34

5 0 0
                                    

Kendi bineği ve uzun bir teedd ile Xu Chang mutluydu ve gelecekte her gün şahsen beslemeye hazırdı, böylece Rab'bi mümkün olan en kısa sürede tanıyabilirdi.

"Majesteleri, daha sonra King Jing için hazırlanan ilaca bakacağım. Ona şahsen göndermek ister misiniz? Kral Jing önümüzdeki birkaç gün içinde ayrılmalıydı. Kraliyet sarayına ek olarak, Xu Chang'an da Pekin'in banliyölerinde vahşi doğada onu aramaları için insanlar gönderdi. Yara ilacının sayısının ordudaki tüm insanları hesaba katamasa da, Kral Jing ve Kral Jing'in muhafızları için yeterli olduğunu düşündü.

İki kardeşin iyi bir ilişkisi var gibi görünüyor. Xiao Qingyan'ın sağlığı iyi olduğu için ilaç teslim etmenin yanı sıra onu gönderelim.

"Ah, bu arada, lordum, sana söylemem gereken başka bir şey var. Önce geri dönelim." Xiao Qingyan'a yan cariyelerin yatakta hizmet ettiğinden bahsetmek istiyorum. Xu Chang'an daha önce karar vermenin daha iyi olacağını düşündü.

Xiao Qingyan genç değil. Artık bir cariye ile evlendiğine göre, onları bu kadar sevmese bile, onları kurumaya bırakamaz. Sonuçta, çocuklarını düşünmeli.

"Hayır, önce sen geri dön. Ben Tongxinyuan'a gidiyorum. Kral Jing'in ilacı doğrudan ona gönderilebilir.

"...oh." Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın ağzındaki Tongxin Bahçesi bilmiyordu, ama bir anda Nanxi'yi düşündü, şu anda Nanxi'nin yaşadığı bahçe olması gerektiğini düşündü ve ne olduğunu bilmiyorum. Tabii ki, Xiao Qingyan'ın gidip bir göz atması gerekiyor, ama... kendin görmek ister misin?

"Bayan Nanxi'nin sağlığı nasıl? Ağır yaralandı mı? Geri dönmeden önce onu prensle görmeye gideceğim.

"Hayır, onunla daha az iletişim kurma, ve var! Gelecekte orada olmazsam, onu yalnız görme.

"...Tamam." Xiao Qingyan'ın neden bu kadar ciddi olduğunu anlamıyorum. Sadece görmeyecek mi? Geçmişte onun için zor olduğundan değil. Xiao Qingyan sevdiği bir insana sahip olabilirdi ve onun için mutluydu. Cimri görünüşüne bak. Onu görmezsen, onu görmezsin. Her neyse, o Xiao Qingyan'ın cankurtaranı, kendisi değil. İnsanları memnun etmek için hiçbir şey yapamaz.

Xiao Qingyan'ın son birkaç sözüne o kadar kızdım ki bir şey söylemeyi unuttum. Bahçeme dönüp iki fincan çay içtikten sonra Xu Chang'an, yatak bakıcısının listesi hakkında hiçbir şey söylemediğini hatırladı. Bu kadınların yarın tekrar gelirse, nasıl cevap vermeliyim? Onlarla her gün uğraşmak gerçekten can sıkıcı.

"Chunyu, git ve hizmetçiyi ara ve onunla tartışacak bir şeyim olduğunu söyle." Xiao Qingyan'ın kişisel işleri şimdilik çözülemeyeceği için kraliyet sarayının işini çözelim. Hava gittikçe soğuyor ve kraliyet sarayının hizmetkarları için kışlık giysiler yapmak zorundayız.

'Prenses yarım ay sonra kış başlangıcı olacak. Kıyafet eklemeye dikkat etmelisin. Her kış genç efendisi birkaç kez soğuk algınlığı çekecek. Dong Xue endişelenirken biraz şanslı. Bu yıl farklı. Genç efendiye kraliyet sarayında kesinlikle sert davranılmayacak ve sağlığı önceki yıllara göre çok daha iyi olmalı.

"Biliyorum. Hizmetçi, kraliyet sarayı halkı için kışlık kıyafet yapmayı onunla tartışmak için buraya geldi. Daha önce aceleyle kraliyet sarayının deposuna baktım. İçinde çok fazla kumaş var gibiydi ve o şeyler de kaldırıldı. Hepsini çıkarıp size yeni kıyafetler yapmak daha iyi. Xu Chang'an hala sarayın kurallarını tam olarak anlamadı. Efendiyi yalnız bırakmanın onun için kötü olacağından korkuyordu, bu yüzden kahyadan gelip birlikte tartışmasını istedi. Önceki yıllarda evdeki kışlık kıyafetlerin nasıl yapıldığı, hizmetçilerin kıyafetleri arasında herhangi bir fark olup olmadığı ve her bir kişinin kaç set yaptığı.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin