44 🧋

748 98 50
                                    

" බල්ලෝ.... ඔහොම ඉදපන් "

පහළට බහින ගමන් හිටිය මනූක එකපාර නැවතුනේ දෙයක් මතක් වෙලා වගේ.

" ම්ම්ම් "

" අඩෝ අංකල්කාරයා උඹ එක්ක කේස් නේද යකෝ.. කොහොමද අපිට ඒක අමතක උනේ පගෝ "

මනූක ඇස් දෙකත් ලොකු කරන් සහීමට කියද්දි තමයි සහීමට මතක් උනේ එදා රාජේන්ද්‍ර එක්ක කියව ගත්තා නේද කියලා. ඒ වෙලාවෙ පොර වගේ කියෙව්වට දැන්නම් සහීමට කෙල තලියක් ගිලුනා.

" ඒ ඕයි මොකද කරන්නේ. මම රූම් එකට වෙලා ඉන්නද "

" බෑනෙ ඕයි. ආන්ටි අහනවනේ අනිවා කෝ සහීම කියලා... දැන් ඉතිං එන දේකට මූණ දෙමු. යමංකො මාත් ඉන්නවනේ "

සහීම කාබරේට වෙලා ඉන්න අහද්දි මනූක එපා කිව්වේ අනිවාරෙන් සුපිපි සහීමව අහනවා කියලා දන්න නිසා..

ඒ දෙන්නා පහලට ඇවිත් වාඩි වෙනවත් එක්කම රාජේන්ද්‍රත් ගේ ඇතුලට ආවා.  ඒ එක්කම හේසුටත්  ඉබේම බැලුනේ සහීම දිහා.

" හායි අංකල් "

රාජේන්ද්‍ර එනවා දැක්ක අශිනි හිනාවකුත් දාගෙන කියද්දි රාජේන්ද්‍ර ඔලුව වනලා ලාවට හිනා වෙන ගමන් සහීමගෙ උඩ ඉදන් යටටම බැලුවා.

" අහ් මේ ළමයි මොකෝ අද මෙහෙ "

" අපි කලම්බො ගියා තාත්තා වැඩ වගේකට "

රාජේන්ද්‍ර සහීම දිහා බලන් ඇහුවා උනත් උත්තර දුන්නේ හේසු වෙද්දි රාජේන්ද්‍ර කට කොනෙන් හිනා වෙනගමන් සුපිපිට කතා කරගෙන කුස්සිය පැත්තට ගියා.

" අම්මෝ බං මම හිතුවේ අංකල් අපි සේරම එළියට දායි කියලා.. මම ගැහි ගැහි හිටියෙ යකෝ "

" උඹට කියන්න මාත් හෙන බයෙන් හිටියෙ ඈ. හැබැයි මම තාත්තගෙන් මීට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු උනා කොම්ලෝ. හේ... හේ මම හිතන්න බෑණා පොඩ්ඩට බය උනාද කොහෙද  මාමණ්ඩියා "

හේසුයි මනූකයි කුටු කුටු ගාද්දි සහීමටත් හිතුනේ එදා එච්චර දෙයක් උනාටත් පස්සේ රාජේන්ද්‍ර කොහොමද මොකුත් නොකියා හිටියෙ ඇයි කියන එක..
.
.
.
.

" ඉතිං අශිනි දුව ඔයාලා අද රිංග්ස් බැලුවද "

" ඔව් අංකල්.. ඔයට පෙන්නන්නද අනේව් "

Default Title -  අයිස් කොෆී 🧋🧋   ( Complete Bl Story ✔️✔️ )Where stories live. Discover now