniden yarı yolda bir pavyonda durdu.
"Anne, böyle gidiyorum. İyi değil mi?" Xu Chang'an bahçesine gelmeden önce, Xiao Qingyan'ı görmek için küçük kızı takip etti. Şimdi yanında sadece Fang Ana ve iki küçük kız var.
"Prenses çok endişeli. Sadece prensin talimatlarına uyun. Ayrıca prenses, sen kraliyet sarayının başka bir efendisisin. Sarayda prens dışında kimse seni geçemez. Her şeye dikkat etmek zorunda değilsin. O adamın üç iki şımarık kadını yok ama şımarık kadın değişecek, kayınvalidenin konumu değişmeyecek. Prenses bir gün hala prenses olduğu sürece bu evdeki kadın değişmeyecek.
"Uh-huh." Anladım, yani az önce gitti ve Xiao Qingyan kendini bir bahaneyle cezalandıramadı. Xiao Qingyan tarafından öğrenilen Fang Ana'dır. Fang Ana öyle söylediğine göre, her şey yolunda olmalı. O zaman, Xiao Qingyan suçlamak istiyorsa... Her neyse, Fang Ana cezalandırmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...