5

7 0 0
                                    

Xu Chang'an'ın babası 20 yıl önce liseden sonra Pekin'de kaldı. On yıldan fazla bir süre önce, Taichang Tapınağı'nda üst düzey bir yetkili olduktan sonra artık aktif değildi. Şimdi tüm aile hala Xu Chang'an'ın annesinin ailesini ilk edindiğinde inşa ettiği evde yaşıyor.

Bugün eve gitme günü olduğunu bilerek, Xu ailesinin tüm ailesi isteksiz olsa bile, sabahın erken saatlerinde hala kapıda bekliyorlardı. Bunu dört gözle bekliyorum, hala dört gözle beklemeden ayrılmaya cesaret edemedim. Wangfu vagonunun gelişini görmek kolaydı, ama tek tek, mutlu mu yoksa mutsuz mu olduğunu bilmiyordum.

"Xu Yongnian'ın ailesi, lütfen Majesteleri Xian Kralı'na bakın ve Prenses Xian'ı görün." Xu ailesinin tüm ailesi ibadet etmekten çekinmedi, ama o kadar istekli değillerdi. Onlar bakan, bilge kral kraldır ve bilge kralla tanışmak mantıklıdır, ancak bugün Xu ailesinin oğluyla geri dönen bilge kraldır. Töreni görseler bile sadece bir jest oldukları söylenir. Bilge kral muaf tutulmalı. Gerçekten diz çökmelerine nasıl izin verebilirler?

"Lord Xu, lütfen kalk." Bilge kralı Xiao Qingyan, sadece halkın nezaketini muaf tutmakla kalmadı, aynı zamanda kalkmalarına izin vermeden önce iyi bir ilgiyle diz çöken insanlara da baktı.

Aslında meraklı olduğu için Xiao Qingyan'ı suçlamak değil. Bu küçük dört sınıf küçük yetkilinin ailesinde, Shandan ailesinde düzinelerce insan var. Xu Yongnian bir yabancı. Pekin'de hiçbir temeli yok ve mahkemede işte iyi değil. Korkarım maaşı bu aileyi hiç destekleyemez.

Xian Wang sonunda ayağa kalktı. Xu Yongnian tatmin olmasa bile, sadece gülümseyebilirdi. Xiao Qingyan'ın ileri yürümesinden yararlandı ve sessiz olan oğluna baktı. Beklenmedik bir şekilde, asi oğul aslında açıkça geri döndü: "Baba, sözlerine ve eylemlerine dikkat et. Çocuğuna söylediğin şey bu. Nasıl böyle olabilirsin? Unut gitsin.

Xu Yongnian ilk başta şaşkına döndü ve sonra şok oldu ve korktu. Hızla Xiao Qingyan'a suçlu bir kalple baktı. Xiao Qingyan'ın tepkisi olmadığını bulduktan sonra, kalbinden kızdı ve küçük canavarın geri gelip ona iyi bir ders vermesine izin vermek için ne zaman bir bahane bulması gerektiğini merak etti.

Bu gezi Xiao Qingyan'ın istediği şey değildi, ama kalbi olan kişinin ağzını tıkamak için gitmek zorunda kaldı. Xu'nun evine girer girmez Xiao Qingyan getirdiği şeyi bırakmak istedi. Yaklaşık bir fincan çaydan sonra, ikisi yapacak bir şeyi olduğu bahanesiyle ayrıldı.

Xiao Qingyan, kapıdan girer girmez Xu Yongnian'ı hiç kayınpederi olarak görmedi. Doğal olarak, Xu Yongnian hava almaya cesaret edemedi. Ayrılmak istediler ve Xu ailesinin ailesi doğal olarak onu görmek için insanları takip etti. Kraliyet sarayının arabası nihayet görünmez hale geldiğinde, Xu Yongnian aniden bir bilginin görünüşünü kaybetti. Büyük bir ağız dolusu tükürük sürüktü ve sonra bir ağız dolusu kirli söz tükürdü.

"Eskiden yabancılardan yabancılaşırdım. Doğası gereği olduğu ortaya çıktı." Bugün, Xu Chang'an Xu ailesine baktı. Xiao Qingyan her şeyi gözlerinde gördü. Xu Chang'an'ın soğuk doğada doğduğu ve ailesine karşı ilgisiz göründüğü ortaya çıktı.

"Annem... hastalıktan ölmedi." Ona neden söyleyebildiğimi bilmiyorum ve söylediği sözler sanki genellikle ne tür küçük yemeklerden hoşlandığından bahsediyormuş gibi huzurlu ve sarsılmazdı, ama yanında olan Xiao Qingyan dik oturdu ve sorgulayan gözlerle ona baktı.

"Prens gülsün." Ancak o zaman pişmanlığımı bildim, ama pişmanlık yüzüme konulamaz. Sadece kaba davranıp özür dileyerek gülümseyebilirim.

Gözlerini geri çeken Xiao Qingyan bir daha tek kelime etmedi ve ikisi bir daha asla konuşmadı. Sadece kraliyet sarayındaki Xu Chang'an bahçesine dönmeye hazır olduğunda, Xiao Qingyan tarafından durduruldu.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin