Xiao Qingyan oradayken, Xu Chang'an bunu hissetmedi. Biri gittiğinde, kolundaki yaralanmanın rahatsız olduğunu hissetti. Chunyu ve Anne Yang'ı aradıktan sonra Xu Chang'an, Dongxue'den ilaç almak için Chunyu'yu odaya kadar takip etmesini istedi. Hizmet etmesi için Yang Ana'ya sahipti.
Her iki kız da evlenecek. Şimdi onunla bir cilt-to-do işi olduğu sürece, Xu Chang'an bunu yapmalarına izin vermeyecek.
"Bekle!" İki kızın evliliğinden bahsetmişken, Büyük Xiao Hanedanlığı'nda böyle bir gelenek var gibi görünüyor. Çeyiz kızı aynı zamanda kocası için ev kızı. Ev kızının ünlü bir cariye olup olamayacağına gelince, efendilerinin yüzü olup olmadığına ve amcanın onları yeterince sevip sevmediğine bağlı.
"Anne, böyle bir kural var mı?" Xu Chang'an iki kızın ne düşündüğünü bilmese de, bunu yapmak istemedi. Sıradan bir ailenin cariyesi bile arka evde iyi bir hayat yaşamak zorunda.Kraliyet sarayının derin avlusunda, gelecekte kapıdan girmek üzere olan iki cariye dışında kaç cariye var bilmiyorum. İnsanların kalpleri tahmin edilemez. Bu iki kız çok entriksiz. Eğer gerçekten Xiao Qingyan'ın kadını olurlarsa, ölmenin bir yolu olmayacak.
Beklenmedik bir şekilde, genç efendisi aniden bunu söyledi. Anne Yang dayanamasa da, yine de dişlerini gıcırdattı ve "Genç efendi, o iki kızı sevdiğini biliyorum. Ancak, şimdi en iyi çıkış yolları aynı zamanda prens olmak olan genç efendiye en büyük yardımdır. Genç efendi prensin karısı olmasına rağmen, siz çocuk sahibi olamayan bir adamsınız, ki bu bir tabu! İmparatordan bir evliliğiniz olmasına rağmen, prens sizi kolayca terk edemez, ancak prensin saygısına sahip değilseniz, gelecekte sarayda yaşamanız çok zor olacaktır. Genç efendisinin itiraz etmediğini görünce hala dikkatle dinliyordu. Genç efendisine ilaç alırken, "Cariye yakında kapıdan girecek. Biri prensin mavi gözünü alırsa, iyilik altında bir çocuk doğurmak zaman meselesi olacaktır" demeye devam etti. Genç usta, bunları dinlemeyi sevmediğini biliyorum ama bu sefer beni dinlemelisin. Dong Xue ve Chunyu'yu mümkün olan en kısa sürede yatakta kalmaları için ayarlasanız iyi olur. Her iki taraftaki cariyelerden önce bir çocuk sahibi olmak ve çocuğu kendi isimleri altında büyütmelerine izin vermek daha iyidir, böylece hem eş hem de çocuk olarak gelecek hakkında endişelenmenize gerek kalmaz.
"Anne. Merak etme, ben ayarlayacağım. Doğru eş pozisyonuyla, çocuklarla ve çocuklarla rahat edebilir misiniz? Xu Chang'an, Anne Yang ile fazla konuşmak istemedi. Yang Ana'nın kendi iyiliği için olduğunu ve söylediklerinin makul olduğunu biliyordu.
Ancak anne en güzel derstir. Değişkenlerle dolu yarının geleceği için bahar yağmuru ve kış karının parasını neden ödeyeyim?
Annesi ana odanın karısı değil mi? Babanın en büyük oğlu değil misin? Ama ne faydası var? Hatırlayabildiğim kadarıyla annem uzak bir avluda yaşıyor ve babası tarafından hiç sevilmedi.
Dört yaşında bin kelime anlayabiliyorum ve yedi yaşında beş kitap okudum. Dokuz yaşında şiir olabilirim. Ama bunun ne faydası var? Liu'nun oğluyla karşılaştırıldığında, hazır bir antik şiir babasını daha iyi hissettirebilir.
Annesini düşünen Xu Chang'an, geçmiş günleri tekrar düşündü. Annem gittikten sonra babam tarafından çiftliğe götürüldüm. Geçmişte, Xu'nun evindeyken, babası önyargılı olmasına ve ona ve annesine sormamasına rağmen, çocukluğundan beri hiç zor bir hayatı olmamıştı.
Annem yemeğime, giyeceklerime, barınmama ve ulaşımıma iyi baktı. Ancak Zhuangzi'ye vardığımda hiç acı çektiğimi düşündüğümü biliyordum. En azından annem buradayken, yeni bir şey yemek istediğinde ve annem onu tatmin ederdi. Ama Zhuangzi'ye geldiğimde, sadece köleler benimle alay etmekle kalmadı, aynı zamanda yiyecek, giyecek, barınma ve ulaşım için de birazını tek başıma almak zorunda kaldı. Üşüdüğümde bile, Dong Xue'nun eczaneye şahsen gitmesini istedim. Zhuangzi'deki hizmetçiler beni hiç arayamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...