☀️Merdüm-i Zenfira ☀️
8.Bölüm
aynı ev
Garip hissediyorum. Neden bilmiyorum ama Zana'yı kaçırdıktan sonra bana bir şeyler oldu. Allah'ım kaçarken ekmeğe mi bastım, hac yolcusuna küfür mü ettim? Böyle içim pır pır, heyecanlıyım ama böyle heran bir şey olacak korkusu da var.
Köye gelen değişik adamlar, ağa korkusu sanki bir şey olacak gibi hissediyorum. O sebeple Sema'yı çağırmıştım. Onunla bana gelmiştik. İçli köfte açıp, bizim oraların yemeğinden yapıyorduk. Elimi yıkayıp "Sema ekmekleri alır mısın?"dedim. Başını sallayan kız masadaki ekmeği alırken tabağa doğru gidiyordum.
Gülümseyip tabağı elime aldığımda birden camda geçen karartıyı gördüm. Bu da neydi? Allah'ım o neydi? Tabağı aldığım elimde kayıp giderken duramamıştım. Şoka girmiş halde cama bakarken titreyen bedenimi taşıyamaz olmuştum. Allah'ım o neydi? Birisi....birisi geldi ve.....inanmıyorum birileri var!
Yutkunup cama bakarken birden Sema içeriye girdi. Bacaklarım uyuşmuş düşmek üzereydim. Ellerimi bir yere sabitleyip ayakta durmaya çalışıyordum. Ben....ben ne yapacağım? Ahh Sema da burada ya kızı neyin içine düşürdüm?
"Azelya! İyi misin? Bu ne hal?"
Yanıma gelen Sema kokumu tuttuğunda dışarda gelen kütürdü ile yerimde sıçradığım anda Sema'nın kolunu tuttum. Allah'ım biz mahvolduk! Polis...polisi aramam lazım!
Elimi cebime attığım anda telefon yoktu. Kahretsin nereye bıraktım? Sema yanımda teleşlanmıştı. Durmayıp derince nefes aldım ve "Sema dışarda birisi var..."dedim. Kendimi dahi kontrol edemezken Sema da aynı şekilde koluma yapıştı. Hıh bir de sen çık! Ah biz ne yapacağız?
Kafam çalış hadi çalış! Azelya toparlan ve düşün!
Derince nefes alıp bedenimi Sema'ya çevirdim. Kolunu tutup sadece onun tutacağı bir şekilde "Sema"deyip gözlerinin içine içine bakıyordum. Korkuyordu. Delicesine korkan kız titremeye başlamıştı. Allah'ım ben sakin değilim onu nasıl sakinleştireyim.
Ellerini tutup "Telefona ulaşalım. Polisi arayacağız ama...ama onlar gelene kadar güvenli bir yere saklanalım...sen tava al eline ben de merdane alacağım... hadi!"dedim. Tek düşündüğüm saklanmaktı. Bacaklarım hareket dahi edemiyordu.
Allah'ım sen yardım et!
Eğilip elime tava ve merdaneyi aldım. Hızla lambayı kapatıp Sema'yı sıkı sıkı tutuyordum. Adımlarımı yavaşça atıp mutfaktan çıkmıştık. Ara salondaydık. Tam çıkıp kapısının olduğu salondu. Ellerimi sağ taraftaki duvara uzatıp buranında lambasını kapattığımda Sema'ya "Sen yatak odasında dolabın arasına geç!"dedim.
Gözlerim o karanlıkta telefonu arıyordu. En son masanın üstündeydi. Sessizce gidip masanın üstüne bakarken elime değen sertlikle hızla aldım. Allah'ım sen yardım et!
Sema'yı yolladığımda ben de halıların bulunduğu yere geçmiştim. Üzerime siyah bir örtü alıp ufak delik açtım. Buradan görebilirdim. O sırada Melike'ye mesaj attım. Alparslan ya da polise haber versin.
Melike Hoca'ya bir yeni mesaj
Melike evime birileri girdi. Polisi ya da askeriyeyi ara! Evde birileri var!!!"
Umarım görürsün.
Korkuyla halıların arasında dururken birden bir ışık halona çevrildi. Evet birisi var ve şu an evin içerisine girdi! Allah'ım bize yardım et ne olur yardım et!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☀️Merdüm-i Zenfira
SpiritualGarip bir dünya döngüsündeyim. Ey hayal bana neler sunduğunu bilmem ama sunduğun her neyse enfes bir lezzeti var