Tengku Zhafril Irfan mengepal penumbuk. Melihat jari lelaki itu singgah di pipi isterinya, hatinya terasa panas. Dadanya berombak kencang. Amarahnya memuncak. Patut Tony dan Mikey mahu mengajaknya pulang. Mereka yang sememangnya sukakan hiburan dan kelab malam itu tiba-tiba sahaja mengajak dia balik. Pasti ada sesuatu.
Tony yang melihat reaksi Tengku Zhafril Irfan sudah dilanda gelisah. Dia tahu Zhaf tengah marah. Dan dia tahu Tengku Zhafril Irfan cemburukan isterinya. Jika dia di tempat Zhaf pun dia akan cemburu melihat isteri diusik lelaki lain. Lebih-lebih lagi bila dapat isteri yang cantik sempurna. Matanya juga sempat menyaksikan babak mesra itu.
"Zhaf... jom kita balik. Aku ada hal ni. Aku drive okay." Pujuk Mikey.
Mikey risau melihat keadaan Tengku Zhafril Irfan. Bimbang andai temannya itu membuat kecoh di sini. Dia sangat mengenali Tengku Zhafril Irfan. Jika lelaki itu marah, bukan dia peduli dia berada di mana dan dengan siapa. Dan dia juga bimbang akan Anisa Sofea. Takut menjadi mangsa amukan Tengku Zhafril Irfan. Tapi sepanjang dia mengenali temannya itu belum pernah lagi tangan Zhaf naik untuk memukul mana-mana perempuan.
Langkah Tengku Zhafril Irfan diayunkan ke arah gadis berbaju merah yang pada pandangan matanya agak seksi dan mengoda. Patut la dari tadi dia sedar banyak mata yang memandang ke arah itu. Tony dan Mikey turut mengekori dari jauh. Bersiap sedia jika berlaku perkara tidak diingini.
"You nak apa, Riz!" Marah Anisa Sofea bila dia terasa Hariz terlalu rapat dengannya. Pantas dia memusingkan badan. Melihat wajah merah padam suaminya, dia terkejut. Apa yang Tengku Zhafril Irfan buat dekat sini.
"Zhaf....." ucapnya perlahan.
Hariz yang berada di situ segera menghampiri Anisa Sofea.
"Sayang..... eh suami you dah datang ke. I balik dulu.... thank you sebab you sudi layan I tadi... bye dear...." ujar Hariz mengoda sambil berlalu pergi. Kata-kata Hariz membuatkan Tengku Zhafril Irfan mencengkam kuat lengan Anisa Sofea.
"I can explain. Please...." rayu Anisa Sofea. Hariz memang sudah melampau!
"I tak datang dengan dia Zhaf, you dah salah faham. I datang sorang. You boleh tengok kereta I ada dekat bawah." Anisa Sofea cuba menerangkan keadaan sebenar. Cengkaman suaminya cuba dirungkaikan. Tubuhnya juga mengigil melihat wajah suaminya itu. Dia takut akan tingkah Tengku Zhafril Irfan.
"Nampaknya kau dah lupa pesan aku...."
Anisa Sofea mengelengkan laju. Pesanan suaminya sentiasa kukuh di ingatan. Sudah lama dia tidak berhubung dengan Hariz. Sejak mereka berkahwin. Dia hanya terserempak dengan Hariz semasa di Parkson tempoh hari. Dan dia hanya berjumpa Hariz di sini secara kebetulan.
"You want to see my dark side, aren't you..." bisik Tengku Zhafril Irfan ke telinga Anisa Sofea.
Red wine di tangan Mikey dicapai lalu dia meneguk rakus. Gelas dilemparkan ke lantai. Terkaku Anisa Sofea, Tony dan Mikey melihat kelakuan Tengku Zhafril Irfan. Sepanjang mereka mengenali Zhaf, tidak pernah sekalipun Tony melihat temannya itu menyentuh arak. Dan bagi Anisa Sofea dia tidak tahu yang suaminya minum arak. Dia tidak mahu lelaki yang pemabuk!
"Zhaf... sabar Zhaf... jom kita balik. Kita bincang elok-elok..." Pujuk Mikey. Bimbang Tengku Zhafril Irfan melakukan sesuatu kepada isterinya.
"Jangan masuk campur urusan aku!!!" jerkah Tengku Zhafril Irfan.
Lengan Anisa Sofea ditarik. Mengheret wanita itu mengikut langkahnya. Tony dan Mikey hanya memandang sesama sendiri. Tidak berani masuk campur urusan rumah tangga Tengku Zhafril Irfan. Lebih-lebih lagi pada waktu ini. Mahu kena penumbuk free.
Tengku Zhafril Irfan menolak tubuh isterinya masuk ke dalam kereta. Jeritan kecil si isteri tidak diendahkan. Enjin kereta dihidupkan. Lalu keretanya meluncur laju membelah hening malam di lebuhraya DUKE.
"Mana you nak bawa I, Zhaf. I nak balik."
Pertanyaan isterinya dibiarkan begitu sahaja. Dia menekan minyak menambah kelajuan. Lima belas minit kemudian kereta Tengku Zhafril Irfan sampai ke destinasi.
Melihat perkarangan kondo mewah itu, hati Anisa Sofea berdebar kencang. Peristiwa beberapa bulan yang lalu kembali di benaknya. Sungguh dia takut untuk berada di sini.
"I nak balik Zhaf.... please... I tak nak datang sini. Hantar I balik please..."
Selesai memarkir kereta, tubuh Anisa Sofea diheret keluar. Tangisan isterinya itu tidak diendahkan. Kaki melangkah laju menuju ke kondominium miliknya.
Setelah kunci dibuka, tubuh milik Anisa Sofea ditolak jatuh ke atas sofa di ruang tamu. Peha putih gebu milik isterinya menjadi tatapan mata. Tengku Zhafril Irfan membuka kasut dan stokin. Sut rona merah ditanggalkan lalu dilemparkan ke lantai. Butang baju kemeja ditanggalkan satu persatu. Kemeja itu turut dilemparkan ke lantai. Anisa Sofea yang melihat perbuatan Tengku Zhafril Irfan terus mengigil. Dia takut akan segala kemungkinan yang bakal berlaku. Dia tidak mahu suaminya melakukan perkara itu.
"I minta maaf, Zhaf. Kalau I ada buat salah dengan you, I mintak maaf.. please.... tolong hantar I balik."
Tubuh Tengku Zhafril Irfan yang tidak berbaju itu, perlahan menghampiri Anisa Sofea. Pipi milik isterinya dikucup lembut. Bau arak menusuk masuk ke dalam rongga hidung Anisa Sofea. Dia yakin suaminya itu mabuk.
Bibir milik Anisa Sofea dipagut lembut. Dicium bibir yang sudah lama diidamkan. Bibir yang sangat seksi dan menggoda. Semakin lama semakin kasar dia mencumbui Anisa Sofea. Terasa akan kelakuan kasar itu, tubuh suaminya ditolak kasar. Terasa akan penolakan Anisa Sofea, Tengku Zhafril Irfan rasa tercabar. Tubuh isterinya diseret masuk ke dalam bilik utama. Rontaan si isteri tidak diendahkan. Sampai saja ke dalam bilik tubuh Anisa Sofea dihumban ke atas katil. Tengku Zhafril Irfan sudah mula menanggalkan tali pinggangnya.
"Please Zhaf... I minta maaf... Please... jangan apa-apakan I.. I merayu Zhaf. Please..."
"Kalau you nak pukul I, silakan Zhaf tapi I tak rela you sentuh I. Please... I dengan Hariz tak ada apa-apa hubungan..." rayu Anisa Sofea teresak-esak di atas katil.
Jika tidak mempunyai apa-apa hubungan, kenapa lelaki itu bebas menyentuh isterinya sesuka hati. Pelukan Hariz di pinggang Anisa Sofea kembali terlayar. Serentak dia menanggalkan seluar dan menindih tubuh Anisa Sofea. Kedua belah tangan Anisa Sofea ditekan ke tilam. Wajah basah si isteri direnungnya lalu dibenamkan wajahnya ke leher milik Anisa Sofea.
"Please Zhaf, jangan apa-apakan I please. I tak rela you buat I macam ni..."
"Jantan tu boleh pulak kan."
"No Zhaf.... I dengan Hariz tak buat apa-apa pun. Dan I tak ada apa-apa hubungan dengan Hariz. Dan I tak cintakan you Zhaf...." mendengar ayat terakhir yang lahir dari bibir Anisa Sofea, tangan Tengku Zhafril Irfan merentap kuat baju yang dipakai isterinya. Bibir isteri dipagut kasar. Tangannya menjalar ke seluruh tubuh itu. Jeritan dan rayuan Anisa Sofea tidak diendahkan. Dia betul-betul marahkan isterinya saat ini!
YOU ARE READING
My Love, ANISA SOFEA
Romance( 1st story ) Tengku Zhafril Irfan vs Anisa Sofea Dia, anak yang dibuang oleh keluarga. Kecantikannya terserlah. Bertubuh kecil molek dan berlesung pipit. Namun dia kekurangan kasih sayang keluarga..... Dia, menjadi igauan para gadis. Kacak, bertubu...