Xiao Qingyan ve Xu Chang'an birbiri ardına çağrıldıktan sonra, Min Yu kalbiyle gurur duyuyordu. Neyse ki, annesinin sözlerini dinledi ve meseleyi büyük bir şekilde çıkardı, aksi takdirde sıkılır ve kızardı.
"Anne, sence Xu Chang'an cezalandırılacak mı? Ya da sadece onu azarlamak mı? Bu arada, prens sarayda ne yaptı? İmparator da nasıl prensi saraya çağırabilirdi? Xu Chang'an bir konağın prensesidir. Prens bu kraliyet sarayında onunla uğraşmadığı sürece kimse onun hakkında bir şey yapamaz. Ancak kraliyet ailesiyle de evlendiler.Kraliyet sarayının arka evinde olanlar, prensin nasıl önyargılı olduğu ve adaletsizliğini düzeltmek istediği nesne doğal olarak kraliçeydi.
"Merak etme, cariye. Kraliçeye vardığında, kraliçe Xu Chang'an'ı verebilir mi?" İkinci prens ve bilge kralın derin bir kızgınlığı var. Bilge kralın prensesi kraliçeye geldiğinde nasıl memnun olabilir?
"Doğru. Ayrıca, babam ve Lin ailesi aynı gemide ve İmparatoriçe kesinlikle bana yardım edecek. Neredeyse kalbinde, Xu Chang'an'ın kraliçe tarafından dövüldüğü sahneyi zaten hayal ediyordu. Min Yu nazikçe kafasına dokundu ve kalbinde hala küçük bir pişmanlık vardı. Dün biraz daha güç kullandı ve alnının yara izi bırakıp bırakmayacağını bilmiyordu. Kalsaydı, Xu Chang'an hayatının yarısına gitse bile karşı koyamadı.
"Bu arada, Qin Xin neden gelmedi? Yaralandığımda beni görmeye gelmedi mi?" Dünden beri Qin Xin'i görmediğimi hatırladım. Min Bo daha iyiye gitti ve yine kötü bir ruh hali içinde oldu!
"Qinxin ne anlama geliyor?" Beklenmedik bir şekilde ona bakmadım bile!
"Ah, hanımefendi, neden onu önemsiyorsun? Onun buraya geldiğini görmedin mi ve bir kez geri dönmedin mi ve kimse onu evde görmek için göndermedi mi? Seninle kıyaslanamaz. Ne yapıyor!"
"Humph!" Qin Xin'in kendisiyle kıyaslanamayacağını bilen Min Bo sinirlendi. Qin Xin yaralandığında onu görmeye gelmedi. Leoparın safrasını yedi mi?
Qin Xin doğal olarak Min Bo'nun yaralandığını ve aptal dadısı tarafından ona verilen fikrin bu olması gerektiğini biliyordu. Kasıtlı olarak Min Bo'ya gitmedi, çünkü saray halkına yavaş yavaş Min Bon olduğunu ve ikisinin aynı teknede olmadığını bildirmek istedi.
Kalbimdeki endişeler sonunda gerçekleşti.
Adaçayı sarayıyla evleneli yarım ay oldu. Ailenin tepkisine bakılırsa, Qin Xin bundan sonra sadece kendine güvenebileceğini biliyor. Bilge kral ve ikinci prens açıkça uyumsuzdur. Babası uzun zamandır ikinci prense karşı samimiydi, ama şimdi bilgenin cariyesi oldu, bu yüzden babanın sadece iki seçeneği olabilir, ya ikinci prensten bilge kralda durmak için vazgeçmek ya da ikinci prensi desteklemeye devam etmek... kızından vazgeçmek.
Bilge kralı terk edilmiş bir oğul haline geldi ve babasının seçimi doğal olarak ikincisi.Sonuçta endişeleri gerçekleşti.Gelecekte o ve Xu Chang'an aynı olacak.Annesinin ailesinde güvenilecek kimse yok.
"Anne, şimdi hava soğuk. Rüzgara oturma. Üşümemeye dikkat et."
"Dadı, sadece iyi yaşamak ve kimse tarafından zorbalığa uğramamak istiyorum." Kalp bir ayna gibi olsa bile, ama bataklıkta, Qin Xin kendi yolunun zor olacağını bilir.
Prensesten döndükten sonra Qin Xin, gelecekte bu sarayda utanmak istemiyorsa, prensese karşı savaşmamanın daha iyi olacağını da anladı. Prens onun hakkında ne düşünürse düşünsün, en azından şimdiye kadar, prensin kalbinde kendinden daha iyiydi.
Xu Chang'an küvette uyuyakalacağını beklemiyordu. Vücudunda bir sorun olduğunu hissettiğinde, sanki biri tarafından tutuluyormuş gibi, şaşkınlıkla gözlerini açtı ve hemen uyanmaktan korktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rich And Honorable ChangAn [MTL] [BL]
FantasyAnnesi uzun süreli uyuşturucu zehirlenmesinden eziyet edildi, babası onu Jing Jiao'daki küçük bir köye (Zhuangzi) göndermeyi düşündü, böylece annesine karşı evlatlık görevini yerine getirebildi (yas tuttu), her gün hizmetçiler tarafından zorbalığa u...