36

8 0 0
                                    

Xiao Qingyan'ın mantıksız isteği nedeniyle, Xu Chang'an neredeyse bütün gece iyi uyumadı. Ertesi sabah, etrafındaki insanlar kalktığında, çoktan uyanmıştı, ama her zamanki gibi hizmet etmek için kalkmadı, ama iyi uyumaya devam etti.

Xiao Qingyan odadan çıktıktan sonra Xu Chang'an döndü ve başının üstündeki yatak hesap yöneticisine baktı ve iç çekti.

Gelecekte böyle yaşamak zorunda kalacak mıyım? Hayatım boyunca bu küçük bahçede kaldığımda, bütün gün arka bahçede her türlü önemsiz şeyle karşı karşıya kalıyorum. Bazen, kıskanç ya da iyiliklerinden dolayı birkaç kadın bana geliyor ve zamanlarını onlarla tartışarak geçiriyor, ama sadece bazı sıkıcı şeyler.

"Gelecekte bunların hepsi. Şu anda... Bu elbiseyi ne yapmalıyım?" Xiao Qingyan zaten yapması gerektiğini söyledi. Xu Chang'an'ın kendisi kızların bunu bilmesini istemiyordu, ama dişi kırmızı hakkında hiçbir şey bilmiyordu ve nasıl yapılacağını hiç bilmiyordu.

Bugün Anne Yang'ı görmeyi ve bu arada ona iki güzel kıyafet göndermeyi planladım, ama şimdi sadece Dong Xue'nun tek başına gitmesine izin verebilirim.

Kahvaltıdan sonra Xu Chang'an, Wu kardeşlerden ve Dong Xue'den Anne Yang'a gitmelerini istedi ve tüm kızları gönderdi ve onları tek başına odaya kilitledi.

Kendi yakın kıyafetlerinden bir set buldu ve dışarı çıktı. Xu Chang'an kıyafetleri yatağa düz bir şekilde koydu ve uzun süre dikkatlice gözlemledi. Ne kadar çok bakarsa, o kadar karmaşık hissetti ve hiçbir ipucu yoktu.

"Xiao Qingyan kasıtlı olarak beni mi kucaklıyor?" Dikkatlice düşündükten sonra, Xu Chang'an onu nerede gücendirdiğini anlayamadı. Dün, Xiao Qingyan'a nazikçe Nanxi'yi uyutmasını ayarlamasına yardım etmek isteyip istemediğini sordu. Kurallara göre, iyi bir ailenin asil kızı dışında, Xiao Qingyan'ın evlilik istemek için gelmesi gerekiyor. Evdeki sivil bir kadın veya bir köle Xiao Qingyan tarafından tercih ediliyorsa, onlara bir isim vermek için öne çıkmalıdır.

Xu Chang'an iyi bir iş çıkardığını hissetti ve Xiao Qingyan'ın neden memnun olmadığını bilmiyordu. Bir an için mutsuz hissediyorsa ve kendisiyle dalga geçmek istiyorsa, Xiao Qingyan bunu kasıtlı olarak yaparsa ve gelecekte ona işkence etmek için elinden gelenin en iyisini yaparsa, o zaman hayatı gerçekten üzücü olacaktır.

Dong Xue, Anne Yang'ın evine gitti. Chunyu tek başına kapının dışında endişeliydi. Genç efendisi neler olduğunu bilmiyordu. Bir süredir kendini eve kilitlemişti. Sadece kimsenin ona hizmet etmesine izin vermekle kalmadı, aynı zamanda bir çay getirmek istese bile ona izin vermedi!

"Genç efendi? Genç efendi, susadınız mı? Sana biraz sıcak çay getireyim mi? Bahar yağmuru daha önce bir kez duvara değmişti ve sadece tütsü zamanı geçtiğindeydi ve bir daha yardım edemedi. Genç efendi dün gece herhangi bir yanlış mı yaşadı? Bugün nasıl bu kadar anormal olabilirdi?

Xu Chang'an üzgündü. Görünüşe göre uzun zamandır ona bakıyor ve nedenini göremiyor. Sadece bu şeyin ezberlemekten çok daha zor olduğunu biliyor. Bu gerçekten kadınların yapması gereken bir şey ve kendini rahatsız etmek faydasız.

"Unut gitsin, randevusu yok. Eğer erteleyebilirsen, sadece ertele. Birkaç gün içinde unutacağına eminim."

Chunyu'nun endişeli olması gerektiğini bilen Xu Chang'an, kimseden içeri girmesini istemedi ve tek başına dışarı çıktı.

"Bahar yağmuru, seni daha sonra yürüyüşe çıkaracağım. Sana ve Dongxue'ye uygun bir bez seçmek için Buzhuang'a gidelim ve bu arada bahçedeki küçük kızlar için de biraz seçeceğiz." Evden çıkabileceğimi duydum ve bahar yağmuru doğal olarak mutluydu. Genç efendimin yapacak bir şeyi olmadığını görünce hazırlanmaktan mutlu oldum.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin