Jing'in kralı Xiao Qingzhan, muhafızlarıyla birlikte ayrıldı ve canlı insanları izleyen etrafındaki insanlar da korku içinde dağıldı, ancak Xu Chang'an yerinde durdu ve zihni Kral Jing'in bıraktığı son sözlerle doluydu.
Sözde itibar, iyi ya da kötü, dünya tarafından yargılanır, ancak kişi kişi nasıl bir insandır ve gerçekten söylendiği gibi mi? Birkaç kişi gerçekten biliyor.
Bir erkek olarak, bir erkekle karısı olarak evlendi. O ve Xiao Qingyan bir ömür boyu birbirlerine saygı duyarsa, dünya insanları aldatmaktan utanmayacağından korkar. Xiao Qingyan tarafından soğuk davranılırsa, dünya sadece bir erkeğin evliliğinin iyi bir sonu olmaması gerektiği yemeğin geri kalanından sonra iç çekecektir.
Dünya nasıl yorum yapıyor ve bunun kendisiyle ne ilgisi var? Hayatınızdan önce bir dilek tutabildiğiniz sürece pişmanlık duymayacaksınız. Hayatınızın itibarına gelince, gözlerinizi kapattığınızda her şeyi bilmiyorsunuz. O itibarlar hakkında önemli olan ne.
Xu Chang'an, Jing'in kralının üç kelimesi karşısında şok olduğunu beklemiyordu. Hemen aydınlandı ve hemen kalbine bir sürü vicdan azabı koydu ve tüm vücudu çok daha rahattı.
Daxiao'nun prensi olarak Kral Jing aynı zamanda binlerce asker ve ata liderlik eden bir generaldir. Umursadığı şey, vant gördüğü iyi itibar değil, barış ve memnuniyet içinde yaşamak ve çalışmak için koruduğu insanlardır. Bir insan oğlu olarak, tek umursadığın şey adaletsizlikten ölen anne. Annenin intikamını alabildiğin ve yüreğindeki kırgınlığı giderebildiğin sürece, ya bir erkekle karın olarak evlenirsen?
Dünyanın onu nasıl değerlendirdiğiyle ne ilgisi var? Önemsedikleri insanlar değiller ve doğal olarak söylediklerine dikkat etmek zorunda değiller.
"Won Xue, hadi gidelim."
"Genç efendi, iyi misin?" Genç efendisinin uzun zamandır bir tanrıda olduğunu gören Dong Xue, adamın az önce Jing'in Kralı olduğundan endişelendi. Sorun mu yarattılar? Jing'in Kralı'nın doğası gereği acımasız ve hoşgörüsüz olduğunu ve her şeyin karşılığını alacağını duydum.
"Sorun değil. Bugün erken dönsen iyi olur. Vücudunda bir yara varsa, hızlı bir şekilde ilaç almalısın. Yara izi bırakırsan iyi olmaz." Dongxue bir kızdır. Er ya da geç evlenir. Sırtında bu kadar uzun bir yara izi bırakırsa, kocası gizlice kendini nasıl azarlayacağını bilemez.
Dong Xue'nin vücudundaki yara gerçekten çok acı vericiydi ama iş yapmak için dışarı çıktılar. Sırtındaki yara ağrılı olmasına rağmen dayanamadı. Yaralanması nedeniyle genç efendinin işini geciktiremedi. Tam reddetmek üzereyken, Dong Xue genç efendisinin kolundaki kıyafetlerin yırtıldığını gördü. Sonra genç efendinin yeni yaralandığını hatırladı. Çabucak geri dönmek zorunda kaldılar, bu yüzden çabucak kabul ettiler.
Sabah, Xiao Qingyan aceleyle dışarı çıktı. Xu Chang'an acil bir şeyi olduğunu düşündü, ama dışarı çıkmak için fazla zamanları yoktu. Geri döndüğünde, Xiao Qingyan zaten saraydaydı.
"Prens." Xiao Qingyan, Xu Chang'an'ın evden çıkmasına izin verdi, ama korkmuyordu, ama Xiao Qingyan onu burada bekliyor gibiydi. Ona söyleyecek bir şeyi olmalı.
Xu Chang'an haklıydı. Xiao Qingyan oturur oturmaz, "Babam benim için iki cariye atadı ve gelecek ayın başında kapıdan girecek. Biri Sanayi Bakanlığı'nın en büyük kızı, diğeri Törenler Bakanlığı hizmetkarının en büyük kızı. İki avluyu temizleyip hazırlanın.
"Tamam." Bu Xu Chang'an şaşırtıcı değil. Birçok prens ve oğul cariyeler tarafından evleniyor. Sadece cariyenin ailesi öne çıkıyor istisnalar olabilir. O sadece dört sınıf bir yetkilinin oğlu. Evlendikleri anda birlikte kapıya giren cariyeler olacağı söyleniyor. Beklenmedik bir şekilde yarım ay gecikecek ve nedenini bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...