Capitolul 39-" Panic attack"

35 3 0
                                    



~Cynthia~

     Apăs încă o dată pe trăgaci. În sfârșit nimeresc pentru prima dată centrul. După încă două săptămâni de antrenament, reușesc și eu să fac ceva care să-mi dea încredere în mine. Firește că nu se face primăvară cu o floare, dar e un început. Zâmbesc mulțumită.

— În sfârșit! țip fericită, speriindu-le pe fete.

— Ce ce? întreabă Thalia alarmată.

— Am nimerit în sfârșit, explic cu gura până la urechi.

— Bravo surioară, ți-am zis că o să ajungi să te perfecționezi, mă felicită Nathan.

— Eu încă mai am nevoie să exersez, abia am nimerit planșa, spune Sam supărată.

— Și eu mai am nevoie să exersez, Sam, abia am reușit să trec un glonț prin centru, o liniștesc, punându-mi mâna pe umărul ei.

— Eu am trei gloanțe care pot face ceva cu adevărat, în rest mai mult aș face persoana din față să râdă de mine, spune Ari frustrată.

— Iubire, o să vezi că vei ajunge să fii mai bună.

— Nate, până atunci o să mor de zece ori, îi răspunde ea nervoasă.

O înțelegeam.

— Nu o să se atingă nimeni de tine, îți dau cuvântul meu, îi răspunde încordat tot la auzul cuvintelor ei.

— Unde e Dominic? îl întreb, pentru că nu mi-am văzut iubitul de azi-dimineața.

— Cu Jace și Blake. Trebuie să se întâlnească cu Ian să discute despre plan.

Acel plan. Planul de a-l scoate pe Alexander din bârlog. Plan care a fost în sfarsit discutat cu noi toți în urmă cu două săptămâni după ce i-am felicitat cu toții pe Thalia și Matt. Gestul lui de a o cere pe Ty după astfel de vești a fost atât de bine venit. După ce afli atfel de lucruri îngrozitoare despre tine și familia ta, ai nevoie și de lucruri care să te ungă pe suflet, iar pe noi ne-a uns la suflet cu siguranță.

Cât de cât planul suna simplu. Eu voi fi momeala pentru bestia de Alexander. La început Dominic și Nathan nu au vrut nici în ruptul capului să fie de acord cu ceea ce Ian a susținut, dar după sute de insistării venite din partea mea și după ce i-am asigurat că atât timp cât sunt cu ei nu voi mai trece niciodată prin nimic de genul acela, au acceptat. Nu mă așteptam să accepte. Ăștia doi sunt mai răi decât Jo. Nu pot să respir liniștită fără ca unul dintre ei să apară lângă mine. Se băgau în sufletul meu fără pic de rușine.

Îngerii mei păzitori și enervanți.

— Se schimbă ceva? întreb în ideea de a afla dacă vor să mă scoată din ecuație.

Din păcate și din nefericire numai eu pot să-l fac pe el să iasă din ascunzătoare. Obsesia, pe care am descoperit că o are pentru mine, mă face să susțin faptul că sunt singura care poate să-l facă să nu acționeze cu cap. Nu voiam să stau ascunsă în spatele lor ca o pradă protejată. Aveam nevoie să mă simt utilă, aveam nevoie să-l prind pe nenorocit.

— Vom afla când se întoarce Dominic, răspunde încărcând pistolul pe care îl ținea în mână.

Apasă trăgaciul și glonț după glonț țintește în toate punctele care aduc suferită unui om și cu asta și moartea. Era incredibil de bine antrenat, dacă vom ajunge vreodată să fim pe jumătate la fel de buni ca el și restul băieților antrenați, ar fi un miracol.

— Nathan nu! Nu vreau să aud că iar începeți cu frica siguranței mele, mă desprind din admirația față de îndemânarea fratelui meu.

— Cynthia, nu e atât de simplu, trebuie să începi să ai încredere în noi. Dacă Dominic spune că nu ești tu cea mai bună variantă pentru plan, așa o să fie.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum