☀️ Merdüm-i Zenfira ☀️
Görmüyorlar mı ki onlar her yıl bir veya iki kere belaya çarptırılıp imtihan ediliyorlar. Sonra ne tövbe ederler, ne ibret alırlar.
Tevbe Sûresi, 126. Ayet
4.Bölüm
KaçışŞaşkınca arkasından bakıyordum. O beni tehdit mi etti? Evet beni tehdit etti!
Sinirle adım atacakken ayağıma gelinlik takıldı. Ah şundan kurtulamadım. Tutup kaldırdım ve yürümeye başladım. O sırada Alparslan gömleğini kemerine sıkıştırarak "Zana senin yerin hazır. Kürşat seninle yola çıkacak ama öncesinde beklemek gerek en azından ortalık yatışana kadar. Sen benimle gel"dedi. Oldu paşam!
Zana'nın kolunu tutup kendime çektim ve "Başka! Olmaz öyle şey! Senin neyine güveneceğim? Farkındaysan içeride sizi evlendirdiler!"dedim. Ona güvenmiyorum hem de hiç güvenmiyorum. Zana'yı kendime çekip nefretle bakıyordum. Evet beş dakika da nefretimi kazandı.
Derince nefes alan adam göz devirip başka yöne döndü. Bütün damarları çıkmış halde bana dönüp "Sen anlamaz mısın? Zana zaman geçiyor şu lanet şehirden biran önce çıkalım!"dedi. O sırada parmaklarını saçları arasında geçirip sabır diler halde iki elini de araca yaslayıp sakinleşmeyi bekliyordu.
Fakat onu değil Zana'yı bekliyordum. Direkt gözlerimi küçük kıza çevirdiğimde boncuk gözlerini bana dikip gülümsedi. Güzelliğini önüme seren tebessümü ile iç çekip "Abla sana yeterince yük oldum. Ama hayatını tehlikeye atamam....senin yanında olduğumu annem dışında Allah'ın bir kulu bilmiyor o sebeple Alparslan abiyle gidersem daha iyi olacak...sen de zaten gideceksin kimse şüphe etmez"dedi. Küçük zihnini bunlarla yormasına üzülüyordum. Allah'ım düşündüğü şeye bak!
Onu tutup sıkıca sarıldım ve gözlerimi kapadım. Allah'ım sen yardımcısı ol. Küçük kızın ve onun gibi olanların yardımcısı ol. Gözlerim dolmaya başlamıştı.
"Burada mısınız?"
Duyduğum naif sesle gözlerim açıldı. Melike! Oy boynun altında kalmaya, oy malamat olmayasın! Sen neredesin?
Gözlerimle birlikte bütün sinir çakralarım açılmış vaziyette hızla ona döndüm ve "Sen neredesin? Kızım sen manyak mısın? Zana'yı evleneceği adamın bodrumunda buluyorum! Kafayı yiyeceğim başına iş geldi sandım!"diye sessiz ama bağırır haldeydim.
Elinde çantayla bana bakıyordu. Ayol ben çıldıracağım şunlardaki sakinliğe bak!
"Ah başıma neler geldi bir bilsen! Temizlikçi diye tuttu götürdüler sabahtan beri bulaşık yıkıyorum. Ellerim buruş buruş oldu"diye ellerini kaldırdığında ağzım açık halde durdum. Şaka mı? Evet bu şaka mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☀️Merdüm-i Zenfira
SpiritüelGarip bir dünya döngüsündeyim. Ey hayal bana neler sunduğunu bilmem ama sunduğun her neyse enfes bir lezzeti var