Kraliyet sarayının cariyesinin cariyesiyle evlenirken pervasızca ele alınması gerekmese de ve sarayın efendisi insanları tebrik etmeye gönderdi, ancak Xiao Qingyan'ın iki cariyesi iyi bir geçmişe sahipti ve kararname ile de evlilik verildi. Bu nedenle, iki yeni evlinin kapıdan girdiği gün, saray eşit derecede canlıydı.
Xu Chang'an sabah erkenden hazırlanmaya başladı. Arka arkaya sakin olmasına rağmen, kalbi aslında gergindi. İki yeni insanın nasıl olduğunu bilmiyordu. Ne kadar iyi anlaştılar? Gelecekte sıradan bir arka ev kadını gibi bir erkeğin kalbi için savaşmak için elinden gelenin en iyisini yapacağını hayal bile edemezdi ve o andan itibaren. .
Evlendiği gün, başını örttükten ve cennete ve dünyaya taptıktan sonra düğün odasına götürüldü. Xu Chang'an dışarıya ne tür misafirler çıkacağını bilmiyordu. Bu gün, kraliyet sarayının başka bir ev sahibi olarak, konukları karşılamak için dışarı çıktı ve kraliyet sarayının gerçekten canlı olduğunu gördü.
Gelen kadın ailelerini cömertçe selamladı. Xu Chang'an neredeyse Yang Ana'ın onu adım adım takip etmesine izin verdi. Sadece Yang Ana içindeyken sakinleşebilirdi ve birçok kadını başını döndürüp korkutamazdı.
"Geçmişte prensesi hiç görmemiştim ve prensesin bu kadar yakışıklı olduğunu hiç düşünmemiştim. Shangshu'nun ailesinin kızının güzelliğiyle ünlü olduğunu duydum ama bu başkentteki en iyi güzelliklerden biri.Artık prensesle tanıştığıma göre, Shangshu'nun kızının artık güzel olmadığını düşünüyorum. Yaklaşık on altı ya da on yedi yaşında bir kadın... Bir erkek gibi giyinmiş ve gözlerinden kaçınmadan Xu Chang'an'a baktı. Bu yorumu yaptıktan sonra arkasını döndü ve gülümseyerek gitti. Xu Chang'an'ın bu cesur ve vahşi ruhlu resmi kadın kafası karıştı. Anne Yang'a baktı ve Yang Ana da şok olmuş görünüyordu. Şok oldu.
Bu hangi hanımefendi? Nasıl bu kadar cesur olabilir? Bir erkeğin kıyafeti içinde misafir gibi giyinmek için kraliyet sarayına gitmek yeterli. Ayrıca prensesin görünüşüne de yorum yapıyor, takdir gibi?
Xu Chang'an şok oldu. Doğal olarak, etrafındaki insanlar aynıydı. Ancak, kadın çok az şey biliyor gibiydi ve herkes bunun hakkında konuştu. Sadece Xu Chang'an uzun süre iyileşemedi ve kadını çok kıskanıyordu.
Bir kadının böyle bir tarzı var. Asil aileye geldiğinde hala gerçek renklerini değiştirmiyor. Anne ve babasıyla karşılaştırıldığında, ona çok düşkün olmalı ve hiçbir mağduriyet çekmesine asla izin vermemiş olmalı. Ancak o zaman dünyanın ve kendinin normalliğini anlayabilir... ama aynı zamanda şık.
Prensin evinde gelin odası diye bir şey yoktu. Düğün ziyafeti dağıldı ve herkes eve döndü. Karanlıkta yeni gelenin gelin odası zamanıydı.
Bugün, Xu Chang'an bütün gün yorgundu. Kalabalık dağıldığında odasına geri döndü ve Anne Yang'a bir yemek masası hazırlamasını istedi ve nadiren şarap hazırlamasını istedi.
"Genç efendi, üzülme. Sen..."
"Bahar yağmuru! Gelecekte sözlerimizi değiştirmemizin zamanı geldi. Genç efendinin adı iyi değil ya da ileride çağrılamaz. Gelecekte hepimiz genç efendi ve prenses diyeceğiz. Genç efendi prensin karısı, imparatorun kararnamesinin bilge prensesi ve kraliyet sarayının annesi. Annenin ailesi olsak bile kuralları bozamayız. Genç efendi ve prensin yuvarlak bir evi yoktu. Anne Yang, şimdi iki cariyenin kapıya girdiğini ve genç efendinin durumunun daha zor olduğunu kalbinde biliyordu! Artık tutabilecekleri tek şey bir eşin adı. Bu orada olduğu sürece genç efendi kraliyet sarayında iyi yaşayabilir.
Anne Yang'ın düşünceleri, Xu Chang'an da bu ismin gerçekten küçük bir diyafram olduğunu anladı, ama aynı zamanda uyum sağlamayı da öğrenmesi gerekiyor. Babası tarafından çocukluğundan beri sevilmemiştir.Annesi ailenin sayı olmasına rağmen en büyük oğul ve torunudur, ancak anneleri ve oğulları kısmi bir cariyeden daha kötü bir hayat yaşarlar. Xu Chang, Xiao Qingyan'ın saygısı olmadan, o prensesin sadece bir dekorasyon olduğu ve yanlış bir itibar olduğu konusunda çok açıktı. Ama Mammy Yang'ın endişelenmesini istemiyordu. Hiçbir şeyi umursamadı. Adım adım atalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...