31

5 0 0
                                    

Üç gün sonra saray ziyafeti kısa süre sonra geldi. Xiao Qingzhan ile birlikte, Xu Chang'an aslında saraya gitmek zorunda olmadıklarını düşündü. Beklenmedik bir şekilde, saray ziyafeti gününde, Xiao Qingyan hala Xu Chang'an'dan saraya girmeye hazırlanmasını istedi.

"Yalnız mıyım?" Xiao Qingyan kıyafetlerini bile değiştirmedi ve yine de bol kıyafetler giyiyordu ve hiç kıyafet değiştirmek istemedi, ama hazırlanmasına izin verdi. Kendini yalnız bırakmak ne demek istedi?

"Kendimi iyi hissetmiyorum. Benim adıma Kral Jing için pratik yapabilirsin."

"Ah, tamam, hemen hazırlayacağım." Kraliyet ailesi üyeleri ve saraylılar bu akşamki saray ziyafetine katılmak ve Jing Kralı için pratik yapmak zorunda kalırsa, bilge kralın konağında kimsenin olmadığını söylemek gerçekten imkansızdır.

Neredeyse her saraya gittiğinde iyi bir şey yoktu. Xu Chang'an aslında saraya hiç girmek istemiyordu. Ayrıca bu sefer tek kişi oydu ve aslında biraz korkmuştu.

"Anne, bugün seni rahatsız edeceğim." Xu Chang'an hala saraydaki kuralları anlamıyordu. Sadece her şeyde dikkatli olması gerektiğini biliyordu, ama o dereceyi nasıl alacağını bilmiyordu. O Xiao Qingyan'ın prensesi. Eğer çok alçakgönüllüyse, küçümsenecek. O zaman, Xiao Qingyan'ın boşuna söylenmesi gerekecek.

"Prenses, sen erdemli prenses misin, yoksa imparatorun kararnamesi misin. Sivil ve askeri yetkililerin saraydaki imparatoriçe olduğundan bahsetmiyorum bile. Kraliçe hariç, yarım selam vermelisin ve gerisi neslin yolundasın ve hediyeyi sana iade etmek istiyorlar. Statünün asil olduğunu ve onu dizginlemek zorunda olmadığını unutmamalısın." Büyük Xiao Hanedanlığı açıkça bölünmüştü ve kraliyet ailesi bile bu kurala uydu. Yuan Hanedanlığı'nın çocukları diğer cariyelerin önünde selam vermek zorunda değiller, yapsalar bile cariye töreni iade etmelidir. Anne Fang, eski İmparatoriçe'ye hizmet eden yaşlı bir adamdı. O yıllarda her gün kraliçesinin kayınvalidesini gördü. İmparatorluk cariyesi Lin artık kraliçe olmasına rağmen, Fang Ana'ın gözünde, bir sonraki ne olacak? Eski imparator ve kraliçenin en büyük oğlunun önünde, kimliği pek onurlu değildir.

Fang Ana'ın sözleriyle, Xu Chang'an bir soru çözdü. Neden o ve Xiao Qingyan bu kadar uzun süredir evleniyorlar ve barış istemek için saraya ve kraliçeye hiç girmediler? Xiao Qingyan'ın isteksiz olduğu değil, hiç kullanmadıkları ortaya çıktı.

"Anne, biliyorum."

Kraliyet sarayı ziyafeti, başkentteki ileri gelenlerin ve soyluların çocuklarını görmek ve bir araya gelmek için yakınlaşmaları için her zaman iyi bir yer olmuştur. Çünkü genel olarak, erkekler ve kadınlar bu tür saray ziyafetlerine katılabilir ve ayrı koltuklarda oturmaya gerek yoktur, ancak sevdikleri insanları görmeye gidebilirler.

Saray ziyafeti imparatorluk sarayının bahçesinde yapılır. İmparator ortada bulunur, kraliçe ve imparatorluk cariyesi ile solda ve sağda oturur, ardından prensler gelir ve ardından unvan seviyesine göre alçalır.

Xu Chang'an, Xiao Qingyan'ın saraya girmesini kabul etmesine rağmen, daha fazla kalma niyetinde değildi. Jing Kralı için uygulandığı için bunu gördüğünü ve Jing Kralı'na Xiao Qingyan adına büyük bir zafer dilediğini düşündü. Ordu bir an önce mahkemeye dönecekti, değil mi? Sonuçta o erdemli prenses.Şimdi erdemli kral kendini iyi hissetmiyor.Ona bakmak için geri dönmek zorunda.Erdemli krala bakmak onun görüşüdür.Diğerleri hiçbir şey söyleyememelidir.

Saray ziyafetinin başında, ritüeller ve müzik eşliğinde Gong'e geldi. Şarkının sonunda Gong'e dağıldı. İmparator bugünkü saray ziyafetinin temasına isim verdi. Saraylıların çocukları, Kral Jing'e erken dönüş dilemek için son derece çeşitli isimler kullandılar.

The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin