Xiao Qingyan gerçekten dediğini yaptı. Xu Chang'an yıkanmak ve kahvaltıya hazırlanmak için kalktığında, bir kız rapor vermek için geldi. İki cariye kapının dışında bekliyorlardı, prensese iyi niyet söylemek için bekliyorlardı.
'Her gün veda etmek için her gün buraya gelmek zorunda olmadıklarını söylediğimi hatırlıyorum. Neden şimdi yine buradalar?
Xu Chang'an bu iki kadınla uğraşmak istemedi, ama insanlar geldiği için onları görmeden gidemedi, bu yüzden onları içeri almak zorunda kaldı.
"Prensesle tanıştım."
"İki cariyenin buraya bu kadar erken gelmesinin nesi var?" Nadirdir. Qin Xin iyi biri değil. Min Yu neden düşük anahtarlı görünüyor? Bugünlerde onun nesi var?
"Prenses dün şok oldu. Kız kardeşlerimiz prensesi görmeye geldi."
"Prensesin iyi olması iyi."
"İyiyim. İlginiz için teşekkür ederim." Xu Chang'an meraklı. Bu iki kişinin buraya kendilerini ziyaret etmek için gelmesi imkansız, değil mi? Onlara ne oluyor? Dün Xiao Qingyan'ın tepkisinden etkilendi mi?
Xu Chang'an gelişigüzel bir şekilde tahmin etti ve iki kişinin düşüncelerini düşünmeden tahmin etti. Qinxin ve Min Yu daha önce Nanxi'ye hiç dikkat etmemişlerdi, ama sadece prensi güzelliğinden geçici olarak aşık eden bir kadın olduğunu hissettiler. Prensin tazeliği ona geçtiğinde, o hiçbir şey değildi. Ama dünkü olaydan sonra, ikisi açıkça vuruldu.
Nanxi'nin prens tarafından çok değerli olduğunu. Şimdi bir adı olmasa bile, prens onu çok seviyor. Korkarım yakında prensin varisi olacak. O zaman, ona bir isim vermek hak meselesi.
"Prenses, Tongxinyuan ve Wangfu'daki Nanxi kızı birbirine yakın değiller, ama misafir gibi davranıyorlar. Korkarım bu iyi değil, değil mi? Prens ondan hoşlandığı için ona bir isim vermeli ve haklı olarak kalmasına izin vermelidir. Çiftçi bir kadın, kimliği prenses ve cariye olmaya uygun değil ve artık çocuğu yok. En fazla ona bir cariye adı veriliyor. Gelecekte bir çocuk doğursa bile, ona cariye pozisyonunu vermek imkansız!
Dün, Qin Xin prensesin ana avlusuna hiç gelmedi. Her zaman temkinli davrandı. Dün, bir suikastçının eve girdiğini duydu, bu yüzden hızla avlu kapısını kapattı ve kendi bahçesinde kaldı. Ancak Min Yu dün dışarı çıktı. Prensesin ana avlusuna gittiğinde prensin Nanxi ile ayrılışını izledi, ancak prenses suikastçı tarafından götürüldü!
Min Yu o sırada şaşkına döndü ve kalbinde yapabileceği hiçbir şey yoktu. Onun tarafından görülmeyen kadının prensin kalbinde bu kadar önemli olacağını gerçekten beklemiyordu. Min Yu endişeliydi ve aceleyle Qinxin'in bahçesine gitti. Nefretini dışarı attıktan sonra Qinxin doğal olarak şok oldu, ama yine de sakindi. Sadece yarın prensesin bahçesine gidebileceğini ve prensesin Nanxi'ye bir isim vermeye karar vermesine izin verebileceğini söyledi.
Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın prensesidir. Xiao Qingyan bir kadından hoşlanıyorsa, onun için eve gelmek doğal olarak prensesidir ve genel olarak, bu tür bir kadına en fazla bir cariye verilir.
Xu Chang'an bu iki kişinin buraya gelip Nanxi için bir isim istemesini beklemiyor muydu? Ama onun için böyle bir şey mi?
"Prens, Nanxi kızı meselesine müdahale etmemin benim için uygunsuz olduğunu emretti. Bakalım prens bunu nasıl ayarlıyor." Xu Chang'an, Qin'in kalbindeki kıvrımları ve dönüşleri anlamadı ve istediklerini doğrudan Xiao Qingyan'a attı. Yeteneğin varsa, prense git ve bunun hakkında konuş.
Qin Xin, prensesin gücünü hiç umursamadığını beklemiyordu, bu yüzden kendini bu kadar kolay bir cümleyle mi gönderdi? Bunun onun gücü olduğunu biliyor mu? Bu da Nanxi'yi iyi yenmesi için iyi bir fırsat! O bir prenses. Kuralları ve onuru nasıl umursamaz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...