Sarayda gerçekten bir şey oldu. Büyük Xiao Sarayı ağır bir şekilde korunuyordu, ancak ara sıra başka ülkelerden gelen suikastçılar içeri girdi. Önceki gün, suikastçılar saraya girdi ve Prenses Qingyue'ye girdi. Prenses suikastçı tarafından tutuldu ve yaralandı. Yaralanma ciddi olmasa da, imparator şehrin her yerinde suikastçıları tutukluyordu.
Xiao Qingyan her gün Prenses Qingyue'yi görmek için saraya gitti. Kardeşi Jingwang az önce bir keşif gezisine çıkmıştı. Şimdi Xiao Qingyan tek yakın erkek kardeş, bu yüzden Xiao Qingyan'a her gün ona eşlik etmesi için yalvardı.
'Kardeşim yarın da geleceksin. Babam sadece saraydan çıkmama izin vermekle kalmıyor, aynı zamanda sarayda dolaşmama da izin vermiyor. Her gün odada kalıyorum ve küflenmek üzereyim. Xiao Qingyue'nin vücudundaki yaralanma gerçekten bir yara değildi, ama suikastçı onu saray kapısına götürdü ve ayrıldığında bilinçsizce onu devirdi.
Ağır korunan sarayına suikastçılar tarafından zorla girildi. İmparator zaten öfkeliydi ve sevgili kızı da kaçırıldı, bu da ateşe yakıt ekledi. Bu nedenle, imparatorun emri sadece Prenses Qingyue'nin yeniden kazanmak için sarayda kalmasına izin vermek değil, aynı zamanda bir imparatorluk fermanı çıkardı! Kapı hemen kapatıldı ve tüm şehir suikastçılar için tutuklandı.
"Vücudundaki küçük yaralanmanın uzun zamandır iyi olduğunu düşünüyorum. Eğer sıkılmış hissediyorsan, annenin cariyesinin gelip yumruk ve ayak pratiği yapmak için sana eşlik etmesine izin verebilirsin. Asil cariyenin becerilerinin de iyi olduğunu hatırlıyorum, en azından iddialı üç ayaklı kedinden daha iyi. Annenin cariyesinden öğrenebilirsin." Evde kalırsan prensesin ana avlusuna gidemezsin ve zamanının yarısından fazlasını Nanxi'de geçirmek zorundasın. Xiao Qingyan evde hareket etmek istemedi, bu yüzden ona eşlik etmek için her gün saraya gitti.
"Kardeş..."
"Peki, bakalım yarın ne olacak. Evde hiçbir şey yoksa sana eşlik ederim." Xiao Qingyue'nin hemen yüzünü silktiğini gören Xiao Qingyan, sadece sözlerini değiştirebildi ve yarın durumu görelim.
Nanxi tüm insanları odasında bıraktıktan sonra onunla dışarı çıktı ve gittiği yer hala Xu Chang'an'dı.
Prenses onun yüzünden cezalıydı ve yine de gidip görmek istedi.
"Prenses, Tongxinyuan halkı dışarıda bir toplantı arıyor." Kızın raporunu duyduğunda, Chunyu genç efendisine Nanxi'nin açıkça göstermek için burada olduğunu söylemek istemedi! Prens kimsenin ziyaret etmesine izin verilmemesini emretti ve o da bilerek koştu. Ne demek istiyor?
Chunyu, Tongxinyuan adını beğenmedi, ancak genç efendisinin daha üzgün olacağından korktuğu için genç efendinin önünde söylemeye cesaret edemedi.
"Geri dönmesine izin ver, prens kimsenin ziyaret etmesine izin verilmediğini söylemedi mi?" Neden bilmiyorum, Xu Chang'ın iç huzuru aslında Nanxi için biraz korkuyordu. Xiao Qingyan'dan etkilenip etkilenmediğini bilmiyordu. Nanxi açıkça zayıf bir kadına benziyordu, ama Xiao Qingyan defalarca onunla yalnız iletişim kurmamasını söyledi. Bu ton ondan korkmuyordu, ama onun tarafından planlanmaktan mı korkuyordu? O kadının gerçekten o kadar büyük yeteneği var mı?
Chunyu kadını gördüğüne sevinmedi, bu yüzden doğal olarak birini göndermek için dışarı çıktı.
"Bayan Nanxi, geri dönseniz iyi olur. Prens, hapis döneminde kimsenin prensesi ziyaret edemeyeceğini söyledi." Chunyu, Nanxi'yi ilk kez görüyordu. Bu adamın gerçekten yakışıklı olduğunu itiraf etti, ancak insanların söylediği kadar abartılı değildi. Prenses Qingyue kadar yakışıklı değildi.
"Sen, o kim? Neden seni görmedim? Hangi bahçedensin? Yanımdaki kızın birini dışarı göndermesini istedim ama Chunyu yanında giyinmiş bir hizmetçi gördü. Bahçelerine atanmış bir hizmetçi yoktu. Bu kişi hangi bahçedeydi ve buraya nasıl geldi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...