6

12 0 0
                                    

Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın iki odasıyla tanıştı ve bir şeyleri takdir ettikten sonra onları gönderdi. O ve onlar ne diyeceklerini hiç bilmiyorlardı.

"Genç efendi, bu ikisi şu anda genç efendi kadar yakışıklı değil. Prens kesinlikle onlardan hoşlanmayacak. Onlar için endişelenmemize gerek yok."

Xu Chang'an'ın iki kızı olmasına rağmen, ona sık sık hizmet eden sadece Chunyu'dur. Dongxue gülmekten mutlu değil. Küçük köyleri için sorun yok. Kraliyet sarayına vardıklarında her şeyi söylediler. Xu Chang'an, Dongxue'nin doğası gereği bir şey olacağından korkuyor, bu yüzden Dongxue'ye mutfağı yapmasını söyledi. Genellikle, yabancılar olduğunda, onlara hizmet etmek için dışarı çıkmanıza gerek yoktur.

Kıkırdayan Chunyu'ya bakan Xu Chang'an, yüzündeki gülümsemeyi bir kenara koydu ve tekrar, "Chunyu, sana daha önce söylemedim mi? Burası kraliyet sarayı. Sözlerimizde ve amellerimizde kendi ailemizden daha temkinli olmalıyız. Şu anda böyle bir şey söyleme. Prens bundan hoşlanmayacak. Xu Chang'an sadece istikrarlı bir hayat yaşamak istiyor. Tabii ki, şu anki kimliğinin yardımıyla annesinin intikamını almak daha iyi olurdu. Diğer her şey onun için önemli değil.

"Ah, anlıyorum. Ama genç efendi, artık prensle bir evlilik oldunuz. İyi bir hayat yaşamak istiyorsak, iyilik için yarışmak ve prensi memnun etmek zorundayız. Adam şefvetli.Genç efendi o kadar yakışıklı ki prens kesinlikle beğenecek. Chunyu şu sözleri söylemeye cesaret edemedi, çünkü genç efendisinin kesinlikle öfkesini kaybedeceğini biliyordu.

"Sen kız gerçekten gittikçe daha gülünç hale geliyor! Bilgeler kitabına aşina olarak büyümüş yedi ayaklı bir adamım. Prensle evlensem bile zararı ne? Kız mı oluyorum? Arka bahçedeki o kadını kıskanamaz mıyım? Xu Chang'an'ın nadir siyah bir yüzü vardı. Yüzünü batırdı ve Chunyu daha fazla bir şey söylemeye cesaret edemedi. Sadece hızlı bir şekilde evet diyebiliyordu.

Xu Chang'an'ın en çok korktuğu şey, geceleri Xiao Qingyan ile akşam yemeği yemekten korkması. Geceleri birlikte uyumasa bile korkuyor. Bu günlerde biraz rahatsız. Geceleri sık sık öksürüyor. Xiao Qingyan'ı uyandırmaktan korkuyor. Ne zaman öksürmek istese sadece yorganda ağzını kapatabilir ve ses çıkarmamaya çalışabilir.

Xiao Qingyan'ın akşam yemeğine gelmesini beklerken, Xu Chang'an Xiao Qingyan ile nasıl konuşacağını planlıyordu. Yarın dışarı çıkmak zorunda kaldı. Xu ailesi tarafından teslim edilen bu kadar çok Zhuangzi dükkanıyla, bu esnaflarla tanışmak zorunda kaldı. Şimdi sahiplerini değiştirdiklerini ve hesap defterlerinin gelecekte kraliyet sarayına gönderilmesi gerektiğini onlara bildirmek zorunda kaldı.

"Genç efendi, prens burada."

Xiao Qingyan gelir gelmez, Xu Chang'an insanları selamlamak için hızla kalktı. Xiao Qingyan'ın hizmet etmesine izin vermesini bekliyordu. Xiao Qingyan'ın sadece sessizce yemek yediğini kim bilebilirdi. Birlikte oturup yemek yemek mi yoksa Xiao Qingyan'ın yanında durmak mı istediğini bilmiyordu. Aklında birkaç kez sonra, "Majesteleri, ben... Hafta içi evden çıkabilir miyim?

Xu Chang'an doğal olarak sıradan insanların karısının evi terk edebileceğini biliyordu. Sadece kısmi odadaki cariyenin annenin veya sahibinin rızasına ihtiyacı var ve takip edilmeleri gerekiyor. Xiao Qingyan'ın prensesi olmasına rağmen, o bir adam. Ya Xiao Qingyan işaret edileceğini ve aşağılanacağını düşünüyorsa? Sonuçta, herkes kötü şeyleri saklamak ister.

"Majesteleri, bir şey için dışarı çıkmam gerekiyor. Babam sadece dört sınıf bir yetkili. Üç yıl önce Pekin'in banliyölerine gittim. Başkentte neredeyse hiç kimse beni tanımıyor. İçiniz rahat olsun."

"Endişelenecek bir şeyim yok."

"...Teşekkürler, Prens." Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın özgüvenini uzun süre düşündü ve ona ne diyeceğini bilmiyordu. Resmi ya da yarım pozisyonu yok, bir ailenin oğlunun da içinde bir unvan yok. O bir kadın değil. Kendine ne bakan ne de cariye diyebilir. Beni sadece doğrudan arayabilir ve Xiao Qingyan'ın nasıl tepki verdiğine bağlı.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin