4

9 0 0
                                    

Eski imparatorun manevi tahtına Xiao klan tapınağında değil, İmparator Taiji Salonu'na en yakın Changsheng Salonu'nda ibadet edilmiştir. İkili, salonun dışında Xiao Qingyan'ın anne tarafından kardeşi Xiao Qingyu ile tanıştı.

"Kardeşim, bugün buraya baldızınla geleceğini biliyordum." Xiao Qingyu'nun görünüşü Xiao Qingyan'ınkine oldukça benziyor, ancak daha az istikrarlı ve daha canlı.

Xiao Qingyan doğrudan kendine sormasa da, Xu Chang'an onu görmezden gelemedi ve Xiao Qingyan'a başını salladı: "Majesteleri."

Erkek bir baldız olarak kendimi kızdırmak istedim, ama istediğim tepkiyi alamadım. Xiao Qingyu yüzünde utandı ve sonra aniden düz yüze geldi ve neredeyse Xu Chang'an'ın yüzüne vurarak Xu Chang'an'a gitti. Hala sakinleşen Xu Chang'an, Xiao Qingyu'nun ani hareketlerinden birkaç sırt geri korkmuştu. Panik içinde ayakları takıldı ve geri çekilmek üzereydi. Yanında olan Xiao Qingyan, bilinçaltında onu kapmak için elini uzattı, ancak tereddüt ederek, böylece eli sadece Xu Chang'an'ın kıyafetlerinin köşesine dokundu ve kişinin ağır bir şekilde yere düşüp horlama yapmasını izledi. .

"Bu saçmalık! Senin için ne yapabilirim sadece evime git Sadece yerdeki insanlara bakarken, Xiao Qingyan'ın yüzü tekrar biraz daha koyulaştı. Xiao Qingyu'ya bağırdı ve sonra yerde Xu Chang'an'ı umursamadı ve hızla salona tek başına girdi.

Xu Chang'an'ın iki dirseği ve... ve uyluklar sert bir şekilde fırlatıldı. Xiao Qingyan gitti ve Xiao Qingyu kenara çekildi ve az önce gülümsemesini kurtardı. Derin bir nefes alan Xu Chang'an yavaşça ayağa kalktı ve Xiao Qingyan'ın figürüne doğru doğru sendeledi. Xiao Qingyan'ın kendisine karşı acımasız olduğunu biliyordu ve Xiao Qingyu kendini küçümsedi, ama önemli değildi. Annesinin ölümünden bu yana, dünyadaki insanların ona verdiği acıyı umursamıyordu. Bu hayattan vazgeçemediği sürece, yapamayacağı hiçbir şey yoktu. Katlan.

Xiao Qingyu, imparatorun prenslerinin en küçüğüdür. Sıradan insanların sözleriyle, aynı zamanda en az yetenekli olanıdır. Gelecek yıl zayıf tacın yılı olacak, ama inşa edecek bir şey yok. Bütün gün boyunca, sadece yemeyi, içmeyi ve oynamayı biliyor ve sık sık havai fişek ve söğüt sokağında ortaya çıkıyor. O prens. Şimdi o evlilik çağı, ama her ailenin yüksek tanrı kızı ondan kaçınamaz.

Uygunsuz olan ama yine de Xiao Qingyan'ın vücudunu yakalamaya çalışan insanlara bakan Xiao Qingyu kaşlarını kaldırdı, sonra arkasını dönüp gitti ve güldü.

Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ı yakaladığında, Xiao Qingyan imparatorun ruhlarının önünde çoktan diz çökmüştü. Doğal olarak, Xu Chang'an da diğerleriyle diz çökmek zorunda kaldı. Eylemden hemen önce, Xiao Qingyan'ın doğrudan yere diz çöktüğünü ve puting futon'un onun tarafından bir kenara konduğunu gördü.

Xu Chang'an nazikçe ağzının köşelerini sıktı, vücudunun yarısını Xiao Qingyan'dan uzağa sendeledi ve ayrıca Xiao Qingyan gibi doğrudan yere diz çöktü. Belini düzelten, güçlü olan ve hatta Wei'an olarak adlandırılan adama bakıldığında, Xu Chang'an sadece yalnızlığını gördü.

İmparatorun en büyük oğlu mu, imparatorun en büyük oğlu mu, ama şimdi bir erkek eşle evlenmiş ve güzel bir gelecek gömmüş. Kalbinde depresyona girmesi normaldir.

İkili bir saat boyunca diz çöktü. Xiao Qingyan ayağa kalktığında, birkaç kez bacaklarını hafifçe salladı. Xu Chang'an, Xiao Qingyan arkasını dönüp gittikten sonra yavaşça ayağa kalktı. Xiao Qingyan'ın önünde kendini aptal yerine koymaya devam etmek istemedi. Xiao Qingyan'ın kalkmasını izledikten sonra, takip etmek için acelesi yoktu, önce bacaklarını ovuşturdu. Hazırlık yapmış olmama rağmen, sonuçta uzun zaman oldu ve bacaklarım hala biraz rahatsız. Ayrıca, arka stoğa düştüğümde ve Xiao Qingyan'ı kovalamak için adım, Xu Chang'an'ın alnı kısa sürede terledi.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin