28

7 1 0
                                    

Qiu Hunting böyle bir kaza geçirdi ve imparator doğal olarak devam etmedi. Xiao Qingyan ve Xu Chang'an ayrıldığında, hızla gelen bir grup insan gitti.

Saraya döndükten sonra, imparator birkaç savunucuya bilge kralın yarasını görmek için bilge kralın sarayına gitmelerini emretti. Jing kralı Xiao Qingzhan da bilge kralın malikanesini takip etti ve ikinci prens Xiao Qingnian imparator tarafından geride bırakıldı.

"Ne düşündüğünü biliyorum, ama kimliği ne olursa olsun, şimdi o senin imparatorluk baldızın. Bunun önemini bilsen iyi olur." İmparatorun yüzü mutsuzlukla doluydu ve sözleri gerçekten Xu Chang'an için adaletsizlik ediyor gibiydi.

Xu Chang'an avlanma alanındayken kendini dava etti. Xiao Qingnian, babasının kayıtsız olmayacağını biliyordu. Kalbinde bununla başa çıkmanın bir yolu vardı ve gergin değildi. Yüzünde herhangi bir pişmanlık bile hissetmedi, ama yine de imparatora diz çöktü ve "Baba, Xu Chang'an en büyük erkek kardeşe hiç layık değil. Oğlum sadece ona bakıyor!" dedi. En büyük erkek kardeş, erkek ve erkek kardeş adı altında olduğu sürece... Babanın en çok görmek istediği şey bu.

"Ne? Bu evlilikten memnun musunuz?

"Ben cesaret edemiyorum!" Doğrudan imparatora eğildi ve imparatorun yüzündeki ifadeyi net bir şekilde görememesi için alnını salladı. Xiao Qingnian en büyük erkek kardeşinin evliliğinden nasıl memnun olabilirdi? Bu, annesinin uzun yıllar boyunca dedesiyle olan planının sonucudur. Sadece Xiao Qingyan'ın çocuğu olmadığını değil, aynı zamanda tüm kadınlarının hiçbir şeyi olmadığını da umuyor! Bırak oğlunu ve torununu kırsın!

"Hmm! Sakın değil mi? Bence çok cesursun! Unut gitsin, daha fazlasını söylemek istemiyorum. Erdemli prensesi ileride kışkırtma. Ve bugünün suikastçısı anneni korkutmuş olmalı. Git onu gör.

"Babamın annesi için endişelendim ve oğlum gitti." Babanın kendini daha fazla zorlaştırmaması gerektiğini bilen Xiao Qingnian, babanın bu konuyu neden nazikçe ortaya koyduğunu anlamadı. Uzun bir süre düşündükten sonra, Xiao Qingnian sadece imparatorun sadece en büyük erkek kardeşine bir yüz vermek için ona iki sembolik bir kınama bıraktığını hissetti. Ne de olsa, ona bir ders veren Xiao Qingyan'ın prensesiydi. Ve baba gerçekten kendini suçlamadı... Muhtemelen kalbinde ondan nefret eden bir çocuk için başka bir oğlunu incitmek istemedi.

"Majesteleri, size iyi haberlerim var. Majesteleri saraya geri dönüyor. Majestelerinden bir mektup aldım ve yarın Pekin'e varacağım." Xiao Qingnian gittikten sonra imparator sakin bir yüz tuttu ve ne düşündüğünü bilmiyordu. Dük Fu mutlu bir yüzle geldi ve haber sonunda imparatoru biraz gülümsetti.

"Yue'er de bu yıl on sekiz yaşında. Bu sefer, çayığıyla saraya geri dönemez. Onun için bir iyi-in-law bulması gerekiyor." Xiao Qingyue, Jing'in kralı Xiao Qingzhan'ın kız kardeşi ve imparatorun tek kızıdır. Çocukken zayıf sağlığı nedeniyle bir keşiş ustasına tapıyordu. Tüm yıl boyunca Pekin'den 500 mil uzakta olan Qingyun Dağı'nda yaşadı ve yılda sadece bir kez saraya dönmek zorunda kaldı.

Bu kez yıl bitmeden döndü. İmparatorun kıymetli kızının dünyada olması gerektiği konusunda iyi bir fikri vardı.

"Majesteleri, hangi prensin en büyük prensese layık olduğunu bilmediğimi söyledi." Xiao Qingyue, 15 yaşında Prens Bi'nin en büyük prensesi unvanını aldı. Xiao Hanedanlığı'nın en büyük prenseslerinin hepsi Yuan Hanedanlığı kraliçesindendi ve prensesler bile bu onura sahip değildi. Xiao Qingyue'nin biyolojik annesi sadece asil bir cariyeydi. İmparatorun onu şımarttığı düşünülebilir.

"Pekala, bakalım kimi sevebilir." Tek kızını düşünen imparator, sonunda daha iyi bir ruh hali içindeydi, ancak bir anda oğlunu düşündüğünde, imparatorun yüzündeki gülümseme yavaş yavaş kayboldu.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin