18

8 1 0
                                    

Anne Yang ve diğerleri için endişelendiği için Xu Chang'an'ın ata binmeyi öğrenmeye niyeti yoktu. Bahçesindeydi ve endişeyle Xiao Qingyan'ın geri gelmesini bekliyordu.

Prensesin uyku kitabını okuduktan sonra kahya Zhu, prensese biraz fazla olduğunu hatırlatmak ister. Erdemli bir prensesse, kendine nasıl sadece iki gün ayarlayabilir? Prensin bundan hoşlanmayacağından korkan bir adam olsa bile, on gün almak zorunda kalacaktır. Ancak Butler Zhu sonunda hala konuşmadı. Prensinin bu düzenlemeyi kabul etmeyeceğini umuyordu ve prensesin de bu konu aracılığıyla kimliğini tanımasını istedi. Bazen başkalarını kolaylaştırmak için aşağılık olmak iyi bir şey değildi.

Mahkemenin ortasında hiçbir şey olmazsa, Xiao Qingyan yine de eve çok erken dönecek. Xu Chang'an, prens eve geri dönüp ona söylediği sürece kıza dikkat etmesini söylemişti.

"Prenses, prens geri döndü."

"Çalışmaya gidelim, gidelim mi?" Xiao Qingyan eve döndüğünde ilk önce arka bahçeye gitmedi. Kızlardan birkaç gündür bile arka bahçeye hiç gitmediğini duydum. Xu Chang'an bazen büyük bir adam olan Xiao Qingyan'ın cariyesine soğuk bir çalışmada uyumayı tercih edip etmediğini merak ediyordu. Sağlığında bir sorun mu var?

"Majesteleri, bugün çok mutlu görünüyorsunuz." Zhu Quan, Xiao Qingyan'ı her gün saraya kadar takip ederdi, ama sadece dışarıda bekleyebilirdi. Mahkemeye ne olduğunu bilmiyordu.

Bugün, prensinden mahkemeye indiğinde, prensin bugün iyi bir ruh hali içinde olduğunu fark etti ve iyi bir şey olup olmadığını bilmiyordu.

"Görünüş güzel. Bugün gerçekten iyi bir ruh hali içindeyim." Xiao Qingyan, Xu ailesinin beklenmedik bir hasat yapacağını gerçekten beklemiyordu.

Mahkemedeki yetkililerin hepsi shoms ve kutsaldı. Eve geldiklerinde nasıl göründüklerini sadece aileleri biliyordu. Xu ailesi olayı meydana gelir gelmez, beklenmedik bir şekilde cariyelerini şımartan ve karılarını ahlaki sorunlarla yok eden birçok yetkiliyi içeriyordu ve bu yetkililerin çoğu annelerinin ailesinin halefleriydi.

Xiao Qingyan kaderini kabul etti. Babası onu imparatorluk gücünden dışlasa da babasına şikayet etmedi. Çocukluğundan beri babası çok fazla şey vermişti ve gerçekten bir kızgınlık yaşayamıyordu.

Ama! Bir daha taht için savaşmayacak, bu da bundan sonra yanında durup izleyeceği anlamına gelmiyor. Onunla bir sonraki hizip arasındaki kavga bir gecede değil. İkinci prens tahta başarılı olursa, kesinlikle kendisi ve Qingyu kadar iyi değildir. Şimdi sadece Qingyu'ya yardım etmek için elinden gelenin en iyisini yapabilir.

İkinci prens imparatorluk güçlerinin desteğine sahip olmadığı sürece korkmaz.

"Majesteleri, Majesteleri uzun zamandır evde değil. Bakması için birini göndermek ister misin?" Xiao Qingyu henüz kral olarak taç giymedi ve aynı zamanda en küçük oğul. Hala tembel ve rahat. 16 yaşında saraydan ayrıldığından beri kendi hayatını yavaş yavaş yaşıyor. Zaman zaman Xiao Qingyan'a gelecek. Şimdi hesaplama gerçekten günler gelmediğinden beri uzun bir süre.

"Hiçbir haber iyi haber değildir. Onun için endişelenme." Endişelenme, ama Xiao Qingyan zaten kalbinde söz vermeyen adamı nasıl geri alacağını hesaplıyor. Geçmişte istediği gibi aylak bir prens olabilirdi ama şimdi olamaz.

Ama...

"Yarın dördüncü Majesteleri'nin evine şahsen gidebilirsin. Hangi yöntemi kullanırsan kullan, benim için buraya birini getirmelisin." Gerçekten işe yaramazsa, sadece... Gelecekte tahtı başaracak kişi Kral Jing ise, kardeşleri için ikinci prensten daha iyi olacaktır.

Xiao Qingyan, kardeşinin birkaç kilo olduğunu ve aklının nerede olduğunu kalbinde biliyordu. Artık işler bu noktaya ulaştığına göre, sadece çatı penceresini açıp onunla konuşabilir. Bu pozisyonla gerçekten ilgilenmiyorsa ve hiç niyeti yoksa, Kral Jing'in göreve gelmesini desteklemek için elinden gelenin en iyisini yapacaktır.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin