☀️Merdüm-i Zenfira ☀️
Bismillahirrahmanirrahim 🥀
Allah iman edip dünya ve ahiret için yararlı işler yapanlara söz vermiştir; onlar için bağışlama ve büyük bir mükafat vardır
Maide Sûresi, 9. Ayet
1.Bölüm
ZanaBir dünya düşünün çocukların evlendiği, koca koca adamların onlara kocalık ettiği bir dünya...vardı. Evet bu hayatımızda tam da dünyamızda var olan bir şeydi. Okutmadan satılan kızlar, kucaklarına verilen çocuklar ve erkek çocuk diye yanıp tutuşan bir dünya. Vardı ve bunlar gerçekti.
"Lililililil"
Hay senin anan da mı Mahmut Tuncerden ders aldı? Yemekler veriliyor, kuzular çevriliyor, boyuna para takılıyordu. Acaba kaçarken paraları da boynua dolasam mı? Yüzümü göstermeme adetlerine in şükür ederken birden kolum tutulmuştu.
Halay tutulması ile Şırnak tamamiyle dolup taşmış bir ilçe de halay ilan edilmişti. Ahh yine mi ya! Korkuyla kolumu tutanı ben de tuttum. O sırada beni yerimden kaldırıp yürümem için çekiyordu. Korku bütün zihnimi ele geçirmiş ve artık düşünmeye bile mecalim yoktu.Ben ne yapacağım? Artık kaçamam ki! Beş bin tane insan içerisinde kaçmam için deli olmam gerekti....gerçi şu an pek farkımda yok. Ah çıldıracağım! Beni nereye götürüyorlar. Aha merdiven, eve mi girdik? Nereye ya nereye?
Korkuyla sesimi dahi çıkarmazken merdivenlerden çıkıyordum. Gelinliğimi iki yandan tutup çıkarken boyua ilerliyorduk. O sırada duran kadın beni de durdurup yavaşça omuzumdan sarstı ve "Gören de ölüme gittin sanır! Ah ah iş buraya gelmeyeydi seni gelin diye alır mıydım?"birden beni omuzumdan iten kadın ile Allah'ıma kavuşmuş halde duvara çarptım.
Bu da kim? Gelen vuruyor giden vuruyor! Şu halde olmasam sizi zeminle bütün haline getirirdim ama dua edin gelinliğim var.
Kolumun duvara çarpmasıyla birden beni tutan birisi "Ana gızın ne suçu var?"dedi. Evet ya benim ne suçum var? Hatta en masum olan benim! Allah'ım delireceğim acil bir yer bulup çıkmam gerekiyor! Kalbim deli gibi içeride Savaş verirken ayak sesi bizden uzaklaşıyordu. Fakat beni tutan kadın sıkıntılı bir şekilde nefes verip kollarımı tutarak beni doğrulttu.
Kadın üstümü düzelterek "Hadi gel odaya geçelim abim de gelir"dedi. En iyisi odaya girip biran önce odadan kaçmak! Elim yüreğimdeydi. Bütün bedenim şoka girmiş halde ne yapacağını karıştırmıştı.
Sanırım ben bozuldum.
İç çekip açılan kapı ile içeriye yürütülüyordum. Benden yüz kat büyük gelinlik paçalarıma dolaşıyordu. Kadın kolumdan tutup içeriye bildiğiniz sürüklüyordu. Sevecen olduğu bana dokunuşundan belliydi. Alttan onu izlerken birden elleri duvağıma geldiğinde ışık hızı yanımda halt etmiş biçimde elini tuttum.
Allah'ım abisi derken şu kızla romantik anlara gideceğim! Bu garibanın yüzü ne zaman gülecek ya!
Ellerim sıkıca ellerini tutuyordu ama sürekli böyle olamazdı. Bir yerde patlar verecek. Belki gül cemalimi görürler.
"Zana iyi misin?" Dediğinde daha fazla duramıyordum. Ya zengin evde hiç mi sürahi, ibrik, vazo yok, şunun kafasına atıp gideyim. Elime de bir şeyler gelmiyor ki.Ben ne yapacağım ne? Sıkışmış gibiydim....aslında gibisi de fazla, ben sıkışıp kaldım. Korkuyla dururken birden o kız ellerini yavaşça indirdi ve tatlı tatlı gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☀️Merdüm-i Zenfira
SpiritualGarip bir dünya döngüsündeyim. Ey hayal bana neler sunduğunu bilmem ama sunduğun her neyse enfes bir lezzeti var